Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geloof jij in buitenaards leven ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geloof jij in buitenaards leven ?

    Korting op 420shop
    178
    Ja
    85,96%
    153
    Neen
    14,04%
    25

    #2
    Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

    Jup, denk het ook miljoenen lichtjaren verder dat er nog ergens leven is.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

        Pure logica

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

          Ja ik geloof en ik geloof ook dat wij onderdeel van hen zijn.
          Ik geloof dat er federaties op galactische schaal zijn.
          Overigens geloof ik ook dat wij in hun gelijkenis geschapen zijn, humanoid.
          Genoeg om discussie te ontketenen en daar dan later verder op in te pikken denk ik?

          Comment


            #6
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

              Ligt eraan, niemand weet hoe groot het heelal is, niemand weet waar het ophoud, het enige wat we weten is dat het groot is. Misschien is er wel ergens leven, who knows. Misschien zijn wij wel een bacteriele vorm voor een andere vorm van leven. Niemand weet het, ik ga me er niet druk om maken, met vragen als deze ben ik oa. in een depressie geschoten. (zeg niet dat het alleen hierdoor komt hoor, had genoeg aanleidingen. Maar als ik over zulke dingen na ga denken voel ik me heel klein en nietig.)

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                  Buitenaards leven, ja, hat kan bijna niet anders, er zijn buiten ons zonnestelsel nog millioenen andere zonnestelsels.Alleen vindt ik het altijd zo bizar dat onze planeet zo perfect ver of dicht bij de zon ligt dat het bijna geen toeval meer kan zijn, moest onze planeet bv. 100 km buiten koers draaien zou het leven er heel anders uitgezien hebben.

                  Of er intelligent leven is buiten ons kan niemand echt met zekerheid zeggen, (voor zover we weten dan toch)

                  Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat wij de enige zijn, en ik ben zo benieuw naar ander leven, en in welke vorm zij zijn, en hoever ze ontwikkeld zijn, en hun manier van spreken, denken, voortplanten, etc.
                  Voer voor de fantasie, misschien wel wezens van gas, of licht.
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                  Comment


                    #10
                    Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                    Ja, ik ben een alien Ik heb niet lang geleden ontdekt dat ik anders ben dan de mens, ik merk dat ik anders word behandeld, dat me ouders niet me echte ouders zijn . Ik voel me een vreemdeling tussen familie en ouders.

                    Comment


                      #11
                      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                      we zijn toch allemaal aliens, one way or an other.
                      De mensheid moest zelfs deze geleende planeet leren kennen, en tot de dag van vandaag hebben we geen vrede met de natuur op deze planeet. Zelfs nu nog hebben we geen besef van onze natuur en weten we weinig tot nix van bijvoorbeeld de oceanen, we zijn het enige bewuste, levende wezen die hier maar geen rust kan vinden.

                      hopelijk verpesten we deze planeet niet helemaal in onze frustraties.

                      dieren zijn zo cool he, geen oorlog, geen armoe, gewoon lekker chille met wat ze gekregen hebben. no fuss
                      Last edited by dokkie; 15 December 2009, 13:40.

                      Comment


                        #12
                        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                        Ik vond een opmerking die ik laats op youtube vernam van Michio Kaku wel gepast.

                        http://www.youtube.com/watch?v=Kw8dcb8iKSM

                        Zijn insights over type 0 tot type 3 beschavingen vind ik ook wel op zijn plaats.
                        http://www.youtube.com/watch?v=OLUUCeAqOxs

                        Comment


                          #13
                          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                          Neen ,of anders zijn ze al heel lang onderweg.........hebben ze wel gps......

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                              Ik ben er wel cker van, lijkt me erg hypocriet om te denken dat je in een (oneindige) ruimte de enige leefvorm bent die "ontwikkeld" is
                              sigpic
                              Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                              Comment

                              Bezig...
                              X