Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kabinet dient noodwet in voor gebruik telecomdata in strijd tegen corona

    https://www.nu.nl/tech/6054666/kabin...en-corona.html

    Fijn om te zien dat de overheid zo goed over ons waakt, er worden zelfs noodwetten ontworpen om onze Dagelijkse bezigheden, oh sorry, onze gezondheid te monitoren ! En dat voor een virus wat tot op heden nog altijd minder sterfgevallen op zijn naam heeft dan de normale griep...




    Last edited by Flip Hasjkip; 29 May 2020, 18:25.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Wie zegt dat je die app dadelijk niet verplicht moet installeren ? Net als in Qatar waar inmiddels de gegevens van heel veel mensen op straat liggen. Daar hebben ze die verplichte app al dus hoezo in de toekomst kijken ? De noodwet die men aan het schrijven is maakt dat wij aan het begin van die toekomst staan.

      1984 Werd vroeger ook afgedaan als een fictief verhaal, inmiddels weten we dat het werkelijkheid is geworden en dat we zelfs nog meer in de gaten worden gehouden dan ooit voor mogelijk werd gehouden.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment

    Wie 20 of 30 jaar oud is is in een ander maatschappelijk klimaat opgegroeid...

    Mensen boven de 40 hebben een enorm deja-vu gevoel denkende aan post 9/11 periode, patriot act1 en 2 er doorgepompt.
    Wereld helemaal anders om een vrijgeleide te hebben om oorlog te gaan voeren en de hele wereld onder te dompelen in Orweliaanse maatschappij.
    Axis of evil, you are with us or against us, there is no other choice. We weten allemaal waar Bush en Blair ons gebracht hebben met hun valse powerpoint presentaties. 20 jaar oorlog en vrijheden afnemen van hun eigen mensen, ondertussen nooit zoveel aanslagen gehad door juist hun beleid, eigen volk demoniseren en ondertussen een open grenzen beleid voeren.
    Corona allemaal goed en wel maar wat ze er nu en de komende jaren gaan doorpompen daar gaan wij echt niet beter van worden.

    Comment


      https://www.geenstijl.nl/5153779/de-...-eenmaal-de-t/
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Als er maar racisme geschreeuwd kan worden staat ze vooraan, samen met al dat maffe volk
        - vroeger toen vrouwen gewoon in de keuken stonden ging het veel beter -

      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        Ik zou die Halsema niet in de keuken willen ook niet. Nee maar ik vind wel dat er vrouwen zijn die wel op een goede manier aan politiek doen, ook al ben ik het niet met ze eens.

      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Die fokkin Airfryer krijgt subsidie van de gemeente. Die rasdebiel is ooit veroordeeld voor geweld tegen agenten.
        Enige waar we die beroepsgekwetste voor moesten betalen is een ticket terug naar Oegieboegieland.

      Yes! Video: Hans Teeuwen kondigt zijn corona-conference aan: binnenkort te zien bij PowNed!



      Comment


        screenshot_120.png

        Comment


        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Dames, geen ruzie maken tijdens het vechten.
          We zijn gewoon met teveel.welkom welkom in mijn land

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Dit is gewoon respectloos, niks aan te doen.

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Catfight!?

        https://www.pocon.nl/

        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Ganjax
            Ganjax commented
            Editing a comment
            "Gelukkig zijn er ook mensen op de wereld die er voor geleerd hebben en er meer van weten.
            Als we die ook al niet willen geloven, waar zie je dan de oplossing ?"

            Gij gaat aan de mening van duizenden mensen uit hetzelfde veld voorbij, er is helemaal geen concensus. Dat zijn allemaal debielen of wat? Enkel hetgeen ze op de staatszenders verkondigen in naam van het WHO is blijkbaar de absolute waarheid of wetenschap hier.


          Sorry Q, maar is dit niet een beetje de rollen omdraaien? Ik zie hier eerder mensen die een andere mening hebben dan de mainstream mening argumentloos aangevallen worden door personen die zelf bijna niks toevoegen maar enkel komen piepen om net dat te doen.

          En sinds wanneer is je standpunt met argumenten verdedigen fanatiek? Argumentloos een ander de mond proberen snoeren telkens opnieuw, dat is fanatiek.


          Mijn hele punt was net dat zonder al die maatregelen die men blijkbaar best toepast bij alle ziekten van bovenstaande top 10, zijn we potverdomme van nog geen miljard mensen naar bijna 8 miljard gegroeid.
          Dat wil zeggen dat de mens zijn immuunsysteem meer dan sterk genoeg is, terwijl iedereen nu in een soort waas loopt van zonder vaccins is de mensheid in gevaar.
          Hou toch op.

          Comment


            Ja, je hoeft mij niet te overtuigen, ik heb mijn eigen gedachtes daarover.
            Ik moet alleen geen gezeur en gejank op het forum, daar zijn andere plekken voor.
            Als je constant dingen gaat posten die tegen de mainstream mening ingaan dan lok je ook reacties uit van mensen met een andere mening.
            Ik zeg niet dat je niks mag posten, maar dan kun je een reactie verwachten.
            Als iedereen elkaar een beetje in z'n waarde kan laten zonder persoonlijke aanvallen zou ik dat zeer op prijs stellen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Ganjax
              Ganjax commented
              Editing a comment
              Dus je kan hier enkel mainstream meningen posten als je geen argumentloos gejank wil ondergaan, is het dat zo'n beetje?
              We zijn ver gekomen hier...(met die mentaliteit zaten we nu nog in de donkere middeleeuwen).

            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Nee dat zeg ik niet.

            Maatregelen zijn ingevoerd. Maatregelen hebben gewerkt. Kijk, ze hebben gewerkt, maar ik ben tegen de maatregelen omdat ze gewerkt hebben.

            Comment


            • Ganjax
              Ganjax commented
              Editing a comment
              Ik herhaal, tot verleden week mochten we met 4 bij elkaar komen, overal draconische maatregelen want anders loopt het uit de hand volgens experten.
              Beelden van Brussel gezien, ge kunt toch conclusies trekken aan de hand van wat experten al maanden zeggen? We zullen zien of ze gelijk hadden he.

              Dat is een zeer logische redenering, wat heeft dat te maken met hoeveel wiet ik al dan niet paf...
              Wel een goede manier om uw eigen onlogica te projecteren Beowulf.
              Paft gij niet wat te veel of te weinig?

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Er zijn minder besmettingen, door massa/drukte, dan de deskundigen verwachtten, de afgelopen weken!

              Door de warmte!?

            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              Beowulf hoe kan je nou zeggen dat de maatrelen gewerkt hebben .
              Als de modellen een sterfte van 10 % aangaven , dit zou dus door de lockdown voorkomen zijn
              Dan zou er op dit moment in Japan Zweden WitRusland volgens de modellen ook zo een hoog sterftepercentage moeten zijn en dat is niet zo het komt niet eens in de buurt .
              Zelf zeg je een paar post terug nog dat Belgie verkeerd de corona doden telt en nu ineens mag je niet denken dat de media cijfers manipuleerd.

              En dan onze geleerden van het RIVM die steeds op hun beslissingen terug moeten komen eerst boren ze Maurice de Hond zijn onderzoek de grond in , over dat je buiten bijna niet besmet kan worden en de meeste besmettingen binnen plaats vinden .
              En nu willen ze ineens met de eer strijken dat het wel via de lucht overdraagbaar is terwijl dit al vanaf eind april bekend is .

              De grote demonstratie van Maandag op de Dam was ineens ook niet erg omdat dit buiten was en kans op besmetting nihil is terwijl in andere steden mensen nog steeds beboet worden voor het samenkomen schijnbaar kiest het virus alleen rechtse mensen .
              Ook zien we geen piek na de Hemelvaart nu 18 dagen later , want o wat was het erg al die mensen die samenkwamen
              Last edited by QnQ; 9 June 2020, 09:16. Reden: aangepast zodat het aan de juiste persoon gericht is






            Artsen die in opstand komen, ook teveel of te weinig wiet gepaft Beowulf?

            Comment


              Wat verstaat gelle eigenlijk niet aan een pandemie en wetenschappelijk onderzoek? Ga ik akkoord met alles wat ze ingevoerd hebben? Neen. Maar wat zou je zelf voorgesteld hebben mss? Zagen zonder enige kennis van geneeskunde en virologie is makkelijk, ik vertrouw op een Marc van Ranst die 12 jaar gestudeerd heeft en prof doctor is. Als je denkt het beter te weten omdat je 's avonds wat ligt te googelen... Die lockdown in maart was nodig, dat ontkennen is gewoon te debiel om over te discussieren. Als nu blijkt dat het minder besmettelijk is dan gedacht werd dan is dat positief. Op de moment zelf het risico nemen dat het dat niet is is spelen met mensenlevens, dat is wat ze in Zweden gedaan hebben. Goei voorbeeld, top.

              Comment


              • Ganjax
                Ganjax commented
                Editing a comment
                1) De vraag is was het wel een pandemie?2) Wie zegt dat iedereen hier zaagt zonder enige kennis van virologie of geneeskunde? 3) iemand die 12 jaar gestudeerd heeft= absolute maatstaf voor vertrouwen? De lockdown had niet gehoeven als we de orders van het WHO niet opgevolgd hadden van maanden nog globaal mensenverkeer toe te laten, enkel China hoefde in lockdown. China is nooit eerlijk geweest en tot op de dag van vandaag zit het WHO de grootste werelddictatuur te verdedigen.
                Begin zo een beetje het gedacht te krijgen Dat je in het Rega- instituut gezeten hebt en nadien een jobke gekregen hebt in een spin- off van de Kul, is het daarmee dat je zo uberfan bent van Van Ranst? Als ik me niet vergis zat je die kerel hier 10 jaar geleden ook al op te hemelen tijdens discussies over de Mexicaanse griep.

                Na het optreden van onze "griepcommissaris"vroegen tientallen doktoren in de geneeskunde het ontslag van die vak-idioot Van Ranst! Voor het gemak al vergeten Beowulf?

              • beowulf
                beowulf commented
                Editing a comment
                Moet gij u serieus de vraag stellen of het een pandemie was? Ik heb oa gestudeerd aan de KUL en respecteer mijn proffen. Ik heb daarvan geleerd, mss had je dat ook beter gedaan?
                Als iemand zulke veronderstellingen maakt over u dan schiet je uit uw krammen. Doe het dan ook niet over een ander aub.

              • Ganjax
                Ganjax commented
                Editing a comment
                Het is net omdat ik zoveel meer verwacht van een prof als Mark Van Ranst Beowulf,meer dan enkel de onlogica van het WHO volgen, hij had beter wat meer naar zijn gezond verstand geluisterd ipv klakkeloos volgen wat ze van hogerhand opleggen. Dat zou je toch mogen verwachten na al die jaren studie, of niet?
                Die man is meer met andere zaken bezig, hij is zo mediageil als wat en het zou me niet verbazen dat hij afgelopen jaren en vooral maanden de weg aan het plaveien is om in de politiek te gaan. Is het bv Van Ranst zijn taak om half Vlaanderen dagelijks uit te schijten op Twitter en dat al jaren, terwijl hij in de functie zit waar hij zit, dat kan niet man.
                Fouten maken en doen alsof het niks is, dat is helemaal niet gepast in die positie.
                De Chinezen gooien heel Wuhan in lockdown, geen verkeer mogelijk naar de rest van China en wij laten onder druk van het WHO nog weken lang verkeer van miljoenen mensen uit die stad toe naar de rest van de wereld, waarom zou je uit het Chicago van China dat ze zelf op slot gooien naar de rest van de wereld verkeer toe laten, terwijl men nadien heel de wereld in lockdown moet gooien? Uit vorige uitbraken in China heeft men genoeg geleerd om te weten dat je uit besmet gebied geen mensen de wereld moet laten rond gaan.
                Wat ik van proffen of laat me zelf zeggen in heel mijn studietijd van kinds af geleerd heb is vooral leren leren, leren vragen stellen en niet zomaar tevreden zijn met wat voor handen ligt.

              Heb je wel een punt beo. Zie alleen niet in waarom ik als vrije geest me aan moet passen aan een stelletje loonslaven die in principe hun hele leven in lockdown zitten zonder het door te hebben..
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


              • Ganjax
                Ganjax commented
                Editing a comment
                Aan ander doctoren in de wetenschap met internationale fame spenderen we geen aandacht, kwestie van je wereldbeeld niet aan diggelen te slaan. Presidente Van Ranst heeft altijd gelijk.

              • Urban
                Urban commented
                Editing a comment
                Ik snap niet dat beo niet die amerikaanse viroloog volgt want amerika ey bad man orange!!!

              Ze worden gekker met de dag...


              Marc Van Ranst en Erika Vlieghe voeren net voor Veiligheidsraad de druk op: “Mondmaskers zouden verplicht moeten worden in winkels”

              Comment

              Bezig...
              X