Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

    Mensen beperken die een opmerking maken voldoet ook aan een bepaalde standaard,ik denk dat je een olifantje van een vlieg hebt gemaakt Vale doe gewoon je taak en let op de mensen die andere mensen bedreigen dat zou meer de aandacht moeten hebben.

    btw daar zal ik wel te stom voor zijn maar waar staat Aktion T4 voor?.

    dank jullie wel

    al bij al ik begin toch te denken dat de beste mevrouw nog wel eens gelijk heeft

    Comment


      #62
      Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

      [QUOTE=Urban alien;

      Dus grinderke lees voortaan wat beter voordat je je opmerkingen maakt,en daarnaast leuk voor je met al die bedreigingen een echt toetsenbordriddertje ben je.
      Ohja en laat ook even duidelijk zijn dat ik denk dat het gedoe in dit topic maar door 1 persoon komt en dat is onze supermod Vale die waarschijnlijk weer eens een rotdagje had en leden hier dingen in de schoenen schuift waar ze het niet mee eens zijn en commentaar daarop hebben wat daarop weer niet gewenst is door andere leden of ze het nu snappen of niet.

      BUKAKEEEEEEE[/QUOTE]


      Ik heb nergens gesteld dat we zwakkeren of gehandicapten moeten laten creperen.
      grinderke legt me worden in de mond: invaliden en mindervaliden zouden volgens mij moeten creperen.
      Dat heb ik nergens gesteld.
      Ik zou welhaast gaan denken dat hij zelf tot deze categorie behoort, nu hij zo heftig reageert.

      Wat ik wel gezegd heb is dat we een zorgplicht richting die mensen hebben.
      Tevens heb ik gezegd -en daarbij heb ik me zelf als voorbeeld gesteld- als iemand niet geboren wordt dan heeft hij ook geen idee wat het leven is, dan wel woorden van gelijke strekking.
      Vandaar dat ik het standpunt innam dat indien een gehandicapte niet geboren wordt hij ook niet weet wat het leven inhoudt en er dus niks aan mist.

      Dus met de medische kennis van nu vind ik het beter dat een ongeboren vrucht met een handicap beter niet ter wereld kan komen.

      Dat gebeurt thans al: sommige zwangere vrouwen boven een bepaalde leeftijd zijn zo verstandig tijdens hun zwangerschap de nasciturus te laten testen op het syndroom van Down en besluiten indien dat inderdaad aanwezig is voor een zwangerschapsonderbreking.
      Last edited by Kwasimodo; 26 September 2014, 07:31.
      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

      Comment


        #63
        Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

        Ik was niet meer van plan te reageren maar naar urban alien toe, ik vond het gewoon ongepaste commentaar
        Last edited by grinderke; 5 October 2014, 16:05.

        Comment


          #64
          Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

          Uhuh,damn wat moet ik hier nu op zeggen Grinderke,nogmaals een vrouw die zwanger is en rookt en drinkt tijdens die betreffende zwangerschap is mij het kinderen krijgen niet waard,ze vergiftigt ze namelijk in de baarmoeder zoals ik al aangaf lees gewoon effe wat beter en dan had je dat eruit gehaald ik heb namelijk geen problemen met mensen die drinken of andere gekke dingen doen zolang ze er anderen maar geen schade mee aanbrengen en niet tot last zijn voor de omgeving.
          Dat je reageert zal zeker geen kwaad bloed zetten daar ben ik te nuchter voor en ik heb er zelfs geen zin in,het enigste wat mij stoort is dat als iemand gewoon zijn mening geeft over bepaalde dingen dat dat dan gelijk als iets aparts bestempeld moet worden wat niet door de beugel kan,en je opmerking naar kwasimodo toe dat als ik er opeens bij kom dat hij dan stappen terug neemt die kan ik niet volgen ik geloof en ben er zelfs van overtuigd dat kwasimodo zichzelf zonder mij zeer goed kan redden en mij helemaal niet nodig heeft in deze.
          Die slechte dag waarop ik doelde is iets uit ervaring grinderke en daar kun jij nog niet in mee delen daar jij nog maar net om het hoekje komt kijken hier.

          thx voor je mening en je respons ik waardeer het zeker zo moet het ook zijn hier dus niet weg wezen maar je mening geven en wel op een normale manier.

          Comment


            #65
            Last edited by Kwasimodo; 26 September 2014, 09:36.
            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

            Comment


              #66
              Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

              Krijg zo langzamerhand het idee dat ze gelijk heeft

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #67
                Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

                Oorspronkelijk geplaatst door wietefras View Post
                krijg zo langzamerhand het idee dat ze gelijk heeft
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment


                  #68
                  Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

                  Grappige is dat een aanhanger van "eugenetica" zich quasimodo noemt, ghahahaha.

                  Comment


                    #69
                    Last edited by Kwasimodo; 26 September 2014, 09:55.
                    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                    Comment


                      #70
                      Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

                      Vermeende enige discrepantie te bespeuren. Het was ook maar enkel met een knipoog en een glimlach bedoeld hoor.

                      Comment


                        #71
                        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                        Comment


                          #72
                          Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

                          Wie bepaald welke genen geschikt zijn? Ik vertrouw geen enkele overheid om deze taken op zich te nemen. Wie of welke instelling gaat het anders doen? Als ik jou "ontvoer" en je tegen je wil in laat steriliseren ben ik crimineel (en immoreel) bezig!
                          Als mannen in uniform die voor de overheid werken dit doen is het ineens gerechtvaardigd omdat het voor "het grotere goed" is.

                          "Power corrupts; absolute power corrupts absolutely".

                          k ben er dus voorstander van om reeds tijdens de zwangerschap een onderzoek te doen naar lichamelijke en geestelijke onvolkomenheden en desnoods een zwangerschap verplicht te onderbreken.
                          Hoeveel ouders zouden de zwangerschap vrijwillig afbreken als ze 100% zeker weten dat hun kind geen "gezond en normaal" leven zou kunnen leiden?

                          Ik ben het met je eens dat het ook voordelen kan hebben zoals het 'uitroeien' van genetische ziektes en aandoeningen.
                          Maar iemand verplicht steriliseren of de zwangerschap onderbreken is naar mijn mening niet de 'juiste' oplossing, en bovendien een kwalijke gedachte.

                          Om even naar de toekomst te kijken: Over tientallen jaren zal het wellicht zo ver zijn dat het testen van je DNA een gewoonte wordt. Wie weet zal het mogelijk zijn om je DNA profiel te uploaden naar een datingsite.
                          Hier kunnen mensen vervolgens een geschikte partner vinden o.a. op basis van DNA tests. De implicaties hier van is groot en dit alles op vrijwillige basis, een woord wat mij persoonlijk aanspreekt als aanhanger van het Voluntarisme.
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #73
                            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                            Comment


                              #74
                              Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

                              Laat ik het je direct vragen: Hoe zie jij het verplicht steriliseren voor je? Door welke instelling wordt dit gedaan? De overheid, of een private instelling?
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #75
                                Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

                                In eerste instantie zou dat op basis van vrijwilligheid moeten plaats vinden.
                                Echter, ik betwijfel of er voldoende bereidwilligheid zal zijn bij de doelgroep.
                                Wie is er bereid om toe te geven dat zijn genetica niet voldoen aan de daartoe gestelde criteria?
                                (welke criteria laat ik buiten de beschouwing)

                                Last edited by Kwasimodo; 26 September 2014, 16:01.
                                [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                                mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                                Comment

                                Bezig...
                                X