Welk Instrument Speel Jij ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jizzle the smokeAlot
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2010
    • 48

    #61
    Re: Welk Instrument Speel Jij ?

    Akai mpc 2000xl,.. drum machine/sampler, in 2007 verkocht en na 2 jaar toch veel spijt van gekregen,.....het was altijd een lekkere manier om me te ontspannen en creatief bezig te zijn.
    maargoed ik denk in het voorjaar een nieuwe of een recent miskoopje op de kop te tikken (mpc 2000xl,2500 of 3000) , tegenwoordig zijn ze standaard uitgerust met geheugflash en is er geen gestuntel meer met floppys en zip'z z, ik heb nog wel m'n vestax draaitafel, vestax scratch mixer en lp's veel lp's

    verder kan ik geen noten lezen!!!

    voor degenen die geen flauw idee heeft waar ik het over heb, hier een filmpje

    Comment

    • fender
      Retired
      • Nov 2010
      • 375

      #62
      Re: Welk Instrument Speel Jij ?

      Ik speel net als vele andere op dit forum gitaar. Niks zo lekker als een paar jointjes en vette rock metal en blues licks

      Comment

      • Manos
        Retired
        • Mar 2010
        • 3

        #63
        Re: Welk Instrument Speel Jij ?

        Niks zo lekker als wanneer je lekker licht in je hoofd bent een lekker deuntje te spelen Ik heb een akoestische en electrische; en kan er allebei redelijk mee uit de voeten. Leuk om te zien dat hier toch wat blues liefhebbers zitten, das nl. ook mijn favo genre...

        Samen met mn vrienden waar ik zeer regelmatig een pater mee rook zitten we dan ook altijd samen te jammen (allemaal gitaren (ja regelmatig complete chaos )) Wel heerlijk om samen muziek te maken als je stoned bent; je voelt de muziek dubbel zo goed!

        Comment

        • misto
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 1011

          #64
          Re: Welk Instrument Speel Jij ?

          laat graag mijn fluit bespelen
          Last edited by misto; 23 October 2012, 17:40.
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

          Comment

          • dazzled
            Expert Stoner
            Member
            • Nov 2010
            • 95

            #65
            Re: Welk Instrument Speel Jij ?

            Ik ben op dit moment drummer.
            Maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik alles de deur uit doe.

            Comment

            • LeonardII
              Retired
              • Apr 2011
              • 14

              #66
              Re: Welk Instrument Speel Jij ?

              Cello, gitaar, bas en drum.

              Gitaar speel ik al het langst, maar eerlijk gezegd, er gaat niets boven de warme klank van een cello.

              Alhoewel alt-sax (mito) ook wel kan tellen!

              Comment

              • Laak
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Jun 2011
                • 8

                #67
                Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                Basgitaar en bluesharp

                Comment

                • Jaspierro
                  Retired
                  • Jun 2011
                  • 7

                  #68
                  Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                  Heb draaitafels staan en een mixer en draai Drum'n'bass en tekno. Er zullen wel mensen zijn die dit geen instrument vinden, maar ik zie het wel zo. Ik draai dus nog met platen en moet dus echt nog goed luisteren en kiezen welke liedjes het beste in elkaar passen.

                  Comment

                  • H0egaarden
                    Retired
                    • Jul 2011
                    • 3

                    #69
                    Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                    Een paar jaar electrisch gitaar nu

                    Comment

                    • Luxor
                      Retired
                      • Sep 2011
                      • 6

                      #70
                      Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                      Mooie LP h0egaarden

                      Speel zelf ook elektrisch en heb een fender. Kunnen jullie serieus beter spelen als je stoned bent? Ik probeer het namelijk ook
                      wel is,
                      maar de snelheid is compleet weg als ik stoned ben.

                      Comment

                      • zamunda
                        Retired
                        • Jul 2011
                        • 14

                        #71
                        Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                        Ik speel nu 2 jaar gitaar(zoals de meesten) en 3 jaar djembe.

                        Comment

                        • Krim420
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2011
                          • 222

                          #72
                          Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                          ik speel sinds februari gitaar. Zowel acoustisch als elektrisch.
                          Heb nog neit het geld gehad om een degelijk materiaal te kopen.
                          Ik zit heb een Jack en danny stratocaster copy en een VoX VT40+ amp.
                          Genres, hoofdzakelijk rock en blues.
                          Last edited by Krim420; 27 April 2012, 05:43.

                          Comment

                          • cplifj
                            Banned
                            • Jun 2011
                            • 608

                            #73
                            Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                            de fluit !

                            Comment

                            • Stillborn
                              Retired
                              • Apr 2012
                              • 195

                              #74
                              Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                              Ik speel gitaar en drum op meesterniveau, maar wel enkel in de lucht.

                              Zou wel eens graag een partijtje gitaar spelen, maar heb er eens een vast gehad en dat pakte niet zo goed uit. =[

                              Comment

                              • poepzak200
                                Cronic Grower
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2011
                                • 3081

                                #75
                                Re: Welk Instrument Speel Jij ?

                                gitaar
                                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                                Comment

                                Bezig...