Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Verenigde Staten Van Amerika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Aj nee, de nageboorte van Obama erbij halen

    Comment


      #32
       

      Comment


        #33
        "Witte Huis wil 100.000 National Guard-troepen inzetten om illegalen te deporteren"

        Comment


          #34
           

          Comment


            #35
            moet zwaar tegensteken he dat Trump president is, aan je kinderachtige troll posts te zien, vroeger kwam er nog iets zinnigs uit je, nu ben je gewoon zielig.

            Comment


              #36
              Zat net ff speech te kijken maar daar kwam hoop zinnige praat uit.
              Moet m ff geheel afzien alvorens ik m durf te posten want anders krijg ik de Oreo-koning op mn hok..
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                #37
                Ah, komaan. De kerel denkt dat hij nog steeds campagne aan het voeren is. Had net nog ne rally aangekondigd in Florida voor binnen 4 jaar. Is ook het enige wat die kan, blazen en zijn ego gestreeld zien. Heeft nog niks betekend. Zijn travelban was een compleet fiasco en terecht afgevoerd. Als een rechter daar de vraag stelt of er al ooit een aanslag gepleegd is door inwonders uit die 7 landen, tsja. Omstreden decreten over pijpleidingen. Ontslag van Michael Flynn. Kelley ann conway die haar positie misbruikt.
                Hij zegt dat hij met de beste van de beste werkt. Betsy Devos, miljardair, als minister van onderwijs. En zonet nog Scott Pruitt, die het departement mileu gaat leiden waar em recent nog verschillende rechtszaken tegen had gespannen. En ne klimaatopwarming ontkenner. Strak plan.
                Ondertussen is al die grootspraak ook nergens meer voor nodig. Toch blijft hij focussen op zogezegd 3 miljoen illegale stemmen. Ja, in een land waar geen stemplicht is gaan er mensen zich op grote schaal bezighouden met illegaal te stemmen en dat wordt ni opgemerkt. Nee, dat blijft dan gespreksonderwerp nr 1. Echter als er achter bewijzen gevraagd wordt dan krabbelen ze terug. Em liegt er zelfs over dat het de grootste overwinning ooit is. Ge zijt president, ge hebt gewonnen. Betekent ook dat ge moet antwoorden op vragen van journalisten. Nee, dan gaat em nog ne journalist uitkafferen omdat die hem geen simpele vraag stelt. Ween.

                Comment


                  #38
                   

                  Comment


                    #39
                    Tja dit is er ook weer zo ene eh, climate change en de invloed van mensen daarop..
                    Ervanuitgaande dat de enige constante een variabele is moet er altijd al een schommeling geweest zijn op moedertje aarde. Meer CO2 zou ook een idealer voor plantjes moeten zijn dus dan heft t een t ander weer op met de tijd.
                    Wil ook de invloed van steden ed wel s in kaart gebracht zien, ik bedoel als onweersbuien ed het water volgen dan zullen steden ook wel n invloed moeten hebben op luchtstromen.
                    Laten we dat dan ook ns uitzoeken, ik vermoed dat minder mensen niet een van de geopperde oplossingen gaat zijn.. Jammer.

                    Wat betreft dat fracking oftewel schaliegas ben ik zwaar tegenstander maar de (groene) alternatieven zijn ook niet allemaal zo groen als voorgeschoteld aan t schapenvolk.

                    Navolgende artikeltje van de groene rekenkamer is oud maar echt t lezen waard voor ons moreel superieure windmolenbouwertjes.. Neodymium vecht terug..

                    https://www.google.nl/url?sa=t&sourc...N6dWF8YGX94oNA


                    Ahja en ons Nigeltje draait er ook niet omheen. Satellieten zijn een mooi iets..

                    https://youtu.be/EFpzaQPKC54


                    Denk zo mn houtkacheltje nog ff lekker aansteek..
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment


                      #40
                      Het gaat mij om die 97% wetenschappers die het erover eens zijn dat het anders moet. Als Trump dan tweet dat dat een hoax is van de chinezen dan is dat toch te gek voor woorden. Dan misbruik je die 3% voor je eigen gewin. In dit geval heeft die kerel jarenlang processen aangespannen tegen de dienst die hij nu gaat moeten leiden. Net zoals die Devos tegen publieke scholen is. Net zoals het hoofd van de nationale veiligheid niet weet dat de nsa het gesprek gaat opnemen als je naar de russische ambassadeur belt, wat illegaal is? En ni wat die daar deed leidde tot zijn ontslag, maar de manier waarop.

                      Trump is zijn eigen graf aan het graven en er is een deel achter de schermen hem aan het helpen en hij is duidelijk ni slim genoeg om dat te beseffen. Wie gaat er nu ne rally houden een maand na zijn inauguratie. Ge hebt gewonnen, ge zou er iets aan kunnen doen. Nee, terug naar blaffen wat er mis is en dat ze het beter gaan maken. Wat, in 2020?

                      Comment


                        #41
                        Obama Has Deported More People Than Any Other President

                        Waar waren al die geitewollensokken kringloopwijven en de Beo's toen met hun protest en betogingen... ga toch sabbelen op een blokje tofu bende hypocrieten.



                        Comment


                          #42
                          # makeamericadumbagain

                          Heeft Obama tijdens elke persconferentie leugens lopen vertellen? Gebruikte hij verzonnen aanslagen als argumentatie voor die mensen te deporteren? Voerde hij een persoonlijke oorlog met de pers? Wist hij mss niet waarover hij sprak? Was zijn retoriek dat van ne 5 jarige? Heeft hij continue zijn eigen ego geprezen? Ging hij moeilijke vragen uit de weg? Waarom zou ik protesteren tegen iets waar ik voorstander van ben?
                          Ge zijt gewoon zo gefocust op uw eigen extreemrechtse bullshit dat ge denkt dat ik links ben omdat ik niet akkoord ga met ne gevaarlijk zot die hard naar ne fascist aan het leunen is. Een groot deel van het volk steunt Putin en Erdogan ook. Daar valt ook niet tegenin te gaan.
                          En is dat uw argumentatie? Ja maar Obama... Ja maar Clinton zou... Pf, tijd om dieje ignore list terug te doen werken.

                          Comment


                            #43
                            Mwah, dr wordt wel degelijk een anti Trump hetze gevoerd.
                            Als je kijkt waar de famillie Clinton allemaal mee weggekomen is.. Obama had de gunfactor dus daar zijn de media al helemaal weinig ingedoken maar banden met de moslimbroederschap ed konden in zijn ge al gewoon weggelachen worden. Ook leugens als guatanamo bay sluiten is ie mee weggekomen maar t wordt niet opgeblazen eh dus de schaapjes krijgen t nie mee..

                            Hier in NL nu pcies zelfde met Greet, wanneer is de broer van willekeurig elke andere politicus bij leven naar voren geschoven?? Constante lozing van BS in de media om m naar beneden te schoppen.
                            Doorzichtige lastercampagne maar t NOS volk slikt t voor zoete koek.
                            Doe je niks an maar wordt er best droevig van zo nu en dan.
                            Voorlopig kwam elke kogel nog van links.. Nuff said.

                            Ik bewaar mn oordeel wel voor over 2 a 3 jaar, lijkt me vroeg zat voor n objectieve beoordeling. Laat m eerst maar s ff lekker opschudden meg mooi cabaret. Uiteidelijk bepaald het bedrijfsleven, politici zijn dr slechts voor de toon..

                            Ben al blij dat de mainstream meuk ff op tilt kan slaan met de verkiezingen van deze of gene.

                            Poppenkast
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                              # makeamericadumbagain

                              Heeft Obama tijdens elke persconferentie leugens lopen vertellen? Gebruikte hij verzonnen aanslagen als argumentatie voor die mensen te deporteren? Voerde hij een persoonlijke oorlog met de pers? Wist hij mss niet waarover hij sprak? Was zijn retoriek dat van ne 5 jarige? Heeft hij continue zijn eigen ego geprezen? Ging hij moeilijke vragen uit de weg? Waarom zou ik protesteren tegen iets waar ik voorstander van ben?
                              Ge zijt gewoon zo gefocust op uw eigen extreemrechtse bullshit dat ge denkt dat ik links ben omdat ik niet akkoord ga met ne gevaarlijk zot die hard naar ne fascist aan het leunen is. Een groot deel van het volk steunt Putin en Erdogan ook. Daar valt ook niet tegenin te gaan.
                              En is dat uw argumentatie? Ja maar Obama... Ja maar Clinton zou... Pf, tijd om dieje ignore list terug te doen werken.
                              Nee Obama verzweeg bv 6000 aanvallen die hun leger uitvoerden in het Midden oosten, en als er dan ergens verkeerd bommen vielen het op een ander steken.
                              Hij voerde geen oorlog met de pers omdat de pers zijn hielen likten, de pers nu doet al maanden niet anders dan Trump bashen omdat het nu eenmaal een hype is en wie nie meedoet is een rechtse zak.
                              Al in elk topic gaat gij voorbij aan alles over Clinton en Obama en ge staart u blind op Trump, ge loopt mee in de stroom der kudde schaapjes.
                              Kijk liever eens naar het palmares van Obama en Clintin ipv u blind te staren op Trump die pas in het zadel zit en door heel elitair links verketterd wordt,
                              Zonder die klokkenluiders was bv nooit uitgekomen dat ze potverdoeme heel de wereld en alle zogenaamde bevriende leiders en politici afluisteren en scannen, da zijn potverdoeme praktijken waar de oude KGB en Gestapo bij verbleken, maar hail Obama want tis ne neger dus tis ne goeie, en hail Clinton want tis een wijf dus das ook een goeie.
                              Rot toch op met je zever.
                              Ieder kan al die topics op deze site nalezen, vergeleken met kamerlid, urban of ik heb je zelden degelijke argumentatie aangevoerd, je komt eerder over als een huilebalk wiens bakfiets gestolen is, onzinlullert.
                              De splinter in Trumps oog zien das makkelijk, maar de ganse bossen hout die in zijn voorlopers hun ogen steken daar gaat de ganse meute met veel gemak aan voorbij.
                              Last edited by Ganjax; 19 February 2017, 20:59.

                              Comment


                                #45
                                Als ge met argumentatie bedoelt links posten naar extreemrechtse websites, ja daar zijt gelle goed in. Voor de rest, kweek aub geen kinderen, dat debiel gen geeft ge best niet door.
                                Last edited by beowulf; 20 February 2017, 16:26.

                                Comment

                                Bezig...
                                X