Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geloof jij in buitenaards leven ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31

    Comment


      #32
      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

      Dan heb ik hier een denkertje voor jullie

      Zou er ook buitenaardse wiet bestaan

      En

      zou het te smoken zijn eheh .
      Haha grapje hoor, ik geloof zeker in buitenaards leven.
      Onze eigen Wubbo Ockels heeft een goede theorie...Dat het zien en tastbaar zijn ook heeft te maken met tijdsnelheidsbelevenis(zo dat woord is er uit ehhe)
      http://www.astroblogs.nl/2010/01/01/...zwaartekracht/

      Ik vond het superinteresant
      Last edited by Emilio; 25 September 2010, 19:07.

      Comment


        #33
        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

        Tijd is inderdaad ook maar door de mens bedacht. Het ligt ook aan de snelheid waarmee de aarde rond de zon draait en de maan weer rond de aarde.
        Ik geloof ook niet dat in dit oneindige universum er alleen kans op leven zal zijn als er water is. De mens heeft sowieso nog maar van 1 andere planeet dan de aarde monsters genomen, dus we weten nog helemaal niks erover.

        Comment


          #34
          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

          Ik ga voor het gemak maar even uit van het feit dat we het hier hebben over leven zoals wij dat kennen en niet over eencelligen. Want ik denk dat de kans dan wel eens heel klein wordt dat er een vergelijkbare planeet is waar de evolutie vanuit eencelligen op exact dezelfde wijze plaats heeft gevonden en zij min of meer vlak achter of vlak voor onze evolutionaire ontwikkeling zitten. Het valt nog statistische te beredeneren dat - conform de wet van de grote getallen - het aannemelijk is dat er op miljoenen planeten vergelijkbare omstandigheden zijn als hier op aarde. Maar of dan ook de evolutie zich op dezelfde manier heeft ontwikkeld, met een exact vergelijkbaar tijdsframe en zij (lees: de buitenaardsen) hun planeet nog niet hebben uitgewoond en er dus nog zijn, die kans is in mijn ogen een stuk kleiner. Dus de vraag of er ooit buitenaardse wezens (i.p.v. leven) hebben bestaan of nog gaan bestaan, is beter te beantwoorden. Immers... onze zon (en dus ook wij) heeft ook maar een beperkte duur

          Comment


            #35
            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

            De eerste beschaving op aarde had rollen waar de planeten en hun afstand van elkaar correct op stonden op afgebeeld. Tabletten beschrijven de planeten tot in de details.
            Heb de docu nu al een 3x gezien en we zijn in de eerste plaats alien aan onze eigen beschaving en evolutie zou ik zeggen... Voor wie het interesseert http://www.youtube.com/watch?v=yudckH3goDE
            De docu is al een paar jaar oud en er zijn wel enkele speculaties waar je je vragen kunt bij stellen maar het deel over de oude rollen en tabletten is onmiskenbaar bewijs dat we op een herontdekkingstocht zijn in kennis. We herontdekten pluto in de jaren '70 maar tekenden de planeet al op in 10.000 vc... Het is op basis van die tabletten en rollen dat men gaan verder zoeken is naar een planeet. (pluto werd nu wel terug gedegradeerd en zou volgens onze normen toch geen planeet zijn...)
            Back to the future

            Of we alleen zijn? Matematisch gezien is de kans heel groot dat we niet zo uniek zijn als sommigen denken, alleen leven de groene mannetjes niet in ons zonnestelsel denk ik Het is jammer dat ons zoveel verzwegen wordt altijd. We weten binnen 50 jaar pas hoe het vork vandaag aan de steel zit in de wereld...

            We kunnen ons trouwens niet inbeelden hoe leven op een andere planeet er zou uitzien. We gingen er lange tijd van uit dat je een zuurstofrijke omgeving nodig hebt om leven te vinden. Men heeft onlangs echter organismen gevonden in vulkanisch gebied. In een meer van teer. In de teer is het zuurstofgehalte veel maal lager dan nodig is om gelijk welk leven te supporteren. Toch vond men een organisme dat zich had aangepast om te leven op het natuurlijk gas van de teerpoel ipv op zuurstof. Als je dit in rekening brengt wordt het vinden van organismen in andere omstandigheden dan die van de aarde heel wat waarschijnlijker.

            Greetz
            Burn weed, not your soul!

            Comment


              #36
              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

              Achter elke planeet ligt een dood punt waar we niet naar kunnen kijken ....
              13 kristallen schedels 1000-en jaren oud tegen het kristal ingeslepen wat normaal onmogelijk is
              Geen missing link tussen mensapen en mensen die piramides zouden kunnen bouwen ...
              Piramides die zouden dienen als graf voor farao maar waar nog nooit een faroa in gevonden is en die gebouwd zijn om als chemische krachtcentrales met kleinere opslagpiramides....
              De mensaap is door een veel verder gevorde intelligente vorm geholpen in zen evolutie en als kleine groepjes verdeeld over de aarde met elk hun eigen 'begeleider' (maya's, egypte, china,....) met elk hun eigen invloeden, maar door de menselijke aard (wss foutje van hun dan) zijn er wss een hoop afgedwaald van de regels en beschavingsvormen en is het 'experiment' stopgezet en worden we nu nog geobserveerd..
              Ik durf wedden dat de dag dat we een sonde of voertuig de ruimte in gaan sturen met de capaciteit om hen te ontdekken ze wel van zich zullen laten horen, nu hoeft dat uit hun standpunt idd nog niet omdat dit enkel voor meer problemen zou zorgen.
              En wie weet zoeken we idd te ver.. maar ik denk dan meer aan in diepe meren en oceanen of bijv de maan..
              toen apollo 13 ertegen vloog is die nog uren blijven 'nagalmen' wat erop zou kunnen wijzen dat ze hol is
              en de eindeloze kraters zouden de ingang kunnen zijn....
              De maan zou dan zelfs hier ooit gezet kunnen zijn om leven mogelijk te maken en dan zou betekenen dat onze hele bol een groot experiment of gewoon soort amusement is en ze het ooit willen versnellen hebben door onze evolutie te versnellen omdat ze dachten dat 'de mens' het meest intelligente wezen was das eruit was voortgekomen...
              Of misschien een soort die op uitsterven stond en zichzelf terug wou laten evolueren tot wat ze waren en daarvoor alles naar wens hebben gemaakt, tijdje geholpen hebben maar dan toch uitgestorven zijn.. vandaar dat we ze niet meer horen of zien...
              kan je wel tijdje over doorbomen
              prof giorgio a. houkarkos is door tegenwoordig mee bezig...
              veel ervan ook te zien in 'ancient aliens' op discovery

              Comment


                #37
                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                jij hebt gister tv gekeken, wil niet zeggen dat dah wat ze daar in de national grafic tonen ook waar is.

                Comment


                  #38
                  Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                  ik kijk idd elke week naar ancient aliens, maar volg de theorie al een jaar of 10 en in die 10 jaar zijn er meer dingen bijgevonden dan weerlegt in die materie,
                  zijn trouwens wel meerdere programma's op meerdere zenders die zijtakken van deze theorie aandoen en willen bewijzen/ontkrachten
                  mijn interesse gaat vooral uit naar de grote bouwwerken die in die tijd neergezet zijn, met precisie die nu zelfs nog niet mogelijk is in sommige dingen en op het eerste zicht totaal zonder nut.
                  Daardoor ben ik beginnen zoeken naar verschillende verklaringen en deze lijkt me de meest plausibele...
                  En TV is idd niet altijd waar maar AL de verhalen die verteld worden over dingen zoals oa area 51 kunnen niet allemaal verzonnen zijn...
                  De kans is groot dat tussen die vergevorderde maatschappijen er ook nog rotte appels tussen zitten die af en toe toch de aarde bezoeken om diverse redenen...
                  maar zoals gezegd kan je uren zelfs dagen over doorbomen

                  Comment


                    #39
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      #40
                      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                      Naast de kans dat er buitenaards leven is in ons universum, is er ook de kans dat er leven is in een ander universum.
                      Ik denk (geloof vind ik niet het passende woord) dat er parallelle werelden zijn. Wie weet leven we in een universum waar de aarde de enige planeet is met leven. Dat wil niet zeggen dat er geen leven is in andere universa.

                      De term multiversum verwijst naar het idee of concept dat er naast het zichtbare universum waar we in leven nog veel (volgens sommigen oneindig veel) andere universa zijn waarnaar verwezen wordt als parallelle universa.

                      Op youtube is er een kanaal 10thdim die zich met deze onderwerpen bezig houd.

                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #41
                        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                        yupz is idd ook plausibele uitleg...
                        wij 'weten' nu van het bestaan van die universums af maar verder geavanveerde wezens kunnen ze mss al bezoeken of observeren?

                        Comment


                          #42
                          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                          Weleens 'Het Simulacron' gelezen?
                          Er is ook een film van gemaakt, maar die titel ben ik vergeten.
                          Last edited by HJM; 27 May 2011, 02:14.
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment


                            #43
                            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                            onze hersens kunnen de omvang van het heelal echt niet vatten , dus maw het is heel bekrompen eigenlijk om te denken dat we de enige planeet zijn met levende organismen.

                            Maar in onze technology staan we op gebied van heelal scannen nog voor de oermens die het vuur ontdektte.
                            Dus hoeveel geluk gaan we hebben om in onze generatie iets te ontdekken is een groot vraagteken. of zou het tot bij ons eerder komen.
                            Ikzelf geloof dat veel geloof gebaseerd is op extra terrestrial's diue ons in het verleden misschien wel al hebben bezocht. leuke reeks daaromtrent is
                            "ancient aliens" http://www.history.com/shows/ancient-aliens.

                            zeker de moeite om eens te bekijken. zeker ook als je het stuk geloof bvb al eens door een "zeitgeist" zonnebril bekeken hebt.

                            grtz

                            Comment


                              #44
                              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                              dr zijjn ivm met die theoriejen ook echte thinktanks op het internet...
                              kunt niet geloven hoeveel verschillende stellingen in verschillende vakgebieden hierop aansluiten... wij hebben gewoon in verhouding de van de 100-en links er nog maar 10 ontdekt ...
                              En they will come to us... Wij zullen het 'project' zijn van 1 ras aliens terwijl er naar alle waarschijnlijkheid veel meer zijn die reeds met elkaar samenleven...
                              Die gaan het risico niet nemen dat 'hun huisdier' met zijn agressief gedrag een ander ras op stang gaan jagen...
                              (Als de USA iets ontdekt mag je ervanuitgaan dat ze er eerst paar keer op gaan schieten en pas gaan praten als ze beseffen dat we gewoon met propjes aan het gooien zijn)
                              Dus ze zullen dan wel ingrijpen, en dankzij de snelle vooruitgang de dag van vandaag is het wel mogelijk dat wij in ons leven (laat ons hopen dat dit toch nog een tijdje meegaat :p) de technologie wel zullen hebben om 'ergens' te raken waar we (nog) niet gewenst zijn...

                              En voor de mensen die zich afvragen waarom we nog nooit iets gezien hebben...
                              Moet wel rekening mee houden dat we pas iets zien als het beeld (licht) de aarde bereikt heeft, we weten nu al dat we ofwel naar een andere dimensie ofwel veel verder in het universum moeten dus aan lichtsnelheid of hoger moeten raken...
                              Dus ofwel andere dimensie en zie je niets (want daar zoeken we nog maar net en we kunnen er nog niet eens naar kijken...)
                              ofwel zijn zij onderweg aan een snelheid hoger dan die van het licht en zijn ze hier al voor we ze met een telescoop of ruimtesonde KUNNEN zien...
                              Tenzij ze gewoon 'voorbij' vliegen maar in de film 'the gods must be crazy' zie je wat er kan gebeuren als je als meer ontwikkeld wezen niet oppast met waar je vliegt :p ze zullen wel even omweg maken daarvoor wees gerust

                              Comment


                                #45
                                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                                kheb ze zien vliegen man!
                                gele steren met hoge trubo snelheid door de ruimte
                                was egt vet
                                Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                                :alienstoned:​← klik hier


                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X