Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederlandse virologen vinden mogelijk antistof tegen coronavirus




    Comment





      Huisarts Rob Elens: "Corona mag blijkbaar niet genezen, want iedereen moet aan de vaccins."

      Vrijwel alles wat corona vroegtijdig had gestopt in Nederland is door het RIVM en de Inspectie voor de gezondheidszorg gefrustreerd. Zo ook het geneesmiddel hydroxychloroquine in combinatie met zink. Huisarts Rob Elens vertelt over zijn aanvaringen met de Inspectie.

      Comment


      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        Epidemiologie is nog niet zo lang een aparte richting. De meesten, waaronder ook Van Ranst bv, hebben effectief geneeskunde gestudeerd plus virologie. Hydroxychloroquine werd in de VS gepushed door Trump en die is daar nu mee gestopt omdat de meest recente studiecases negatief waren met sommige sterftegevallen als gevolg van de hartritmestoornissen die die drug heeft als bijwerking. Ondertussen is er een nieuw medicijn Remdesivir, met voorlopig betere uitkomsten en minder bijwerkingen dan die hydroxychloroquine. Beweren dat zulke geneesmiddelen ergens tegengehouden worden is idd in mijn ogen ook onzin.

      • EGSilver
        EGSilver commented
        Editing a comment
        https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2012410

        Laat jullie maar inspuiten met dat spul. Ik pas deze ronde.
        Last edited by EGSilver; 9 May 2020, 19:59.

      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        Zet eens bronnen bij wat je copy paste...

      Het is dan wel erg vreemd dat deze medicatie word toegepast in Costa Rica en ander landen die niet luisteren naar WHO en dat de resultaten ervan ook duidelijk zichtbaar zijn

      covid.JPG

      Comment


      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        Ik was tegen u bezig niet tegen ons, spreek jij voor het hele forum dan?

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment

      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        Troll

      https://www.youtube.com/watch?v=8PaoLy7PHwk

      Quote:

      People, people we are the same
      No we're not the same
      'Cause we don't know the game
      What we need is awareness, we can't get careless

      30 mei demonstratie in De Haag.


      Enne:
      Zeg geen mafkees tegen de politie, want dan word je opgepakt.
      500 euro boete met 9 euro administratie kosten.

      Na protest via een advocaat, is de boete weg.

      Het kon geen stand houden dat ik niet voldeed aan een vordering.
      En de regels tav beledigen zijn veranderd.
      Last edited by Gps; 9 May 2020, 12:44.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


      • Zabuza
        Zabuza commented
        Editing a comment
        Hoeveel heeft de advocaat aangerekend?

      • Gps
        Gps commented
        Editing a comment
        Weet ik nog niet. Dat schijnt voor mij in de bijstand een vast bedrag te zijn, wat ik eventueel terug kan krijgen via de bijzondere bijstand.
        (130 euro uit me hoofd)
        Ik heb echter niks meer gehoord van de advocaat, alleen een brief van het openbaar ministerie, dat de boete vervallen is.
        Ik weet niet of ik de advocaat moet bellen, of gewoon me mond moet houden.

        Wat ik nog wel weet is dat de advocaat een gemotiveerd verzet ingediend had.

        Ik had ook een fimpje gestuurd van mijn arrestatie.
        Daar kan je zien dat ik aan het weg lopen was, en ineens tegen gehouden word door een boze smeris.
        Die respect eiste.
        Respect voor het tegen houden van burgers die hun recht op demonstreren uitvoeren?

        Maar het was wel ook een leer moment, hij zocht een reden om mij op te pakken, en die gaf ik hem omdat ik mafkees zei.

      Dus na een jaar van protest heeft er ne Chinees gezegd, goh dat kan totaal niet daar die protesten in Frankrijk, we zullen daar is iets aan doen. En dan hebben ze daar een virus gelost waardoor ze hun eigen economie getorpedeerd hebben en dan een maand of 4 later was het eindelijk ver genoeg tot in Europa doorgedrongen zodat de protesten niet meer konden door gaan. Probleem opgelost.

      Comment


      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        De neef van dien chinees heeft een pilootvergunning blijkbaar. Toeval?

        Er is maar 1 samenzweringstheorie waar ik enige waarde aan hecht en da's de dood van Jeffrey Epstein.

      • Gijsch
        Gijsch commented
        Editing a comment
        Je vergeet Carol Baskin

      • Gps
        Gps commented
        Editing a comment
        Wat jij waarschijnlijk gemist hebt, is dat in heel europa steeds meer mensen aan het opstaan waren en dat de Duitse bank failliet is.
        Daar kunnen ze nu mooi het corona virus de schuld van geven.

        En die 1,5 meter is dat met de wind mee of tegen de wind in ? .......

        En de stikstof maatregelen waar de boeren tegen in opstand kwamen zijn nu gewoon doorgevoerd.

      En zo maken ze hier elk topic monddood door er een hoop onzin tegenaan te gooien die hier niet eens ter sprake gekomen is.

      Vaak velen die je anders niet hoort, verder voegen ze nooit wat toe, enkel afbreken wat anderen posten.
      Troll maar lekker verder jongens.

      Comment


        https://eu.usatoday.com/story/news/h...nt/2967852001/

        Plus, mensen die succesvol behandeld geweest zijn met het medicijn zijn nog altijd opgenomen geweest in het ziekenhuis. Hoe gaat dat medicijn dat vermijden, niet dus. Dus ook al zou het consequent succesvol werken, wat ondertussen ontkracht is, een vaccin is nog steeds nodig. We kunnen niet allemaal naar het ziekenhuis aan een beademingstoestel gaan hangen.

        Comment


          Door Defensie bestelde maskers niet compatibel met filters van Geens

          Comment


          • Gijsch
            Gijsch commented
            Editing a comment
            Dooie link (of geen link)

          • Ganjax
            Ganjax commented
            Editing a comment
            Alsof jij het anders zou lezen, lmao.

          • Gijsch
            Gijsch commented
            Editing a comment
            Zeker, ik moet het wel eerst lezen voordat ik het af kan zeiken toch?
            Daarbij weet jij mijn standpunt in deze helemaal niet, misschien ben ik het wel met je eens..

          https://www.dlmplus.nl/2020/05/10/nl...-9KP-VAmpd2IJo

          Denk hier maar eens over na.....

          Comment


          • Gijsch
            Gijsch commented
            Editing a comment
            Hey Ipie, terug van vakantie!

          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Ja Gijsch Moest mijn vrouw ophalen,,
            ze was in therapie om haar neusvleugels
            te trainen.....................

          • Gijsch
            Gijsch commented
            Editing a comment
            Geinig ja! De meeste mensen moeten in therapie om hun neusvleugels wat rust te gunnen

          Oorspronkelijk geplaatst door Ipie View Post
          Dat dus.
          Lets not criticize but legalize

          Comment


          • Gps
            Gps commented
            Editing a comment

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Er is niks mis met een andere mening, graag zelfs. Zolang het met respect gaat staan wij open voor alles.
            Anders heb je hier op JD niks te zoeken lijkt mij

          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Je verspreidt zo goed als enkel virusdeeltjes als je niest of hoest. Is anderhalve meter dan genoeg? Neen. Da's een wolk die blijft hangen als je het niet in je elleboog doet of in een zakdoek. Punt van die anderhalve meter is om direct fysiek contact te vermijden en de kans te verkleinen dat het virus wordt overgedragen. Kom je binnen die anderhalve meter dan zijn mondmaskers een oplossing. Het gaat er gewoon om om de zorg niet te overbelasten en tot nu toe is ons dat goed gelukt. Door grotendeels binnen te blijven en sociale afstand te houden. Gaat alles perfect? Nee. Maar wees blij dat het "maar" covid 19 is en geen vogelgriep.

          Comment


          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Als ge het wilt geloven dan gelooft ge het.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            En die bijwerking van hartritmestoornissen waar diverse proefpersonen aan zijn overleden nemen we op de koop toe dan.

            Ik las dat in Gelderland ook diverse zwembaden weer open gaan.
            Dus als je proefpersoon wil spelen kun je weer fijn gaan zwemmen.

          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Voila, ze zijn er in de VS snel op teruggekomen. En als je nu die personen niet bij corona doden rekent maar bij hartfalen dan kun je rare statistieken krijgen. Recente vrij uitgebreide studycase in de VS toont dat het meerendeel met hydroxychloroquine slechter af is. En dat zijn ziekenhuispatienten. Als je wil dat het een vervanging wordt voor een vaccin moet je het algemeen gaan voorschrijven. De symptomen van griep zijn nagenoeg dezelfde en er zullen nooit genoeg tests zijn voor corona. Dus dan zou je al iemand met gewone griepsymptomen een zwaar medicijn moeten gaan geven? Geen enkele dokter die zoiets op zijn geweten wil hebben. Die longarts spreekt het nut van een vaccin ook ni tegen en zoekt voor de rest gewoon controverse op en tis blijkbaar gelukt.
            Last edited by beowulf; 12 May 2020, 13:19.

          Vreemd toch, een veilig medicijn dat sinds 1955 op de markt is, een klassiek medicijn dat ruim getest werd.
          Staat jarenlang op de fameuze WHO hun lijst met te gebruiken middelen tegen influenza en coronavirussen.
          Werd vroeger succesvol ingezet bv bij sars.
          Nu het octrooi is al deccenia verlopen en het spul kost geen drol...

          Nu is het ineens toxisch en slecht voor het hart, terwijl we het al 70 jaar gebruiken tegen malaria, waar zijn al die hartinfarcten?
          Nu ineens is het slecht, zou het te maken hebben met de kostprijs waar geen enkel bedrijf zich rijk aan gaat maken?
          Als ik mensen op youtube die dokters zijn, professoren zijn, zulke dingen zie beweren en ze nadien die video's verwijderen, dan stel ik mij daar vragen bij.

          Comment


          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Dit is een nieuwe ziekte, dat medicijn is niet getest geweest op ruime schaal in die omstandigheden. Het is niet omdat er al bepaalde coronavirussen waren zoals de griep dat dit vergelijkbaar is met betrekking tot de behandeling. De laatste testcases in de VS zijn overwegend negatief. Da's gewoon een objectief feit.

          Het "nieuwe normaal" begint al aardig vorm te krijgen; Twitter trapt af, wie volgt?

          https://www.nu.nl/economie/6050849/t...en-werken.html
          Eerste binnenkweek 2020
          Buitenkweek 2020

          Comment


          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Als oplossing fileprobleem. En zwartrijden. En het gros van agressie tegen personeel. Geen poortjes en pasjes, kortingen, abonnementen meer. 1e klas weg
            Wiet legalizeren, en van de opbrengsten OV en gezondheidszorg gratis maken. Erg gemakkelijk geschreven, maar daar droom ik wel eens over.
            Ik denk dat er heel veel mensen ineens akkoord gaan met legalisatie als ze voor die twee dingen niets meer hoeven te betalen

          • Gijsch
            Gijsch commented
            Editing a comment
            Legalisering was er allang door geweest als het de regerende partijen niet elke keer de steun moesten hebben van die gereformeerden om aan een meerderheid te komen.
            Daarbij vrees ik dat je droom altijd een droom zal blijven. Van de belasting op wiet zullen we misschien het OV iets goedkoper kunnen maken, maar niet gratis. De gezondheidszorg kost zo'n 100 miljard per jaar....Dan zou elke Nederlander €5800 aan belasting over wiet moeten gaan betalen

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Waar een wil is is een weg. Ik ben ervan overtuigd dat het kan, maar dan verdienen teveel mensen ineens minder of geen geld. Kunnen ze plotseling hun 5e auto niet meer betalen, en moeten ze een van de tien jaarlijkse vakanties afzeggen.
            Legalizering is nog ver, heel ver weg.

          What the actual fuck is dit nu weer!

          Die enge handpop is door CNN in het expert panel gestopt van COVID - deskundigen.
          Dit kan zelfs de meest verstokte complotdenker niet verzinnen.

          Greta Thunberg added to CNN’s expert coronavirus panel, Twitter erupts

          https://nypost.com/2020/05/13/greta-...witter-erupts/

          Eerste binnenkweek 2020
          Buitenkweek 2020

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Ach, ambtenaren en amerikanen.....normaal verstand hebben ze nog steeds niet.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment

          • Gijsch
            Gijsch commented
            Editing a comment
            Voor een trein springen klinkt vermoeiend, dat wordt gewoon wandelen als het dan toch moet.
            Ik nam CNN al een tijdje niet zo serieus m.b.t. de berichtgeving omtrent Trump, maar dit is wel een dieptepunt.
            Vroeger was CNN toch de zender als je op de hoogte wilde blijven. De eerste golfoorlog hadden ze alle beelden, reporters op de daken tussen de scud raketten...en nu hebben ze Greta....how low can you go.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Ik denk dat die lucht van buitenaf word aangezogen, Takketoelli, het gaat om de luchtstromen zelf, die waaien over ieders hoofd heen.

          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            De kans dat je besmet raakt op die manier is, zeker met de huidige besmettingsgraad, zo goed als onbestaande. Houd gewoon afstand en blijf binnen als je je ziek voelt, zo simpel is het.

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Nope, zuivert de lucht en koelt die evt ook af. Dat is het voordeel denk ik van werken op een lab. En nee, ik ben geen labzwans....
        Bezig...
        X