Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laffe Wietrippers in de nacht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Laffe Wietrippers in de nacht

    Nog een idee is een rookinstallatie

    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #17
      Re: Laffe Wietrippers in de nacht

      Steek je vrouw in een excorcist pak en vermom jezelf in een figuur van de texas chainsaw massacre, en dan in de serre wachten tot ze terug komen.

      Kak in de broek verzekerd!




      Denk niet, ben er zeker van, dat het iets te maken heeft met users op dit forum.
      Geen kat zou kunnen weten wie jij bent en waar je woont dus die theorie gaat niet op.

      Comment


        #18
        Re: Laffe Wietrippers in de nacht

        Die gasten dragen een bivakmuts en breken in in je tuin.. Je weet niet waar ze voor komen.
        Dat uiterlijk is het recept voor een misdadige woningoverval met doden op het eind. Elke film is er duidelijk over.

        Zelfs al steek je ze 1000 keer met een botte bijl, dan heb je bij mij nog steeds 'zelfverdediging' boven aan het lijstje staan. Die gasten zijn gekleed alsof ze serieus onaardige dingen van plan zijn, dan moet je niet denken. Dan moet je actie ondernemen. Mijn zegen heb je.

        Zelf zou ik een blik verf-afbeit ophangen als booby trap. Dan kunnen ze naakt over straat als ze wat weten mee te nemen. Als ze met de auto komen, valt daar de lak van af. Bij fietsen ook trouwens. Zo'n trucje valt wel te verkopen als 'ja maar er stond gewoon een blik op de plank in mijn kasje, zij hebben hem omgegooid'.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: Laffe Wietrippers in de nacht

          220 V op het hang en sluitwerk komt vaker voor dan je denkt.
          Wij hebben camera's, buitensirene's en een tiental bouwlampen.
          (en schrikdraad voor de paardjes)

          Comment


            #20
            Re: Laffe Wietrippers in de nacht

            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post

            Hoe heb je dit gedaan, gewoon een beveiligingscamera en een app?!

            Sterkte !!
            Idd stemma heb gewoon een app op me telefoon staan waar ik de cams op kan zien
            In de cams kan je bepaalde gebieden instellen
            Dat zodra er beweging is gezien zal de camera een melding sturen naar de app (Motion defect) dat er beweging is gezien in de tuin.

            Super handig .pas op stel je het te fijn af dan ken je voor iedere vogel naar buiten

            Comment


              #21
              Re: Laffe Wietrippers in de nacht

              nog even een update ik heb alle snapshots nog even achter elkaar geplakt
              zo is het totaal beeld wat duidelijker zag dat de filmpjes net te kort waren om een volledig beeld te krijgen

              Comment


                #22
                Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                Zorg je dat je ook af en toe wat slaap krijgt kerel ?
                zou erg zuur zijn als je nu een burnout kreeg van het s'nachts waken

                de duitse herder hier wil het gerust een nachtje van je overnemen hoor

                Comment


                  #23
                  Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                  Ik heb dat ook een keer gehad ,bleken vrienden te zijn... van de mensen waarvan ik het weet dat ze dit hebben gehad bleken het eigenlijk ook altijd ergens wel iets van een bekende van een bekende.

                  je kan hier alleen zoooo weinig mee ,want wat ga je doen ? ze een paar tikken geven ? alles wat je opgebouwd heb op het spel zetten? en voor wat ? blijft zuur dat ze er zijn maar je ontkomt er niet aan denk ik.

                  Beste wat je kan doen is de boel zo goed mogelijk hufter proof maken ,zorgen dat ze minder goed erbij kunnen ,zwakstroom met een timer is ook een optie,een app ook (heb ik ook overigens ) maar als ze er bij mij nu staan dan gooi ik eerder een emmer latex over die hufters heen dan dat ik een andere keuze maak hoe frustrerend ook.

                  Dus denk ook goed na wat je nu precies zou willen doen als je ze op heterdaad mag betrappen!

                  Comment


                    #24
                    Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                    Bahbah. Succes! 1 voor Nonsense 0 voor de dieven. Hopelijk is het duel nu afgelast!
                    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                    Comment


                      #25
                      Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                      it is one maar wel kut voor de nachtrust
                      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                      Comment


                        #26
                        Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                        Voorbeeld voor een goed werkende boobytrap[emoji856]
                        Van andermans spullen blijf je met je poten af[emoji35][emoji35][emoji35]
                        Ik wil niet weten wat ik zou doen als dat mij zou overkomen.



                        I like it!!!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                        Comment


                          #27
                          Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                          Dat is inderdaad een hele mooie ook iets wat ze wel verdienen leuk knutselprojectje
                          hij is wel erg diep ,volgens mij weet je dan zeker dat ze blijven wachten tot je er ben voor het genadeschot .

                          Comment


                            #28
                            Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                            In de val lokken, inladen en kwijtmaken.

                            Typhusvolk.
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment


                              #29
                              Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                              Sterkte in deze stressy tijd jullie. Dat ze hun nek mogen breken
                              sigpic it is just a flower

                              Comment


                                #30
                                Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                                Het was me het nachtje wel ik ben de laatste dagen constant wakker en neem power napjes tussendoor
                                nu zit ik vanmorgen om 5:25 een beetje te surfen op me tablet en kijk af en toe naar me laptop waar ik de camera beelden zie

                                en jawel weer prijs 2 gasten in de tuin dit keer met een andere jongen erbij
                                Ik heb ze even hun gang laten gaan en de buurman gebeld toen me vrouw gewekt
                                Toen de kruisboog gespannen en naar de achterdeur gelopen hier nog heel even gestaan en dacht nu moet de buurman wel klaar staan in de brandgang om vluchtroute te blokkeren
                                Heel zachtjes doe ik de deur open en ga presies in het pad staan met kruisboog in de aanslag de mannen zijn dan nog bezig met de betonschaar
                                Toen ging me sensorlamp aan ik stond hier recht onder nu had ik licht en kon ik richten
                                op datzelfde moment zien de gasten ook dat het licht aangaat en zien ze me staan met kruisboog in de aanslag onder de bouwlamp gelijk paniek nattuurlijk
                                Ik twijfel niet en schiet gelijk ,ik mis natuurlijk ze gingen er als de brandweer vandoor

                                ik moest 15 meter lopen/rennen waarbij ik bijna me nek breek over een struikeldraadje ze hingen al bovenop de schutting
                                Ze waren op de vlucht ik denk geen probleem me buurman staat ze om het hoekje op te wachten met de honkbalknuppel
                                helaas was hij net te laat en zag een de andere brandgang inschieten en de ander rende al aan einde van de straat
                                We hebben nog even gezocht ze waren natuurlijk spoorloos verdwenen



                                Comment

                                Bezig...
                                X