Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laat jij je vaccineren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Laat jij je vaccineren?

    Korting op 420shop
    In Nederland en worden vaccinaties gratis geleverd door de overheid, van de belasting die iedereen betaald dus.

    DEN HAAG - Nederland koopt 34 miljoen vaccins tegen de Mexicaanse griep (officieel: Nieuwe Influenza A (H1N1)). Dat heeft minister Ab Klink (Volksgezondheid) donderdag besloten. Deze week sluit hij contracten met fabrikanten. Met hen is afgesproken dat de vaccins uiterlijk eind dit jaar klaar moeten zijn.
    Ik vroeg me af waarom er zoveel vaccins werden aangeschaft (krijgt elke Nederlander 2 vaccins?)

    Een stukje op het ministerie van volksgezondheid:

    Zie ook de website van WHO . Als je kijkt hoeveel gevallen van de H1N1 griep fataal zijn

    27737 gevallen in 71 verschillende landen waarvan er nu 141 zijn overleden.

    De kans dat je overlijd aan dit virus is niet eens schrikbarend. (vind ik)
    0,508% Sinds 1 juli 2009 0,43%

    Seasonal flu kills up to 500,000 people a year. At the moment, health officials aren't sure how deadly swine flu is, and whether they will need more seasonal flu vaccine or swine flu vaccine. And if the swine flu mutates, scientists aren't sure how effective a vaccine made now from the current strain will remain.
    Toch word het neergezet als iets wat ons allemaal gaat treffen en zeer dodelijk is.Ik ben geen wetenschapper en weet er het fijne niet van, maar ik heb er zo mijn bedenkingen bij.Als ik meer informatie vind zal ik het topic updaten.

    Belangrijke video!


    Jane Burgermeister, de onderzoeksjournalist die mensen binnen de WHO / VN / Baxter bij de FBI aanklaagt wegens het plannen van genocide.



    Websites met informatie:
    http://www.who.int/en
    http://www.rivm.nl
    http://www.theflucase.com
    http://www.drcarley.com PDF
    http://www.infowars.com
    88
    Ja
    23,86%
    21
    Nee
    59,09%
    52
    Ik weet het nog niet
    17,05%
    15
    Last edited by Jointjedraaien; 12 September 2009, 20:30.
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Laat jij je vacineren?

    Ik wel hoor als het toch gratis is kan je er maar beter tegen ingenent zijn toch?
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

    Comment


      #3
      Re: Laat jij je vacineren?

      Ja hoor,ik wel!
      Het klinkt misschien niet erg,kans van 0,00508% (is c.a. een half %).
      Maar betekend wel dat de kans van overlijden 1 op 200 is.
      Wanneer iedereen dit virus zou krijgen,betekend dat in Nederland
      uitgaande van 17 miljoen inwoners een dodenaantal van 85.000,da's toch best veel...
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment


        #4
        Re: Laat jij je vacineren?

        klopt niet dat 0,00508% ongeveer een half procent is, de kans op overlijden is ook veel lager 1 op 200 deze is 1 op 38750, dus als elke nederlander het zou krijgen(wat nogal onwaarschijnlijk is) zouden er 438 doden te betreuren zijn in nederland.

        btw, ik laat me voorlopig nog niet inenten, geen zin in en ik wacht wel tot het wat dichterbij komt(als het dat al komt), laat je niet gek maken, weet je nog dat SARS een gevaar was voor de hele wereld, was ook sterk opgeblazen.

        Comment


          #5
          Re: Laat jij je vacineren?

          ik hou niet egt van naalden ik bescherm mezelf wel met het medicijn wiet lijkt mij een beter idee !

          Comment


            #6
            http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...rts-t5614.html
            medicijn met de prettigste bijwerkingen

            Comment


              #7
              Re: Laat jij je vacineren?

              Oorspronkelijk geplaatst door jeroen View Post
              klopt niet dat 0,00508% ongeveer een half procent is, de kans op overlijden is ook veel lager 1 op 200 deze is 1 op 38750, dus als elke nederlander het zou krijgen(wat nogal onwaarschijnlijk is) zouden er 438 doden te betreuren zijn in nederland.

              btw, ik laat me voorlopig nog niet inenten, geen zin in en ik wacht wel tot het wat dichterbij komt(als het dat al komt), laat je niet gek maken, weet je nog dat SARS een gevaar was voor de hele wereld, was ook sterk opgeblazen.

              Ik ga er zeker geen ja/nee spelletje van maken,
              Ik ben uitgegaan van het bericht bovenaan de topic 141 doden op 27.000 en nog wat.
              Waar haal jij dan de informatie vandaan dat het een op 38.000 en nog wat is?
              Voor mij een rekensommetje,voor anderen een groot rekenkundig probleem,
              141x200=28200,komt behoorlijk dicht in de buurt van die 27.000 nog wat,toch?
              Sorry,maar ik ben nog van de generatie die rekenen geleerd heeft,uit mijn hoofd nog wel!!! Knap he?
              Last edited by misty; 2 July 2009, 18:21.
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment


                #8
                Re: Laat jij je vacineren?

                Voor dat Mexicaanse griepje? Nee.

                Comment


                  #9
                  Re: Laat jij je vacineren?

                  Wie zegt mij dat dit "vaccin" niet een dodelijk virus is, zoals onlangs al eens verspreidt ?

                  http://en.wikipedia.org/wiki/Biosafe...safety_level_3
                  Volgens Baxter Duitsland:
                  Het incident zal niet leiden tot management veranderingen.
                  Tsjechische kranten vragen zich af of hier opzet in het spel is.
                  Of hier een poging is gedaan een pandemie te veroorzaken.
                  http://www.911blogger.com/node/19517http://www.lifegen.de/newsip/
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #10
                    Re: Laat jij je vacineren?

                    Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View Post
                    Ik ga er zeker geen ja/nee spelletje van maken,
                    Ik ben uitgegaan van het bericht bovenaan de topic 141 doden op 27.000 en nog wat.
                    Waar haal jij dan de informatie vandaan dat het een op 38.000 en nog wat is?
                    Voor mij een rekensommetje,voor anderen een groot rekenkundig probleem,
                    141x200=28200,komt behoorlijk dicht in de buurt van die 27.000 nog wat,toch?
                    Sorry,maar ik ben nog van de generatie die rekenen geleerd heeft,uit mijn hoofd nog wel!!! Knap he?
                    Excuses, ik ging uit van het percentage wat wieriewierie heeft gepost zonder eerst na te rekenen, je hebt gelijk kans ligt bijna 1 op 200, maar het percentage is dan ook niet 0.00508% maar 0.508%, nogal een verschil.

                    Comment


                      #11
                      Re: Laat jij je vacineren?

                      Dank u.
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                      Misty's ABC

                      Comment


                        #12
                        Re: Laat jij je vacineren?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                        In Nederland en worden vaccinaties gratis geleverd door de overheid, van de belasting die iedereen betaald dus.

                        Ik vroeg me af waarom er zoveel vaccins werden aangeschaft (krijgt elke Nederlander 2 vaccins?)

                        Een stukje op het ministerie van volksgezondheid:


                        Zie ook de website van WHO . Als je kijkt hoeveel gevallen van de H1N1 griep fataal zijn

                        27737 gevallen in 71 verschillende landen waarvan er nu 141 zijn overleden.

                        De kans dat je overlijd aan dit virus is niet eens schrikbarend. (vind ik)
                        0,00508%


                        Toch word het neergezet als iets wat ons allemaal gaat treffen en zeer dodelijk is.Ik ben geen wetenschapper en weet er het fijne niet van, maar ik heb er zo mijn bedenkingen bij.Als ik meer informatie vind zal ik het topic updaten.

                        141 / 27737 x 100 = 0,508% niet 0,00508

                        dat is tog wel een heeeeel stuk meer.

                        grtzz

                        Comment


                          #13
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment


                            #14
                            Re: Laat jij je vacineren?

                            Oorspronkelijk geplaatst door sneeper4life View Post
                            141 / 27737 x 100 = 0,508% niet 0,00508

                            dat is tog wel een heeeeel stuk meer.

                            grtzz
                            inderdaad, door het warme weer vergat ik het x100 te doen

                            is wel een significant verschil inderdaad

                            De kans is dus 0,508% mocht je besmet raken, de kans dat je besmet word is moeilijk te zeggen, 2/3 van de bevolking zou kunnen maar ik zie het niet snel gebeuren...

                            De "normale" griep is fataal voor 500.000 mensen per jaar, vaak zijn de mensen die overlijden wat ouder en hebben zijn al minder resistent door andere ziekten.

                            Ook het eerste fatale geval van het H1N1 virus in Amerika is door de media gehypet, het betrof niet eens een amerikaan maar een Mexicaans jongetje van 2 maanden die te vroeg geboren was.

                            De bedrijven die de vaccins maken moeten ook geld verdienen, hier word van te voren goed over nagedacht en er komt heus wel wat marketing bij kijken.

                            Ik heb niet zoveel vertrouwen in, er worden bakken met geld aan verdiend en zelfs wetenschappers hebben het soms niet helemaal op een rijtje net zoals de rest van de bevolking.

                            This stunning censored interview conducted by medical historian Edward Shorter for WGBH public television (Boston) and Blackwell Science was cut fromadmission that Merck drug company vaccines have traditionally been injecting cancer viruses (SV40 and others) in people worldwide. This segment of In Lies We Trust: The CIA, Hollywood & Bioterrorism, produced and freely contributed by consumer protector and public health expert, Dr. Leonard Horowitz, features
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: Laat jij je vacineren?

                              sow flip das andere praat. 10 + voor je alerdheid en ja dah filmpje. sow men dhats creepy, gelukkig had ik weet nog nie gepold

                              grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X