Welke vraag heb jij teveel gehoord?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #1

    Welke vraag heb jij teveel gehoord?

    Korting op 420shop
    Als forummer gaat het leven niet over rozen. Alhoewel, misschien op rozenforum.nl wel..
    Maar persoonlijk valt het me op dat sommige vragen het me beginnen te vervelen, irriteren zelfs.

    Vragen als:
    - Hoe moet ik kiemen?
    - Ik heb een 'super speciale situatie', die in 40 andere topics ook beschreven staan, hoe moet ik dit aanpakken?
    - Wanneer mogen we buiten beginnen?
    - Wat raden jullie aan als het gaat om ***vul in***?

    Misschien is het forum-vermoeidheid. Misschien stel ik me gewoon aan.

    Nu aan u de vraag (met man bijt hond stemmetje)
    Welke vraag kunt u niet meer horen?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
  • steundheufd
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Mar 2014
    • 1234

    #2
    Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

    hoe moet ik kiemen of wat is de beste manier die al zeker !
    en uuh ja van 'is men wietje al rijp/oogst klaar, dieje zekers ...
    er zijn er zoveel , maar die schieten me al te binnen .



    hoe moet ik en foto plaatsten ?

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #3
      Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

      Hoeveel potten en hoe groot? Kan ik ook gewoon achter het raam een wietplant kweken? Is dit een goeie lamp - met foto van halogeen. Als je die vragen al beantwoordt sinds 2008 dan wordt het soms wat te veel ja... Altijd detzelfde. Ga 5 topics lager kijken en de antwoorden staan er.
      Kweekt er hier iemand met led?

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #4
        Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

        doe ik het zo goed
        hoe moet ik ontkiemen
        hoe moet het zaadje in de grond geduwd worden
        moet het zaadje voeding hebben.
        hoe lang duurt het voor ik kan oogsten
        hoe hoog zal mijn opbrengst worden
        welke planten zijn het beste
        doe ik het zo goed
        kan iemand mij helpen met 'n goede kweekset
        wat is de beste kweekset voor mijn doel!
        waar kan ik wietzaden kopen zonder dat mijn ouders er achter komen
        wie wil mij helpen met mijn 1ste keer
        ......
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • Smowkie
          Elite Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2011
          • 2684

          #5
          Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

          Kan je aan het zaadje zien of het vrouwelijk is ?

          Comment

          • Lovis
            Senior Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2012
            • 912

            #6
            Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

            Kan ik al oogsten?


            Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
            - 1m² Tuin

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #7
              Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

              De negatieve en lompe antwoorden op een vraag. Je bent immers niet verplicht om een vraag te beantwoorden. Ik zelf stelde ooits ook deze ""beginners"vragen en was maar wat blij met de hulp. Iriteer je je aan vragen die al 100 x gesteld zijn , sla ze dan gewoon over de titel zegt het meestal wel al. Om daar dan zo negatief op gaan zitten antwoorden draagt niks bij aan de zaak. Of geef duidelijk antwoord of verwijzing waar het al uitgelegd is of reageeer niet.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

                Welke soort moet ik kweken ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • angel777
                  Cronic Grower
                  • Mar 2010
                  • 3409

                  #9
                  Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

                  @ flintstoned
                  Als je een topic aanmaakt, kijk dan eerst:
                  - of je vraag / topic nog niet bestaat (Search Functie)
                  - of je de juiste plek ervoor hebt gekozen (Vragen stel je in het daarvoor bestemde board!)
                  - of je topic niet tegen de regels is.

                  bron
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  • FlintStoned
                    Banned
                    • Oct 2012
                    • 5580

                    #10
                    Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

                    ghahahaha angel voelt zich aangesproken zeker. Natuurlijk is het fijn als men eerst leest en dan pas vraagt maar als nieuwkomer, die niet vanaf 2007 hier alles leest, is hett niet zo evident dat het al eens gevraagd is. Om dan meteen de botte bijl erbij te halen vind ik jammer. Als de vraag mij te onnozel is antwoord ik niet.

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

                      Het vervelende is dat er dan (SOMS!) een nog onnozeler antwoord komt.
                      Dan is het wel moeilijk om je in te houden, toch ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • FlintStoned
                        Banned
                        • Oct 2012
                        • 5580

                        #12
                        Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

                        Ja, lol maar dan kies je er voor, het is niet verplicht hoor.

                        Comment

                        • Stemma
                          Exquisite Grower
                          420 Member
                          • Mar 2014
                          • 7415

                          #13
                          Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

                          Smiley erbij ?
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment

                          • LR2
                            Mother of all Growers
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2011
                            • 8552

                            #14
                            Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

                            Ik kies er voor om kutantwoorden te geven af en toe. Ik zie mezelf daarin net zo vrij als iemand die een minder leuke vraag stelt. De situatie 'antwoord dan gewoon niet' kan ook omgedraaid worden: als je een voor de hand liggende vraag besluit te stellen, stel hem dan niet. Het komt erop neer dat mensen hun vrije keus gebruiken om niet te googlen, en dat ik mijn vrije keus gebruik om me daaraan te storen.
                            Maar daar gaat deze discussie niet over.

                            Het is een simpele inventaris voor als iemand ooit zin heeft om een FAQ te maken. De meest belangrijke topics komen hierdoor op een rijtje.
                            Stemma kan hier handige info uit halen voor haar artikeltjes op de frontpage. Bedenk ik me zojuist.

                            Nog eentje:
                            Mijn haartjes zijn 80% bruin, nu kan ik oogsten toch?
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment

                            • angel777
                              Cronic Grower
                              • Mar 2010
                              • 3409

                              #15
                              Re: Welke vraag heb jij teveel gehoord?

                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                              Comment

                              Bezig...