Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geloof jij in buitenaards leven ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76

    Comment


      #77
      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

      tuurlijk wel,je moet wat met je vrije zondagalles opgetekent en geschreven door mannen,is toch van de zotte 50% van de mensheid is vrouw,en in de kerk hebben ze niks te vertellen

      Comment


        #78
        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

        Ik verwees in mijn laatste post naar iets wat ik eerder had gezegd,
        Oorspronkelijk geplaatst door GoodTimes View Post
        Als je de bijbel vertaald met de informatie die op dit moment beschikbaar is, komt er een hoop aan het licht dat jaren lang ontkent is door de kerk en overheden.
        http://www.goldenageproject.org.uk/genesis.php
        Get happy, smoke weed

        Comment


          #79
          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

          zat netop de chat en monty gelooft het wel

          Comment


            #80
            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

            Je zal wel gelijk willen hebben of gelijk willen krijgen. Welnu, je krijgt gelijk. Een paar duizend jaar geleden was men immers verder met de nano-technieken dan nu. Jammer dat al die kennis verloren is gegaan in de loop der eeuwen en de wetenschappers pas in de vorige eeuw opnieuw begonnen zijn. Overigens een aardige klus om van alle dieren op aarde het dna te verzamelen. En vervolgens de dieren via dna weer op te bouwen en geen last hebben van onvoldoende genetische diversificatie. Nooit van inteelt gehoord?
            Last edited by Xtreme; 16 February 2012, 15:33.

            Comment


              #81
              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

              Zwanger worden zonder geslachtsverkeer te hebben makkelijk tegenwoordig heb je alleen een rietje nodig
              God was never on your side..

              Comment


                #82
                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                Van die rechte rietjes of die met zo'n ribbelstukje, waardoor ze kunnen buigen?

                Comment


                  #83
                  Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                  Nooit van inteelt gehoord?
                  Get happy, smoke weed

                  Comment


                    #84
                    Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                    Ik geloof best dat er buitenaards leven is, het heelal is groot genoeg om op andere plaatsen ook een juist klimaat en de juiste elementen te bevatten.
                    Alleen geloof ik er niet in dat wij dat buitenaards leven ooit zullen zien aangezien dat veels te ver weg zal zijn. Ook geloof ik er niet in dat ze hier geweest zijn en ik geloof er niet in dat hier leven is gecreerd door een andere levensvorm.
                    Ik geloof in de wetenschap en de Darwintheorie. Verder geloof ik niet in leven na de dood en andere zweverig gezever. Ik leef nu, bepaal mijn eigen leven en heb met mezelf door een deur te kunnen, meer niet.

                    Comment


                      #85
                      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                      Ik geloof in star wars. De bijbel geschreven door George Lucas.

                      Kans dat er op dezelfde manier ergens leven ontstaan is, is gewoon te klein om nog is te gebeuren. Toch op dezelfde moment. Moet je er ook al vanuit gaan dat het heelal oneindig is. Wat ik ook al niet geloof want dan zouden we overal sterren moeten zien ipv hier en daar enkele.

                      Comment


                        #86
                        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                        Zoals Theo Maassen haarfijn uitlegt; OF ze bestaan, OF ze bestaan niet.
                        En zelf als ze bestaan heb je kans op twee dingen;

                        OF ze zijn slimmer dan ons, OF ze zijn dommer dan ons.

                        Zijn ze dommer dan ons, dan hebben we er niets aan en wil ik er geen miljarden voor de ruimte inknallen!

                        Zijn zij slimmer dan ons dan vinden zij ons veel eerder dan dat wij hen zullen vinden! ^^,

                        Comment


                          #87
                          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                          Kans dat er op dezelfde manier ergens leven ontstaan is, is gewoon te klein om nog is te gebeuren.
                          Nou dat vind ik redelijke kolder, die uitspraak. Het feit dat er ueberhaupt leven is lijkt me eerder een indicatie dat er heel veel leven is zelfs, gezien de insane grootte van het heelal. Als het een keer is gebeurd, kan het dus ook elders gebeuren. Sure de omstandigheden moeten wel goed zijn maar holy hell er zijn zo bizar veel sterren...

                          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                          Toch op dezelfde moment. Moet je er ook al vanuit gaan dat het heelal oneindig is. Wat ik ook al niet geloof want dan zouden we overal sterren moeten zien ipv hier en daar enkele.
                          Wat dat betreft 2 dingen. Zoek eens een plaatje van de hemel boven antarctica 's nachts. Tevens moet je onthouden dat veel sterren heel ver weg staan en in 'alle kanten' (een beperkte hoeveelheid) licht opsturen, en dat moet maar net jouw netvlies (of een camera) raken. Hoe verder weg, hoe moeilijker het wordt voor een foton om raak te schieten.

                          Ik zou graag eens aliens tegenkomen. Kijken hoe het er bij hen uitziet, en kijken hoe bijvoorbeeld religies hier op aarde er mee omgaan.
                          Smokeout Coffeeshop Zoeker voor Android -->> http://goo.gl/YgnzS

                          Comment


                            #88
                            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                            Tuurlijk bestaan die, kijk maar naar alien ^^

                            Comment


                              #89
                              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                              Moet je er ook al vanuit gaan dat het heelal oneindig is. Wat ik ook al niet geloof want dan zouden we overal sterren moeten zien ipv hier en daar enkele.
                              We weten waarom we nachts niet overal sterrenlicht zien, en dat komt door dat het heelal nog steeds uitzet en de ruimte tussen melkwegen steeds groter word en dat een deel van het licht wat een steeds grotere afstand moet af legen niet bij de aarde komt of niet gelijk bij de aarde aan komt vanwege de tijden dat de zonnen hebben bestaan of nog bestaan en of nog moeten ontstaan.

                              En als we er van uitgaan dat het heelal oneindig is dan is buitenaards leven niet alleen zeker dat het bestaat maar dat wij zelf meerdere keren voorkomen vanwege het feit dat materie op zoveel manieren in elkaar past.

                              Dan is er nog de vraag hoe en waar en wanneer is het heelal begonnen of heeft het altijd al bestaan, want dat heeft groot gevolge voor de "kans" op buitenaards leven.
                              Ik weet dat er nog veel meer vragen samen hangen met wel of geen leven buiten deze planeet.
                              Als een boer niet kan zwemen, dan lig het aan het water.

                              Comment


                                #90
                                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                                laat ze eerst maar eens uitzoeken wat leven isik gok op beweging

                                Comment

                                Bezig...
                                X