Series

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #16
    Breaking bad

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #17
      Re: Series

      True Blood, een serie die ik pas ben beginnen kijken en die ik het vermelden waard vind.

      Leuke themesong



      True Blood is een Amerikaanse televisieserie gecreëerd en geproduceerd door Alan Ball, bekend van onder andere Six Feet Under en American Beauty. De reeks is gebaseerd op de boekenreeks The Southern Vampire Mysteries van Charlaine Harris. True Blood wordt sinds 7 september 2008 in Amerika uitgezonden op de betaalzender HBO. De serie krijgt uitstekende recensies en heeft inmiddels een enorme schare fans. Inmiddels heeft HBO het vijfde seizoen aangekondigd, welke in 2012 op televisie zal verschijnen.

      In Nederland en België is True Blood sinds september 2009 te zien op Fox Life en loopt slechts een paar maanden achter op Amerika. In België is de serie sinds 15 oktober 2010 ook te zien op Canvas en sinds juli 2011 wordt het derde seizoen uitgezonden op Acht.

      PLOT:In True Blood wordt de wereld in de nabije toekomst getoond. Een Japans bedrijf is erin geslaagd om synthetisch bloed te maken dat voor vampieren dezelfde voedingswaarde heeft als menselijk bloed. Hierdoor hoeven ze niet meer op mensen te jagen en kunnen ze gewoon met mensen samenleven, al gaat dit nog niet altijd even goed. De serie draait om de levens van de telepathische serveerster Sookie Stackhouse (Anna Paquin) en de vampier Bill Compton (Stephen Moyer) in het fictieve stadje Bon Temps, Louisiana.

      De serie is losjes gebaseerd op de "Southern Vampire Mysteries", een boekenserie geschreven door Charlaine Harris. Per seizoen wordt er meestal één boek gekozen, maar in de afleveringen doen ook elementen uit andere boeken hun intrede, worden personages uit de boeken eerder of juist later of juist helemaal niet gedood en worden personages geïntroduceerd die in de boeken niet voorkwamen.
      Bron: Wikipedia.
      Trailer...

      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • LegalizeIt
        Advanced Stoner
        Member
        • Jun 2010
        • 50

        #18
        Re: Series

        big bang theory
        californication
        van god los
        finding bigfoot

        binnenkort ga k ook breaking bad beginne kijke want heb hier al goede dinge over gehoord
        I know a place..where the grass is really greener

        Comment

        • max390
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 350

          #19
          Re: Series

          Vind Big Bang Theory en Weeds wel leuke series.

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #20
            Re: Series

            Woot, Sons Of Anarchy is terug begonnen, eerste ep zat er boenk op
            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • freedom
              Senior Stoner
              Member
              • Jun 2012
              • 36

              #21
              Re: Series

              geniet erg van scandinavische series: borgen,irene huss,the killng,the bridge,varg veum
              prison break,lost,heroes graag gezien
              dexter en weeds ook erg te genieten
              sons of anarchy errug lekker,nu 5de seizoen bezig kijk er iedEre week naar uit
              next word boardwalk empire als ik S01 kunnen dwnl heb met subs,S02 heb ik al...

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              vergeten: twin peaks,carnivale,dead wood
              nowadays people know the price of everything but value nothing

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #22
                Re: Series

                Spannend dat 5de seizoen van de Sons hé ?!

                Boardwalk Empire ga je van genieten Freedom, echt meesterwerk van Buscemi!
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • HashiZall
                  T.H.C. Master
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2010
                  • 548

                  #23
                  Series

                  Nog wat serie vertier
                  Fringe en Alphas
                  syfy ftw!!
                  Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                  A friend with Weed is a friend Indeed

                  Comment

                  • freedom
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jun 2012
                    • 36

                    #24
                    Re: Series

                    indeed ganjax,boardwalk empire is een pareltje! tijdperk mooi weergeven, sterk scenario met de verschillende storylines en goed geacteerd.
                    nu bezig met s03 deels ah binnenhalen
                    Sons s05 met nog eentje te gaan zit er jammer genoeg ook weer op.
                    de volgende in de rij is corleone,italiaanse zesdelige reeks,heb al stukje en zag er goed uit.
                    nowadays people know the price of everything but value nothing

                    Comment

                    • Yodatheugly
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Nov 2012
                      • 71

                      #25
                      Re: Series

                      Eerste seizoen van Spartacus vind ik ook zeker de moeite. Jammer dat de hoofdacteur overleden is aan kanker.. De latere seizoenen zijn zonder hem niet het zelfde.
                      Fear leads to anger..Anger leads to stress..Stress leads to doobies

                      Comment

                      • Exmember9813
                        Son of the Bong
                        Member
                        • Aug 2010
                        • 449

                        #26
                        Re: Series

                        Ik zit te wachten tot Breaking Bad weer verder gaat.
                        Verder heb ik onlangs de serie Hung weer eens uit de kast (euh... een random hardeschijf) getrokken en weer gekeken! 3 seizoenen plezier!

                        The Colony is ook voor veel stoners denk ik wel leuk om te kijken... erg mooi om bij weg te spacen
                        En White Collar ben ik ooit aan begonnen maar in het begin van seizoen 4 ben ik ineens gestopt met kijken... volgens mij werd het mij iets te ingewikkeld of langdradig. Net als bij Prison Break dat gewoon na 2 seizoenen oprekken had moeten stoppen... zonde!

                        Dexter is een leuke serie maar moet je maar net van houden.
                        Derren Brown (niet een echte serie, maar losse seizoenen met evenementen) is erg interessant.

                        The Pickup Artist (Venusian Arts) is misschien leuk om te kijken voor de geïnteresseerden.
                        En als klapstuk uiteraard Flodder, want wie kan deze ouderwetse 5 seizoenen en 3 films lange meuk nou niet waarderen

                        Comment

                        • Juicy Melon
                          Senior Stoner
                          • Mar 2012
                          • 48

                          #27
                          Re: Series

                          En zijn hier liefhebbers van The Mentalist, sherlock holmes of elemantary? Dit zijn kapot goede detectieve series. Zeker de moeite waard!

                          Comment

                          • Nrh88
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2012
                            • 111

                            #28
                            Re: Series

                            dexter

                            Comment

                            • Lijdend Voorwerp
                              Advanced Stoner
                              • Jan 2013
                              • 51

                              #29
                              Re: Series

                              Battlestar Galactica. Die nieuwe [maar niet Blood & Chrome].
                              The Office [US]. UK ook opgezocht, maar was toch minder grappig.
                              Its Always Sunny in Philadelphia is ook leuk.

                              Comment

                              • Lijdend Voorwerp
                                Advanced Stoner
                                • Jan 2013
                                • 51

                                #30
                                Re: Series

                                Nu The Tom Green Show aan het kijken, die uit 1994. Kom af en toe niet bij van het lachen.

                                Comment

                                Bezig...