Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De duistere geheimen van de voedingsindustrie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De duistere geheimen van de voedingsindustrie

    Korting op 420shop
    Vergeet even de illegale activiteiten in de voedselketting zoals de dioxinecrisis en de opeenvolgende paardenvleesschandaal.
    De volkomen wettelijke praktijken die dagelijkse kost zijn achter de schermen van de voedselindustrie, zullen je hongergevoel net zo goed de kop indrukken.
    We weten bijzonder weinig over bewerkte voedingsmiddelen die we telkens achteloos in het wagentje van de supermarkt gooien, en dat willen grote spelers in de voedingsindustrie ook graag zo houden.
    Dat stelt de Britse voedingsexperte Joanna Blythma, die in haar recente boek 'Swallow This: Serving up the Food Industry's Darkest Secrets' het arsenaal additieven, bewaarmiddelen, kleurstoffen en andere rotzooi in bewerkte voeding blootlegt.
    Zelfs je fruitslaatje of het eitje tussen je sandwich zijn volgens haar intensief onderzoek niet zo zuiver als ze lijken. Je denkt dat je weet wat je eet? Think again.

    Beetje veel om hier te pasten dus lees verder => KLIK

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: De duistere geheimen van de voedingsindustrie

      Deel 2:

      Dit wist je wellicht nog niet over kant-en-klaarmaaltijdenKLIK


      Deel 3:

      Ziekte in pakskes: 6000 chemische stoffen gebruikt in verpakking van je eten

      Al het verwerkte voedsel dat we consumeren, is verpakt. Hou de verpakking van je eten eens een week lang opzij, en je zal je afvragen of je niet meer verpakking hebt vergaard dan je eten in je mond hebt gestopt. Niet minder dan 6000 (zesduizend!) chemische stoffen worden gebruikt in plastic-, karton-, papier-, metaal- of glasverpakking. De Britse onafhankelijke vzw The Food Packaging Forum trof 175 gevaarlijke stoffen aan in verpakkingen. Stoffen die algemeen erkend worden als zorgwekkend omdat ze gelinkt worden aan kanker, afgenomen vruchtbaarheid, misvormde geslachtsdelen en verstoring van de hormonenhuishouding.

      Lees verder => KLIK

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Deel 4:

      "Je fruitsla kreeg een badje met strooizout"

      KLIK


      Deel 5:

      Zit er gif in ons brood?

      KLIK

      Comment


        #4
        Re: De duistere geheimen van de voedingsindustrie

        Des te meer redenen voor mij om vandaag eens flink mijn moestuintje onder handen te nemen. Zelfvoorzienend zijn word van steeds groter belang. Gr JB
        Keep em green

        Comment


          #5
          klinkt alleen veel gevaarlijker dan bananenolie.

          Verder vind ik het wel prettig in deze wegwerpmaatschappij, dat mijn appel een maand kan blijven liggen in plaats van een halve week. We gaan al zo makkelijk met onze spullen om.. Dat ik daar een jaar of drie eerder dood voor mag gaan, daar ben ik misschien wel blij om. Als het roken me niet de nek om doet voor die tijd.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X