Had zin in wat oude stierenschijt...
Naar wat luister je nu?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Comment
-
In Oktober komen deze heren naar het Zuiden van ons land, Heerlen om precies te zijn, om het 25 jarig jubileum van hun album All Boro Kings te vieren.
Daar ga ik uiteraard naartoe, gas erop in de pit !
Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
-
-
Comment
-
Comment
-
Fever Ray is top! Goede smaak heb je ganjagast
Mijn favoriete nummer is dit: https://www.youtube.com/watch?v=EBAzlNJonO8
-







Comment