Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laffe Wietrippers in de nacht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Laffe Wietrippers in de nacht

    Goed gedaan nonsense, toch wat meer gamen. Dan mis je minder shots.
    Ben blij dat je er heelhuids vanaf bent gekomen..
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


      #32
      Re: Laffe Wietrippers in de nacht

      Die typhushonden lopen dus zelf ook met een honkbalknuppel rond eh ouwe, watch out!
      Beter leg je ook ff stapeltje bakstenen naast je deur, kenne ze die koppen, kruisboog herladen duurt te lang..

      Man man man wat een kankervolk.
      Last edited by Eerstekamerlid; 15 October 2016, 08:37.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        #33
        Re: Laffe Wietrippers in de nacht

        Zo jammer dat die gast dat stuk gewicht niet op zn kop kreeg. Had er graag 1 gestrekt zien gaan. Als ze hier op het forum wel meekijken hebben ze wel verdomd lef nog eens terug te komen. In elk geval mooi dat je ze flink heb kunnen laten schrikken, een kruisboog op je gericht zien staan moet toch wel wat indruk achter gelaten hebben.

        Comment


          #34
          Re: Laffe Wietrippers in de nacht

          Godverdomme Nonsense, wat een hufters!
          Ik hoop dat ze zich de pleuris zijn geschrokken en je nu met rust laten. Eigenlijk ben ik blij dat je gemist heb, niet voor die viezerikken maar voor alle rompslomp die dat weer kan veroorzaken. En dan die mongool met zijn masker op pfff...zeker 'the purge' gekeken...

          Je bent een held Nonsense!
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #35
            Re: Laffe Wietrippers in de nacht

            2 keer achter elkaar verdient inderdaad hele andere maatregelen
            dat gewicht zat in verbinding met een struikeldraad en veerpistool op met een pluimpje erin

            Deze had eigelijk al af moeten gaan toen ze door de deur kwamen helaas is het touwtje langs de trekker geschoten en niet afgegaan
            ze schrokken er wel van dat vond ik toch nog mooi

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            @Stemma ja aan de ene kant goed dat ik gemist heb al schoot ik wel om te raken
            zou wel is willen weten wat er in die kopjes omging toen ik daar stond met boog in aanslag

            Ben benieuwd denk dat ze nog 1 keer gaan proberen via het park achter me tuin ipv via de buren
            Nou held wil ik niet zeggen maar ben wel erg gedreven om ze te pakken heb heel me ritme omgegooid ervoor

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                tering dit gaat gewoon een film worden.hoop echt dat ze niet meer terugkomen.
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment


                  #38
                  Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                  Nou daar gaan toch wat boxerschorts
                  aan vervanging toe zijn hoor
                  die zijn zich de typhus geschrokken
                  en eerste zijn idee is wel goed paar goede stenen klaarleggen om mee te smijten

                  Maar ben vooral blij dat jij en buur er ongeschonden zijn uitgekomen

                  Comment


                    #39
                    Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                    holy crap... lef heb je wel

                    Comment


                      #40
                      Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                      Godmejaar Nosen wat een enge dingen maak jij mee zeg pffff
                      Ik hoop dat ze niet meer terug komen maar ben bang dat het wel gaat gebeuren die mannen geven niet zomaar op denk ik.
                      Suc6 komende dagen

                      P.s Hoelang moeten je planten nu nog ?

                      OJA je ben ontzettend STOERE MAN TERING MET EEN BOOG WHOOOPIE
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #41
                        Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                        Het zijn wel doorzetters. Maar gewapende en gemaskerde mannen in de tuin..
                        Ik zou dan toch wel extreme maatregelen nemen.
                        ipv een pluimpje in je luchtpistool, eerder een loden hollow point nemen. Een strikval met vishaken (wel bevestigen aan iets dat kapot mag).


                        Vluchtroutes blokkeren is link; je geeft die personen dan slechts twee opties 1. In elkaar gemept worden of 2. Vechten voor je leven.
                        Daar ondervinden beide partijen nare gevolgen van. Die boeven maken me geen ruk uit, maar jij en de buurman moeten er ook ongeschonden uit zien te komen.

                        Als ze over de schutting komen, zou ik daar met wat kit of teer flink wat glasscherven op lijmen.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #42
                          Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                          Even serieus nu, is het geen goed idee om de politie op de hoogte te brengen?
                          Dit is effectief inbraak, en deze personen horen niet vrij rond te lopen. Hoe lang moeten de dames nog eigenlijk?

                          Want als die personen zien dat je ze hebt omgedaan gaan ze volgende keer mss gewoon proberen om in de droogruimte te geraken...
                          Stap voor stap geraken we er wel.

                          Comment


                            #43
                            Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                            Sowieso als je klaar bent met oogsten alle potten vullen met brandnetels......

                            Comment


                              #44
                              Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                              Ik heb er ook geen goed gevoel over Nonsense, misschien zijn ze in de veronderstelling dat er meer te halen is dan wiet?
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                #45
                                Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                                Meschien verstopt ie wel een ezel die goud schijt
                                denk gewoon dat deze eikels dit wel meer doen en denken oo maar wij geraken er wel in
                                Als dat gewicht er een geraakt had waren ze meschien geleerd

                                Comment

                                Bezig...
                                X