Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    corona fake virus mensen gelieve deze video te zijn dan zul je allemaal wakker worden
    ik ga zondag in brussel manifesteren te corona en vrijheid van de mens
    dezelfde demonstratie als die vorig weekeinde in uk frankrijk zurich polen bulgarije israel en berlin
    de media van duitsland de ARD en ZDF zegde dat er maar 38.000 pers waren maar in totaal was er 4 miljoen opgekomen 2 dagen en robert F kennedy is komen spreken en zoon van robert F kennedy broer van Jhon F kennedy
    Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

    Comment



      GGD sluit Groningse studente na terugkomst vakantie Mallorca op in coronahuis

      Op Groningen Airport Eelde werd Joy Adekanmi, een Spaanse die geneeskunde studeert in Groningen, vorige week door de GGD aangesproken. Ze was net geland vanuit Mallorca en wilde thuis in quarantaine gaan. Maar dat mocht niet. Ze werd door de GGD opgesloten in een Covid-huis.

      Als Joy naar Mallorca vliegt rust code geel op het vakantieparadijs. Tijdens haar vakantie wordt dat omgezet naar rood. Reizigers krijgen het advies om tien dagen in quarantaine te gaan. Dat was Joy ook voornemens om thuis, in haar studentenhuis in Groningen, te doen. Maar zover komt het niet. Ze wordt door de GGD-mensen naar het Covid-huis in Heerenveen gebracht, waarvan de deuren op slot gaan. Dat meldt de Universiteitskrant
      “Ik heb geen vrijheid”


      Pas na zes dagen ontdekt de studente, na contact met de Ukrant, dat ze volgens de wet vrij was om te gaan en staan waar ze wilde. En dat ze dus onwettig beroofd werd van haar vrijheid. De studente is te overdonderd om goed te beseffen wat gaande is, vertelt ze aan de UK: ,,Ik werkte maar gewoon mee en werd naar Heerenveen gereden in een speciale taxi. Ik was nog in shock, denk ik.”

      De periode in het huis, waar mensen worden ondergebracht die thuis niet in quarantaine kunnen, ervaart de studente als erg stressvol. ,,Ik heb geen vrijheid, ik kan niet doen wat ik wil. Ik heb niet wat ik nodig heb om me thuis te voelen.”


      LEES MEER BRON : https://www.dvhn.nl/groningen/GGD-sluit-Groningse-studente-na-terugkomst-vakantie-Mallorca-op-in-coronahuis-25983673.html
      Last edited by Nonsense; 4 September 2020, 14:07.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Er staat vorige week, qnq!

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Dan klopt het bericht niet. Er was geen code rood.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        OMG, heeft donald tromp dan toch gelijk over fakenews??

      A letter this week told a Memphis woman she has tested positive for COVID-19 and needs to self-isolate.
      She’s been dead 7 months and was never tested for the virus.
      Sandra Whittington died in February but the test supposedly took place in June. Watch the video report below.



      falsepositive.jpg




      BRON : https://breaking911.com/a-letter-thi...dead-7-months/

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment

      • Ganjax
        Ganjax commented
        Editing a comment
        "De andere partij wordt helaas niet aan het woord gelaten dus eenzijdige informatie."

        Grappig ! De reguliere media doet niks anders dan eenzijdige informatie geven maar als die in je visie past dan zwijg je.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Ik post daar ook geen artikelen van.

      QnQ ik wou je nog antwoorden hoor, ik las pas je reply's in dat andere topic.

      Btw ik heb nog steeds een job, ik heb geen tijd om hele dagen op dit forum te zitten wachten tot iemand wat post.

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Voor sommige leden is dit forum soms het enige sociale contact met de " echte wereld"
        zoals het bij remco soms lijkt, bijvoorbeeld.

        Zodra iemand iets lijkt te mankeren, schijnt de wereld niets meer met je te maken wil hebben, omdat ZIJ dat niet kunnen bevatten.

        Ik hoop dat je een fijne baan hebt!
        Rij voorzichtig.

      Tweet UN VN https://twitter.com/UN/status/1302593895029714944
      tweetUN.JPG
      Last edited by Nonsense; 8 September 2020, 08:35. Reden: onderste deel naar evergreen

      Comment


      Goh, ik had helemaal niet in de gaten dat dit topic nog levend was.. Er heeft zich hier aardig wat afgespeelt zeg..
      Heb ik weer gemist.. ff teruglezen....

      Aangezien we nu genoeg testen, geven de cijfers een beter beeld van de werkelijkheid.
      Ik heb voor de grap even de "mortallity rate" berekend van de afgelopen 2 maanden.

      Dit doe ik op basis van de cijfers op de website van het RIVM. Ik kom dan op een sterftepercentage van 0,45%.

      Dit is dus een berekening op basis van de bekende gevallen.
      In de werkelijkheid is het naar alle waarschijnijkheid dus nog lager.

      Dus absoluut niet de 5/3% waar het RIVM eerst van sprak. Dat is toch een opluchter zou je zeggen... Maar de politiek lijkt het niet zo te zien?
      Bijzonder..

      Ik vind het dan ook leuk om terug te rekenen... Niet helemaal een realistisch getal dit.. Omdat in de piek veel mensen geen goeie medische hulp krijgen, en nu wel..

      Maar uitgaande van een sterftepercentage van 0,5% en 6,244 sterfgevallen in NL, kom ik dan op een totaal aantal besmettingen van 1,248,800.
      En dat is dan allemaal gebeurt in die paar nachtjes carnaval? Hehe , lijkt mij sterk. Corona was al veel langer in NL.
      Dat is ook wel weer een leuk perspectief.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        De testen geven aan of er spraken is van Corona. Dit is een verzamelnaam van vele virussen waaronder Covid-19. Wilt niet zeggen dat als je Corona hebt dat je hier erg last van hebt, je kan ook de minder schadelijke variant hebben.

        Dus toch een vertekend beeld.

      • Canaboid
        Canaboid commented
        Editing a comment
        De testuitslagen van tegenwoordig geven een heel erg vertekend beeld.
        Ze testen nu al paar maanden met de PCR test.
        De PCR test is een hele gevoelige test waarbij eerst je neus sample 24 uur wordt opgekweekt.
        Als er dan ook maar 1 klein deeltje van het RNA van Covid wordt gevonden krijg je een positieve uitslag.

        Mensen die in maart in contact zijn gekomen met Covid hebben nu nog kleine deeltjes RNA van Covid in hun lichaam.
        De PCR test bij die mensen zullen veelal positief zijn.
        Vele positief geteste personen hebben geen actief virus in hun lichaam en zijn ook niet besmettelijk.

        Zo jammer dat er vanuit een positieve PCR test gelijk de uitslag besmet wordt gegeven.
        Met een PCR test kan je helemaal niet aantonen of iemand besmet is.
        Elke serieuze wetenschapper die met de PCR test werkt weet dat.

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Canaboid jup, daar was ik indd van op de hoogte. Het probleem is dat we niet weten wat het % is van mensen die positief testen zonder klinisch beeld..
        Dat zou een echt realistisch beeld in de weg staan..
        Eigenlijk kun je dus voorzichtig de conclusie maken dat ook het RIVM geen idee heeft wat ze nou aan het doen zijn.

      Flip Hasjkip Tja.. Dat is dus maar de vraag.. Je hebt het over de PCR test.
      Die test naar mijn weten zeer precies op de aanwezigheid van een bepaalde sequentie rna.

      Ik kom er met mijn onderzoek dus niet uit. Maakt die pcr test nou wel of niet onderscheidt tussen corona en covid-19?
      Ik ben geneigd om te zeggen van wel.
      Anders zou het falen van deze test echt veel te voor de hand liggend zijn voor iedereen die zich bezig houdt met de medische wereld.
      Letterlijk elke huisarts, zuster, dokter etc dan zou in opstand komen.. tochh?

      Maar dit is dus waar ik niet meer weet waar nou de waarheid nou ligt.
      De ene bron claimt dat er nog nooit een covid-19 virus is geisoleerd, en we de RNA sequende dus niet weten.
      Als dat zo is kunnen we inderdaad met de pcr test het onderscheid tussen corona en covid-19 onmogelijk maken... We weten immers niet wat het dan is.

      De andere bron claimt dat het covid-19 virus wel is geisoleerd. En de RNA sequentie gepubliceert is.
      Als dat zo is, dan is het volgens mij mogelijk om redelijk goed te bepalen of je op een coronavirus of covid-19 test.

      Wat wel een probleem is met de pcr testen is de hoeveelheid false positives.
      zie hier een podcast van iemand die zelf met pcr testen heeft gewerkt, en er inderdaad erg kritisch op is.

      Hij benoemt volgens mij nergens dat deze test geen verschil ziet tussen corona en covid-19. Al hoewel ik hier dus nog niet over uit ben...

      Ik snap dus dat jij spreekt over een vertekend beeld. Maar in die redenatie weet dus helemaal niemand wat er nou precies aan de hand is met dit virus..
      Dat zou wel heel bizar zijn toch?

      Last edited by Nederhigh; 8 September 2020, 20:26.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        Make peace not war, stelletje complotgekkies!

        Zelfs in de wetenschap noemen ze jullie raar, alleen dan met andere woorden.

        Comment


        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          Naah, hier worden alleen wetenschappelijk gebaseerde thema's besproken. Geen complotgekkies hier op dit forum....
          Wel beetje jammer dat de wetenschap zelf ook nogal verschillende berichtgeving heeft.. Het is niet echt een eendenkend orgaan ofzo Ze zijn het niet met elkaar eens zegmaar.

        Ik vind het lastig, wie moet je wel en niet geloven, er wordt zoveel gezegd..

        Ik heb besloten om mij niet meer druk te maken, zoe wel hoe het komt..
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Ja die spoedwet, die is best beangstigend. We gaan zien wat daar uit voort komt..

        • Canaboid
          Canaboid commented
          Editing a comment
          Maar te hopen dat die spoedwet er niet doorheen komt.
          Oneindig verlengbaar... dus voorgoed je laatste vrijheid kwijt.

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Waar onze voorouders zo hard en lang voor gestreden hebben zijn wij bereid op te geven in een paar maanden tijd..

        Ik kom dit topic net tegen.
        Wist helemaal niet dat er ook over zulke onderwerpen werd gesproken hier.
        Zal eens kijken wat hier allemaal al geschreven is.

        Ben zelf van mening dat het een plandemie is.
        Ons klaarmaken voor een Wereldwijde dictatuur.
        Maar dat is maar mijn mening.

        Weet niet of dit document ooit gepost is maar dat is voor mij nog steeds een belangrijk detail.
        Het komt uit 2010 en beschrijft 4 scenario`s voor de toekomst.
        Op pagina 18 staat het scenario "Lock Step"
        Dat scenario speelt zich dit jaar af.

        Zal nu eerst maar even kijken wat hier allemaal al gepost is voor ik dubbelzinnig wordt.
        ronde 1 - ronde 2 - ronde 3 - ronde 4 - ronde 5 - ronde 6 - ronde 7 - ronde 8 - ronde 9 - buiten 2022

        Comment


        • Canaboid
          Canaboid commented
          Editing a comment
          Was niet als grap bedoeld maar je mag hem zo opvatten.

          Ergens in maart kwam ik dat document tegen.
          Het is toch gek dat een studie uit 2010 exact omschrijft hoe de wereld er in 2020 uitziet.

        • Eerstekamerlid
          Eerstekamerlid commented
          Editing a comment
          Plandemie..
          En dat in een emocratie.
          Jij krijgt van mij vast een dikke vette sticker!

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Kijk hier maar even, @Superskunknl.

        Hiero, Superskunknl

        Comment


          Wiebes schuift het Corona Vaccin liever even door naar een ander want die hebben het harder nodig .


          Comment


            Van Dissel beantwoord vragen Van Haga over pcr test > pcr test toont geen levend virus aan

            EiiL-x1WkAEF7Hi.jpg

            Comment


            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              De Definitie van een "levend virus" is niet helemaal waterdicht. Dat is dan ook weer zo.
              Maar denk inderdaad dat het pcr verhaal nog een staart gaat krijgen.

            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              Klopt alleen onze RIVM directeur gebruikt deze woorden zelf om het simpel uit te leggen .

            Ook mooi hoe ons besmettingen worden voorgeschoteld met een stijgende lijn
            Blijkbaar hebben ze alleen optellen gehad op school want er geneest nooit iemand van corona of een positieve test inmiddels meer dan 100 000.

            Totaal vergelijking met voorgaande jaren 2017 2018 2019 2020

            Om aan het gemiddelde van voorgaande jaren te voldoen mogen er in 12 weken nog ruim 40 000 mensen sterven .
            Zoals het er nu naar uitziet hebben we dit jaar niet meer sterfgevallen dan vorige jaren door deze ''pandemi"

            cbs totaal doden.JPG

            Bron https://opendata.cbs.nl/#/CBS/nl/dataset/70895ned/table


            sweden.JPG

            bron : https://ourworldindata.org/coronavirus
            Last edited by Nonsense; 23 September 2020, 19:02.

            Comment


            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              Klopt, het tegenagument daar is dan weer dat de bevolkingsdichtheid van Zweden een lachertje is vergeleken met die van ons.
              Bevolkingsdichtheid is natuurlijk zeer waarschijnlijk een belangrijke factor in het reproductiecijfer. Wat zweden dus voor elkaar krijgt zonder maatregelen kan hier wel eens onmogelijk zijn. Maar zo zijn er meer voorbeelden... Ik kom er zelf niet uit

            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              Denk niet dat dat opgaat want ook daar gaan mensen gewoon naar hun werk,school en kroeg
              Daar waar grote groepen samen komen dat zijn de plaatsen waar de besmettingen plaats vinden.

              Onze maatregelen zijn pas in maart ingegaan toen we al op de piek zaten net als Zweden kijk maar naar cuve hierboven.
              dus het aantal besmettingen zonder maatregelen ging net zo snel als hier ongeacht dat de bevolkingsdichtheid groter is .

            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              Ja, ik heb de curve van zweden al wel vaker bestudeert . De curves zijn allemaal erg gelijk. Ben benieuwd. Ik durf het oprecht niet met zekerheid te zeggen.
              Hoe die curves eruit zien voor de afname is namelijk ook nogal afhankelijk van de totaal uitgevoerde tests, foutmarges daarvan etc...
              Maar vind wel dat zweden het beter aangepakt heeft. In elk geval voor hun situatie.
              In het begin werd Zweden door zowat heel Europa voor gek verklaart, nu piept men wel anders.

            Nonsense Ohja, en nog ff om terug te komen op die weeksterftevergelijking die je hebt verwijderd.
            Via dat bronvermelding linkje kun jou hierboven op "perioden" klikken, dan eenmaal op "weken" klikken.
            Dan krijg je namelijk ineens wel alle weekcijfers vanaf 1995 te zien
            Als ik daar ff snel doorheen blader dan lijkt het er wel op dat de eerste 20 weken van 2020 vrij uitzonderlijk zijn.
            Niet schokkend hoger, maar wel hoger.
            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

            Comment


            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              Klopt dat kan je ook zien een de tabel die ik als laatste heb geplaatst daar staan de cijfers van week 1 tm 36 daar kan je goed zien dat rond week 14 de piek was .
              Die tabel van vanmorgen klopte gewoon niet daar had je helemaal gelijk in dat waren cijfers buiten het griep/corona seizoen
          Bezig...
          X