Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dat krijg je als je je vrijheid uit handen geeft aan zogenaamde experten...

    screenshot_247.png

    Comment


      Cannabis maakt mensen mogelijk beter bestand tegen het nieuwe coronavirus, blijkt uit Canadees onderzoek.
      Wetenschappers van de Universiteit van Lethbridge bestudeerden 400 cannabissoorten, waarvan een stuk of 10 het minder makkelijk maakten voor het virus om cellen te besmetten, schrijven Canadese media.

      [...]

      https://www.ninefornews.nl/cannabis-...t-coronavirus/

      ______
      ik heb de originele Canadese bron niet opgezocht, ik kreeg dit van iemand doorgestuurd.
      Dus mogelijk is het onzin
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        9fornews is ook niet de bron.
        Dat Canadese uni onderzoek is de bron.

      • Brandnetel
        Brandnetel commented
        Editing a comment
        Wat Q zegt. Maar ik ben het wel eens over dat lounge gedoetje. Sommige mensen zouden echt wat meer moeten chillen. Vandaar ook dat ik hier niet zoveel reageer.

      • Gijsch
        Gijsch commented
        Editing a comment
        Ik bedoelde dan ook als nieuwsbron, niet als bron van het onderzoek. Leek me evident.


      QnQhttps://www.mediwietsite.nl/israelis...omen-covid-19/
      Last edited by QnQ; 17 May 2020, 21:57.

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment

      Ik wil hier toch even op inhaken.......
      Honderden meningen maar wie, wat of waar
      ligt de waarheid?

      Comment


        metro.jpg

        Wat was uw punt? Iets van oogkleppen en sites die in uw kraam passen?

        Comment


          Heeft niets met die klootzakken te maken!!!!!!!!!

          Mijn moeder, geheel afgesloten van de
          buitenwereld op 91 jarige leeftijd, dat wordt
          haar dood en die eikels erboven zoeken het
          maar, ze heeft het vandaag gekregen.............
          UIT!!!!!!!!

          Comment


          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Brandnetel Gijsch , het gaat niet over een foto al was die nog
            tien jaar ouder geweest!

            Als ik gisteren moest lachen omde foto en 3 min daarna hoor je moedertje van
            91 jaar niet meer te redden is ( Corona)........

            Raar op reageren van mij oa... ik heb dat gedaan.Sorry daarvoor!
            En gezegd wordt over cognitief - reageren zonder samenhang neem ik aan
            die opmerking, ik kan het niet anders verwoorden maar doe mijn best!


            Dat is inderdaad vaak het geval maar ik typ nog niet lang.
            Maar a.u.b. geen medelijden, zo is het leven en mijn reactie (
            was niet kwaad bedoelt.).....

            Vriendelijke groet....Ipie

          • Brandnetel
            Brandnetel commented
            Editing a comment
            Ipie. Ze is iig wel oud geworden, zeg. Ik hoop dat ik dat haal, met mijn levensstijl..... Enne, voor de rest: No hard feelings, ouwe. Jouw bijdragen op dit forum worden, zeker door mij, geapprecieerd. Kop op en ga door met het leven, man. Durf los te laten, hoe moeilijk dat soms ook is!

          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Veel sterkte. Tis de harde realiteit voor veel mensen die dit virus meebrengt. Vandaar dat we ons vertrouwen moeten leggen in mensen die er meer dan tien jaar voor gestudeerd hebben. En ja, dat gebeurt nu met vallen en opstaan, ook voor die mensen.

          immuun-lol.png
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Al die onderzoekers zijn ook niet naar hetzelfde op zoek.
            Een goede maar vooral snelle en makkelijke test is een onderzoek.
            Een heel ander onderzoek is een medicijn vinden en weer een ander onderzoek een vaccinatie.

            Het is wel duidelijk dat de wereld niet voorbereid was op zoiets.
            Hopelijk leren we er veel van.
            Met de overbevolking en volksverhuizingen zal dit vast niet de laatste keer zijn.

          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Het ging echt letterlijk over testen die gewoon bepalen of je covid hebt of niet.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Je geeft een comment op mijn post dus ik dacht ik reageer even.

          Ganjax reageert is niet echt "chill" . Heb ik geen bronnen of websites voor nodig..vind ik gewoon.

          Last edited by Gijsch; 1 dag geleden."


          Ik wil hier even op reageren met een quote van Gijsch in gedachten: "Zeker, ik moet het wel eerst lezen voordat ik het af kan zeiken toch?"


          Eerst en vooral, leer eens inhoudelijk reageren als je op een post replyed, ipv met vragen af te komen af ik Anton Teuben zijn CV ken.

          Maar om even op Niburu en dergelijke te reageren, daar stond onzin op, maar daar stonden ook goeie stukken op door medewerkers
          gepost die niet zo met hun hoofd in de wolken zaten zoals Anton. Of ik die site ken, uiteraard ik heb internet van in de jaren 90.
          Als je wil kan ik je de hele geschiedenis van Niburu tot Ninefornews uitleggen, ik hoef niet in hun FAQ te gaan kijken.
          Veel zaken dat op zulke sites gpost werden zijn afgelopen 20 jaar realiteit geworden, ook al werd alles altijd als onzin van een paar mafklappers gedaan.
          Wat niet wil zeggen dat daar geen mafklappers zaten. Daarom moet je nog niet alles op een hoop gooien.


          Ten tweede, als noob die hier 1 maand member is, probeer geen members die hier 11 jaar zitten in een hoekje te duwen door getroll en geprojecteer.
          Zij die hier al langer zitten weten dat zoiets op mij totaal geen indruk maakt en ik me daar geen reet van aantrek, zoals alle anciens trouwens.

          Je zegt het zelf je wil afzeiken, en dan ga jij mij zeggen dat ik hier moet chillen want dat topic staat in Lounge, wat bedoel je daar dan mee?
          Dat iedereen moet bekken wat jij bekt of je komt effe afzeiken en als je dan reactie krijgt die niet in jou straat past ga je even als nieuwe van 1 maand
          een member de les spellen hoe jij vindt dat hij zich hier moet gedragen?

          Maw, als ik tegen iemand reageer die me probeert af te zeiken, een gaatje zoekt in wat ik post om dat te doen, dan ben ik "hittepetitterig".

          Heel grappig en infantiel allemaal maar je maakt jezelf gewoon belachelijk je bent zo doorzichtig. Denk je echt dat je de eerste bent op dit forum met dat soort onzin? Mensen die niet inhoudelijk to the point reageren en antwoorden met vragen en een hoop onzin en projectie, afzeiken, trollen, die hebben we hier met honderden zien passeren.

          Enne, draag jij je oogkleppen maar met trots, en die lange tenen en trollschoenen ook.









          Comment


          • Gijsch
            Gijsch commented
            Editing a comment
            Ik ga alleen mijn mening, Ganjax, niets meer, niets minder. Een beetje trollen mag ik inderdaad graag doen, lange tenen heb ik gelukkig niet
            Ik vind gewoon dat je vrij fel reageert (nu ook weer) en of je nu 10 jaar lid bent of 1 week maakt daarvoor niet zo gek veel uit in mijn ogen. Ik zag in de regels geen prospect systeem staan zoals bij een MC. Maar goed, ik zit hier voor de lol en heb geen zin in gezanik, dus ik zal me unsubscriben van dit topic en je alleen laten in je kleine koninkrijkje
            Last edited by Gijsch; 19 May 2020, 19:18.

          • Ganjax
            Ganjax commented
            Editing a comment
            Gijsch, het ene moment deel je zelf mee dat je iets wou lezen waar een link van ontbrak, zodat je me kan afzeiken als je het niet met me eens bent, in een wetenschap- filosofie forum.
            Met die mentaliteit neem je deel aan een topic, en als ik dan dieper inga op het feit dat je een universiteit en een onderzoeker op dezelfde hoop gooit als een website die de stempel complotsite draagt. Heb je geen argumenten en begin je ineens dat ik mij chiller moet gedragen want dit noemt hier lounge.

            Dat is de essentie.
            Lees anders de chronologie nog eens opnieuw.

            Als ik daar dan uitgbreid op inga, dan trek je het maar helemaal in het belachelijke...

            Practice what you preach Gijsch, anders ben je hypocriet, niet?


          Politiebewaking bij fabrikant die ‘voorlopig medicijn’ tegen corona maakt

          Medicijnfabrikant Ace Pharmaceuticals in Zeewolde wordt bewaakt door de politie.

          Het bedrijf maakt het medicijn chloroquine dat is opgenomen in het voorlopige behandelplan van het RIVM tegen het coronavirus.

          https://www.ad.nl/binnenland/politie...www.google.nl/

          Comment


            Corona uitbraak bij vleesverwerkend bedrijf

            https://www.omroepgelderland.nl/nieu...orona-uitbraak

            En weer doorrrrr met versoepelen van de maatregelen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Nonsense
              Nonsense commented
              Editing a comment
              Of je trekt alles uit de kast om van de boeren af te komen
              Eerst zijn het de boeren die teveel stikstof uitstoten en moet de veestapel gehalveerd worden

              Nu blijkt dat ze helemaal niet zo vervuilend zijn nadat het vliegverkeer en half nederland stil is gelegd en de uitstoot met ruim 40% is gedaald
              Dus nu gaan we gewoon dmv corona de nadruk leggen op vleesverwerking of gebieden met veel vee .

              Laat de angst regeren , weg met de boeren en vissers , importeren is toch veel beter
              Vlees uit Ukraine en Canada en onze vis uit de Beringzee ipv onze eigen Noordzee we zijn goed bezig lang leve onze Media .
              Last edited by Nonsense; 26 May 2020, 09:31. Reden: ,

            Kabinet onderzoekt uitstel verkiezingen of briefstemmen

            https://www.telegraaf.nl/nieuws/1569...f-briefstemmen


            Briefstemmen of uitstel waarom niet gewoon met onze digiD stemmen
            Dat is natuurlijk niet veilig genoeg ,Of is het omdat frauderen met de stemmen lastiger word

            Comment


            Het schijnt dat nicotine ook niet zo goed is voor corona!
            Las dat er in the lancet, medisch vakblad, iets stond over receptoren die door nicotine verstopt zijn en daardoor de corona niet doorlaten.

            Comment


            • beowulf
              beowulf commented
              Editing a comment
              Tis een virus dat de longen aantast. Zowat elke roker is risico patient en die met hoog bmi moeten al helemaal oppassen.

            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Correct, Beowulf, alleen schijnt ie bij rokers wat minder goed naar binnen te komen.
              Maar als die binnenkomt, komt ie wel harder aan.

            Verdronken vuchtelingen 2013 Lampedusa

            Gebruikt als corona covid propaganda Bergamo 2020


            VERDRONKEN.jpg

            Comment


              Hete zomer met hittegolven op komst, en dat terwijl Covid-19
              nog in het land is: “We zullen ons gedrag moeten aanpassen”


              e80caae6-a1aa-11ea-a4ba-d7a7e33930ed_web_scale_0.0718391_0.0718391__.jpg

              πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
              ​
              πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
              ​

              Comment


              • Ganjax
                Ganjax commented
                Editing a comment
                Virussen dat op luchtwegen werken in ons halfrond in volle zomer, pure onzin en waanzin die regels.

              • beowulf
                beowulf commented
                Editing a comment
                Zelfverklaard epidemioloog kan bij op de cv.

              • Ganjax
                Ganjax commented
                Editing a comment
                Nee Beowulf, het is gewoon informatie dat uit die hoek komt. Coronavirussen komen in ons halfrond meer voor tijdens de winter en herfst, zuidelijk halfrond tijdens de moeson, evenaar is er niet echt een sequence op te plakken.
                Vandaar dat men ook spreekt van een 2de golf in het najaar tijdens de herfst.
            Bezig...
            X