Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie weet wat een APP maken kost? Ontwikkelen, sat gegevens koppelen, info input ect..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wie weet wat een APP maken kost? Ontwikkelen, sat gegevens koppelen, info input ect..

    Korting op 420shop
    Ik steun een initiatief voor het maken van een APP, maar wij heb geen idee wat zoiets moet kosten....

    Wie weet wat)?

    Later meer info.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    #2
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Nou? Wist niet jou pc. ervaring wat goed klinkt zeg!
      Kan ik nog ergens window 7 opwaarderen naar 10?
      Ik heb er echt geen verstand van, of gewoon 7 blijven
      draaien? Alvast bedankt!

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      He Ipiehttps://www.schoonepc.nl/windows10/g...indows_10.html
      De uitleg hoe je moet opwaarderen begint ergens halverwege de pagina, bij het kopje "Vanuit Windows 7 upgraden naar Windows 10".

      Je kan ook een 'schone installatie' van W10 uitvoeren, dus niet vanuit W7. Dat zal altijd mijn persoonlijke voorkeur hebben. Maar het is in dat geval wel handig als je weet waar je mee bezig bent. Vanuit W7 opwaarderen is een stuk gemakkelijker voor de gemiddelde leek..

      Als je nog vragen hebt, mag je wel een pm sturen, dan kunnen we het in dit topic verder over 'apps ontwikkelen' hebben

    #3
    Mijn dank is 366 meter meer kan ik er niet van maken vandaag!! ( grapje)
    Zal morgen even kijken, vriendelijk bedankt!!

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      366 meter! Je bent in een gulle bui Ipie
      In de gegeven uitleg is dat 29,853 centimeter per leesteken. En maarliefst 1,76 meter per woord! Daar doe ik het wel voor

    #4
    Iedereen bedankt voor jullie input.
    Je hebt me trouwens wel nieuwsgierig gemaakt.. Is het iets met cannabis?
    Nee helemaal niet. Het was pas nog in het nieuws en gaat over struikelstenen (Stolpersteine) die nog geplaatst moeten worden. Mijn opa heeft Kamp Dora (Buchenwald) overleeft en we weten pas sinds enkele jaren dat hij daar zat. De arme man heeft er Nooit 1 woord over gezegd tegen niemand. Dus hebben wij als familie onderzoek gedaan (met name mijn oom) en dat ging niet makkelijk. Wij zijn daar geweest en hebben via een bepaalde procedure toegang gekregen over het mogen zien van documenten, foto's en info. Toen we veel meer wisten hebben wij een procedure in gang gezet om een struikelsteen te laten plaatst voor zijn huis waarvan hij afgevoerd is in 1942. Dat kostte 150 euro en werd gedaan door de Duitse oprichter die het heeft op gezet.

    Nu zijn er maar 21 gelegd van de 145 die bekend zijn. Wij willen dat gat op vullen. Hier wat info van de website:

    App voor Stolpersteine (SZ)



    Als stichting willen wij voor alle ca. Joodse 145 huizen, waar ooit 392 Joodse **** woonden, Stolpersteine laten leggen. Probleem is echter dat er tot op heden in vijf jaar tijd voor maar 21 Joodse woonhuizen Stolpersteine zijn gelegd.

    Om toch alle weggevoerde Joodse bewoners onder de aandacht te brengen (onze taak als stichting) ontstond het idee van een app voor op een mobiele telefoon. Met behulp van deze publieke en gratis app krijgen alle overige Joodse woonhuizen en haar bewoners die aandacht die ze verdienen.


    De app werkt volgens het geo-fencing principe: elke m2 locatie kan - via satelliet-navigatie - aan een bepaalde websitepagina worden gekoppeld. Dus staande voor een SZ- woonhuis krijgt men alle info over haar bewoners.

    De techniek stelt ons in staat om deze info uit te breiden met gesproken tekst, eventueel in div. talen. Maar ook het leggen van een virtueel Joods steentje zoals bij een Joods graf.

    b) App voor Stad *****

    Als wij deze app ter beschikking stellen aan de stad ****, is er nog veel meer info weer te geven dan alleen over Joodse huizen.

    Elke locatie in een stad heeft zijn geschiedenis!

    Een bezoeker aan **** kunnen we, via een looproute, leiden langs bijv. onze prachtige historische panden of die locaties waar archeologische vondsten werden gedaan die nationale bekendheid kregen of langs de locaties waar ooit de Spaanse belegeraars in ****** hebben huisgehouden of die locaties die zijn verbonden aan de Tweede Wereldoorlog, etc., etc., etc..

    We zijn verheugd, nadat bekend werd dat wij een app aan het ontwikkelen waren, dat het landelijke Kadaster ons benaderde, om de vele nooit gepubliceerde info waarover zij beschikken, daar waar mogelijk te koppelen aan onze app.

    Als stichting SZ overwegen wij om onze app, mogelijk op franchisebasis, ter beschikking te stellen aan collega Stolpersteine stichtingen in Nederland.


    Uit privacy overweging heb ik de stad weg gelaten. Overigens er wordt veel over joden gezegd en terecht. Maar mijn opa was geen jood, hij deed dingen die niet mochten en tegen de moffen waren. Hoe hij het heeft overleeft daar kunnen wij alleen maar naar gissen. Het was een pure hel die zijn weerga niet kent.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


    • Ganjax
      Ganjax commented
      Editing a comment
      De overgrootvader van mijn beste maat heeft daar gezeten in Dora en het niet overleefd.
      Dat was een boswachter die ook bij het verzet zat, eerst in Breendonk en zo naar Dora.

    • Silas
      Silas commented
      Editing a comment
      Toen de steen werd gelegd zei de rabbijn (denk ik) dat de Joden geen ras is. Zoals ze door de Duitsers werden gezien. Hij zei:" Wij joden zijn een bevolking die kun je niet kunt uitroeien." Als je als Jood aankwam in Kamp Dora dan was je doodvonnis geveld. Omdat mijn opa geen Jood was heeft dat denk ik bijgedragen aan zijn overleving. Er zijn heel weinig mensen die het overleeft hebben.

    • Ganjax
      Ganjax commented
      Editing a comment
      Me maat ze overgrootvader was een gewone Belg, geen Joodse afkomst. Hij wou ontsnappen uit Breendonk maar ze hebben hem daar verraden voor een sigaret, een medegevangene heeft dat gedaan. Hij heeft daar heel zware folteringen ondergaan door de Vlaamse SS, dat waren grotere smeerlappen dan de Duitsers hier in Bels. En dan naar Dora om raketten te bouwen tot ge letterlijk bijna kapot waard. Zo goed als geen eten en drinken dus de man had dorst en dronk als een beest uit een plas, kreeg typhus daarvan en werd doodziek. Nog in leven zo den oven in gestoken en levend verbrand.

      Als boswachter stond hij elke dag op voor den dauw om het wild te verjagen omdat hij wist dat de Duitse kopstukken in zijn streek kwamen jagen. Na een tijd hadden ze dat door. Het verzet had hem nog aangeraden van te vertrekken en onder te duiken op een avond en hij dacht ik vertrek morgen vroeg voor zonsopgang. Te laat, Gestapo stond aan ze deur...

    #5
    Iedereen bedankt voor jullie input.
    Ik heb nog geen gespleten persoonlijkheid ontwikkeld, maar graag gedaan

    De arme man heeft er Nooit 1 woord over gezegd tegen niemand.
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment

    Bezig...
    X