Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

    Korting op 420shop
    The Femitheist is a 22-year-old criminology student with a three-year-old. One angry day in 2012 she took to the Internet to outline the brutal concept of International Castration Day. After posting it on YouTube she stepped out for a coffee. Returning home a few hours later, she found that all gnashing male hell had broken loose.


    Vice


    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

    Even terzeide de bron hiervan Vice heeft mooie wiet documentaires onder weediquette
    Een echte aanrader
    Recente filmpjes in hd 30min of meer over allerlei kanten van wiet medisch geloof politiek

    Die slette van dat filmpje is gwn aandacht zoekende trutte
    Last edited by grinderke; 21 September 2014, 20:30.

    Comment


      #3
      Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

      Schattig popje. Ze lijkt ook meer bezig met haar eigen promotie (geld verdienen met een youtube kanaal) dan dat ze nou echt een onderbouwd plan voordraagt.

      Het idee lijkt met in lijn met dit soort tegeltjes wijsheden:
      541389_460986067290230_1853783627_n.png

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

        71 miljoen mannen (zou 10% zijn) tegenover 3523843881 vrouwen, maakt ongeveer 50 vrouwen per manpersoon. Dan heb ik nog niet meegeteld dat 1/10 mannen niet op vrouwen valt, en dat 0.2% aseksueel is.
        Als we dat meerekenen, dan doen we 71 (mln) x 0.898 = ongeveer 64 miljoen. Dus 55 en een beetje vrouw per man. Iedere week van het jaar een ander, en twee weken per jaar heb je er twee. Waar mag ik tekenen?

        Over 10 jaar denkt die meid heel anders (realistisch bijvoorbeeld) over de wereld.

        Gekke Amerikanen, met hun gekke ideetjes.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

          Ik nam aan dat ze het over de huidige populatie mannen had. Dus van 3,5 miljard terug naar 35 miljoen tot 352 miljoen mannen. Hetzelfde percentage van de vrouwen is overigens lesbi of a sexueel.

          De vraag is vooral welke problemen ze er mee denkt op te lossen. Minder vraag naar hoeren ofzo? Die mannen zijn vast uitgeput als ze gemiddeld 10 tot 100 vrouwen moeten bevredigen

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #6
            Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

            Zet 10 vrouwen bij elkaar en je hebt ambras, zet 10 mannen bij elkaar en je hebt een team

            Comment


              #7
              Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

              Ik denk dat haar idee van het probleem er dan meer zit als er twee "teams" bij elkaar komen

              Al zit het probleem hem dan met name in de supporters van de "teams" en of dat nou vrouwen of mannen zijn, gevechten om land en macht krijg je toch. Daar heb je maar twee mannen voor nodig

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #8
                Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

                Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
                Die slette van dat filmpje is gwn aandacht zoekende trutte


                Emma Watson (van de Harry Potter series) bij de verenigde naties...


                Gelukkig zijn er ook vrouwen die er anders over denken:

                Are Men Obsolete? - Karen Straughan aka GWW
                Last edited by Jointjedraaien; 23 September 2014, 17:03.
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

                  anderzeids krijgen we dan allemaal 10 vrouwen waar schrijf ik me in

                  Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

                    Dat laatste klopt inderdaad, maar ik ben er toch ook wel van overtuigd dat het vooral gewoon een aandachtzoeker is. Niet alleen vanwege de aandacht zelf, maar er valt ook gewoon grof geld te verdienen met YouTube kanalen.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #11
                      Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

                      Op zich niet zo'n verkeerde zaak.
                      Alleen de intelligentste en sterkste mannen overhouden die hun zaad mogen verspreiden bij de mooiste en intelligentste vrouwen.
                      Na een paar generaties is het menselijk ras eindelijk verschoond van allerlei genetische monstruositeiten.
                      Natuurlijk moeten de zaaddonoren wel in aanmerking komen voor landbouwsubsidies vanuit Brussel, vanwege het verspreidde zaad.
                      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                      Comment


                        #12
                        Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

                        Ja, leuk gezegd, maar wat moest ik dan als overgebleven man met al die vrouwen, denk dat ik na een tijdje 1 alweer meer dan zat vond
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                        Comment


                          #13
                          Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

                          2dehands .be en 10 nieuwe nemen

                          Verstuurd met Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

                            Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
                            anderzeids krijgen we dan allemaal 10 vrouwen waar schrijf ik me in
                            Nee, slechts 1 op de 10 mannen behoud zijn ballen, daarnaast krijg je geen vrouwen maar je wordt loonslaaf voor je 10 prinsessen.
                            Moet je nagaan aan 10 vrouwen alimentatie te moeten betalen, je houdt niets meer over. Tijd om te neuken heb je niet.
                            Het meeste zaad gaat via een tussenstop van de vriezer naar de vagina als het aan hun ligt

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kwasimodo View Post
                            Op zich niet zo'n verkeerde zaak.
                            Alleen de intelligentste en sterkste mannen overhouden die hun zaad mogen verspreiden bij de mooiste en intelligentste vrouwen.
                            Na een paar generaties is het menselijk ras eindelijk verschoond van allerlei genetische monstruositeiten.
                            Natuurlijk moeten de zaaddonoren wel in aanmerking komen voor landbouwsubsidies vanuit Brussel, vanwege het verspreidde zaad.
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: The Woman Who Thinks Reducing the Male Population by 90 Percent Will Solve Everything

                              Wiet verbouwen en kippen houden, doe ik al.
                              Intelligentie en kracht zijn objectief meetbaar, knap zijn of knap gevonden worden, is subjectief.
                              Overigens was mijn opmerking badinerend bedoeld: de smiley geeft dat al aan.
                              C'est le ton qui fait la musique, n'est ce pas?
                              Last edited by Kwasimodo; 24 September 2014, 09:30. Reden: ik had geen komma gezet tussen twee persoonsvormen
                              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                              Comment

                              Bezig...
                              X