Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geloof jij in buitenaards leven ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

    als je goed om je heen kijkt zie je genoeg buitenaardse wezens
    ​fuck you, you fucking fuck

    Comment


      #17
      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

      Als er bedoelt wordt of er intelligent buitenaards levens is, dan zeker, al zullen "ze" zich nooit in de buurt van ons stelsel laten spotten. De manier waar wij met onze planeet omgaan... dat kan "ze" alleen maar tegen houden om met ons contact te maken.

      Slaap zacht meneer de President.
      Marco
      Growing old is mandatory - growing up is optional....

      Comment


        #18
        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

        Oorspronkelijk geplaatst door olivier View Post
        Wie zegt dat ze voorstaan op ons?
        In deze gigantische schepping van ALLES dat is, moet er hoogstwaarschijnlijk een beschaving bestaan die minder voor staat op ons.
        Maar even hoogstwaarschijnlijk een beschaving die voorstaat op ons.

        Die UFO's die wij zien vliegen, kunnen evengoed mancrafted zijn.
        Zodus gebouwd op de aarde.

        Zie hoe de UFO wave uitbrak in Amerika nadat de regering daar zijn handen kreeg aan de projecten van Hitler. Even toevallig hoeveel UFO sightings er waren tijdens WO 2?

        Wat van een intelligentie buiten de macrokosmos?
        Zoals er leven is in de microkosmos, maar dan de andere kant op nu.

        Als ze er dan toch zijn waarom laten ze zich dan niet echt zien? Nee dat is dikke bullshit.
        Waarom zouden ze zich tonen aan een "ras" dat nog niet overeen kan met elkaar? We zijn laatste millennia uitgegroeid tot een heel egodominant ras belust op macht, kennis etc. Zelden worden deze gedeeld. Ja, ik kan ergens wel begrijpen dat ALS er ergens iemand weet van ons heeft, liever voorzichtig vanop afstand toekijkt dan neerdaalt en zich openbaart.

        Wat ook een mogelijkheid is waarom ze zich niet tonen, en deze komt van Michio Kaku.

        Wij kunnen aan een mier ook niet uitleggen dat we een snelweg gaan bouwen, en zij zodus beter hun nest verhuizen.
        We zitten immers in een andere levenervaring en communiceren anders.

        Maar we zijn toch zeker niet alleen komaan .. zoveeeeel planeten en maar 1tje waar er leven is?? Nee er zijn er vast vele meer !!!
        Dat weten is al veel. Geloof me, er zijn er veel die leven buiten de aarde uitsluiten. Daar het leven op de aarde ontstaan is door het buitenaardse.
        Just a theory

        Comment


          #19
          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

          mmzz, we zijn helemaal niet klaar voor buitenaardse avontuurtjes. Veels te veel in onzelf te ontdekken eerst. Voordat we met z'n allen stevig gebruik maken van tenminste 90% van ons gezamelijk potentieel is elke "close encounter" gedoemd op een ramp uit te lopen. Waar zouden we nu zitten ? 15% ? 20% ?
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #20
            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

            weet je hoe ik het zie:
            ik zie het als een spiegel....we denken dat er iets is??? zou het??
            we zien het heelal wat oneindigd groot is...alleen is de vraag waar stopt het??
            we hebben een melkweg.....met diverse planeten die tot onze melkweg behoren.....
            misschien zien ze over 7 jaar een nieuwe planeet en zeggen ze:"hup weer ene der bij"maar wie weet is het van een andere melkweg?? het spiegelbeeld dus.....
            ik denk dat de ruimte/heelal zoals velen zeggen ondeindig is....alleen krijg ik dit NIET in mijn hoofd....moelijk uit te leggen eigenlijk.
            Dus wellicht dat er x aantal lichtjaren verwijderd van ons een planeet is met precies hetzelfde.....misschien komt de dag dat er iemand de mensen of dingen van deze planeet tegen komt?? geen idee.
            Zoals in het testgebouw daar in de usa in het midden van de woestijn waar wij niet binnenkomen gebeuren er allerlij esten en we weet ligt er wat zonder dat wij het weten dus wederom geen idee.
            ik ben er van overtuigd dat er zeker wel eens wat gevonden is .....alleen zullen wij het nooit weten....er komt een dag dat het mis zal gaan........en dan?????????

            maar mijn mening: ik zou ja zeggen maar zeg NEE..........niet te snapen he.......
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #21
              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

              Jij hebt het vast over Area 51.
              Volgens mij is het heelal ook gewoon oneindig , Ben er ook overtuigd van dat wij "moeder aarde" niet de enige gelukkige planeet is waar er leven onstaan is.
              Zou dat heel toevallig vinden dat wij de enigen zijn :/
              Ik ben dus vastbesloten dat er levende organismes zijn op andere planet , waar wij gewoon nog niet van wete

              Mvg Izzz

              Comment


                #22
                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                Het moet wel. Wie het niet gelooft, wil ik graag verwijzen naar deze mooie site, waar je kan inzoomen en kan zien HOEVEEL sterren er bestaan. En vergeet niet; elke ster heeft een stelsel zoals de onze:

                http://astrosurf.com/sguisard/Pagim/GC.html

                Comment


                  #23
                  Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                  mmzz, we zijn helemaal niet klaar voor buitenaardse avontuurtjes. Veels te veel in onzelf te ontdekken eerst. Voordat we met z'n allen stevig gebruik maken van tenminste 90% van ons gezamelijk potentieel is elke "close encounter" gedoemd op een ramp uit te lopen. Waar zouden we nu zitten ? 15% ? 20% ?
                  Maar wat als in Uzelf het buitenaardse te vinden valt?
                  Stel jij en ik hetzelfde voor bij "buitenaards"?
                  De dimensies blijven maar oneindig lang overspringen tot een ander geheel.

                  Als je blijft uitzoomen op de aarde zie je een heel zonnestelsel, blijf je daar op uitzoomen zie je een heel sterrenstelsel, blijf je daar op uitzoomen zie je het universum, enzovoort....

                  Mij is duidelijk dat er leven is in de microkosmos, in onze kosmos ook al (wij dus), maar wat buiten onze kosmos?
                  Hoe zit leven daar in elkaar?

                  Ik raad iedereen echt oprecht aan zelf eens te graven naar de "11 dimensies". GEWOON WAANZINNIG!
                  Wetenschappers worden er gewoon "gelovig" van!
                  Door wat zich allemaal afspeelt buiten ons universum (ja buitenuniverseel dan ipv buitenaards) voelt Michio Kaku zich geroepen "God" te bewijzen.

                  Al die leipe ontdekkingen dat ze nu aan het doen zijn, ik krijg er gewoon een spontane erectie van.
                  Dit op een gevibreerd bewustzijn ver buiten deze huidige realiteitsbelevenis, maakt mij alleen maar euforisch.
                  Ik bekijk het gewoon veel te ruim deze onderwerpen. En het is moeilijk daar eigenlijk discussie over te voeren aangezien iedereen andere gevoelens in zich oproept bij bepaalde woorden.

                  Ps:

                  En volgens mij zitten we nog niet aan 10%. We merken wel een versnelling op in veranderingen/vooruitgang. Maar vergeet echter niet dat we nog altijd op benzine rijden. Dit anno 2010 !!!

                  De overgang zal nooit vlekkenloos verlopen als we op deze huidige koers blijven.
                  Last edited by organic; 22 January 2010, 20:39.

                  Comment


                    #24
                    Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                    Jup, ik ben er vrij zeker van dat er buiten onze aarde leven is! E.T. is out there :p

                    Comment


                      #25
                      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                      Interessante documentaire van 9 delen NLSUB!

                      http://www.youtube.com/watch?v=yqdpW-ff72E


                      Veel kijkplezier!

                      Comment


                        #26
                        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                        IK weet het wel zeker .
                        15 jaar geleden hebben ze mij ontvoerd .
                        verschillende testen en onderzoeken zijn erop mij losgelaten !

                        ik zie nu elke nacht een witte uil in me slaapkamerraam !




                        wij zijn niet alleen ....

                        Comment


                          #27
                          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                          ^ben je nu sarcastisch ofwa?

                          Ik ben, zoals zovelen hier, er bijna van overtuigd dat elders op een andere planeet in een ander zonnestelsel leven is..

                          Ik denk ook dat we zoeken naar leven op de foutieve manier. We kijken naar onze planeet hier, en stellen vast dat het leven op deze planeet uit water is ontstaan.
                          Dit wordt dan ook doorgetrokken als een universele wet: "water=leven" ... Klopt niet volgens mij...
                          Leven is aangepast aan et milieu waarin het leeft,
                          dus imo kan leven ook ontstaan in een totaal ander milieu,
                          op een planeet met geen of weinig water, daar kan volgens mij ook leven ontstaan.
                          natuurlijk is deze manier van handelen wel logisch, want war moet anders beginnen zoeken?? het meest plausibele is dan idd zoeken op planeten met water, en waar er een bepaalde temeratuur enzo heerst.

                          is maar een gedacht natuurlijk.
                          Last edited by Shades of Green; 28 August 2010, 10:58.

                          Comment


                            #28
                            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                            onze maan zorgt voor ep en vloed.zonder maan zou ik hier al niet meer zitten typen.en zo zijn er nog wel duizend andere variabelen.ken zelf iemand die er mee bezig is geweest<het ontstaan van het leven>die zegt dat het heel simpel is en dat de wetenschap zich niet zo bezig houd met de factor tyd,dus al hun proeven om spontaan complexe aminozuren te maken simpel weg te kort duuren.het leven is volgens hem een reactie van een groep aminozuren op intens uv licht.door het intense uv licht waaren de aminozuren zich steeds aan het hergroeperen om hun structuur te behouden.toen ze die structuur eenmaal hadden aangenomen.kwamen deze structuuren ook op plaatsen waar uv licht geen vat op de structuuren had.en zo zijn de eerste anerobe onstaan.vond het zelf ook maar een vaag verhaalmar nog steeds is ons lichaam een geweldige machine die heel veel energie steekt in het tegengaan van schade door uv licht en zuurstof dus wie het weet mag het zeggen.en anders gooien we het gewoon op de alles is toch maar relatief theorie

                            Comment


                              #29
                              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                              Er is toch ook binnenaards leven dus waarom geen buitenaards

                              Als je op Curacao naar de sterren kijkt moet je er haast wel in geloven


                              Ajo
                              Ventje
                              Living in Second live for real

                              Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                              Comment


                                #30
                                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                                er zijn al verschillende micro organismen op andere planeten gevonden !

                                dus dr is meer leven dan alleen wij !

                                de vraag is hoe ver dat leven zich ontwikkeld heeft b.v, net zo als wij !

                                er is een mogenlijkheid dat er wezens zijn die verder ontwikkeld zijn dan wij !
                                als je kijkt naar de geschiedenis , dan kwamen de goden altijd van boven , wat als dat nu eens geen goden waren........maar buitenaardse wezens .........



                                grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X