Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wetenschap & Discussie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wetenschap & Discussie

    Erg interesant om te lezen, kan spijtig genoeg niet mee praten want ik ken er nougabollen van .

    De evolutie .


    Peace

    Comment


      #17
      Re: Wetenschap & Discussie

      Interessant leffe, ikkan u ook op niets tegenspreken.
      Als ge aan mij vraagt, bestaat god? Dan antwoord ik; Ik weet het niet, het zou kunnen en het zou evengoed niet kunnen.
      In een andere reply van mij heb ik al gezegd er zeker van te zijn dat er ander leven in het heelal bestaat, het kan bijna niet anders. (http://jointjedraaien.nl/wietforum/w...film-t529.html

      Comment


        #18
        Re: Wetenschap & Discussie

        Heb niet veel tijd, dus ik zal een andere keer alles eens moeten lezen.
        Heb wel iets te zeggen: MUTATIE

        En haal er Jean-Baptiste Pierre Antoine de Monet, Chevalier de Lamarck ook maar is bij.
        ^volledige naam heb ik wel van wiki

        Greetz,
        zion

        Comment


          #19
          Re: Wetenschap & Discussie

          Voor ik u verder te woord sta, bovenstaand idd zeker niet vergeten.
          De vedas was een enorm krachtig geloof, en vergeet zeker ook niet hoe het jodendom/katholieken er toevallig machtig uitschijnen bij de "verdwijning" van de vedas!
          Om namo Topsy!

          Verder,

          Het zijn ook deze katholieken dat de nieuwe wereld ontdekte! Spanje vindt het dan nog wel!
          Dat was in die tijd toch een enorm katholiek land.
          Zou het niet kunnen dat zij veel van de Maya's (en andere oud stammen) vernietigde zodat zij "geschiedenis" naar hun hand konden neerpennen?

          Maya's (lees vooral olmeken, voorouders van maya's) dateren nog geen 2000 jaar terug in tijd.
          Dat gelooft u toch zelf niet?
          Hoe is dat verklaarbaar ? Tot op vandaag voorspelt de Maya Kalender nog steeds elke maaneclips, elke zonsverduistering, elk kosmisch event.
          NOOIT zaten deze er naast.

          De kalender is tot op vandaag het meest accuraatste.
          Het is een meting van onze melkweg en al wat er in gebeurd.
          Nasa zou dit nooit kunnen zonder hubble telescoop, 2000 na christus.

          Veel is ontnomen, veel is herschreven in de reflectie van hun waarheid.

          En de vedas zoals jezelf vernoemde, de vedas reikt 200 000 jaren terug in tijd.

          Is het niet mogelijk dat indoctrinatie nog tot op vandaag doorgaat en men ons laat geloven wat hen beter uitkomt?

          little do we know.

          Comment


            #20
            Zou het niet kunnen dat zij veel van de Maya's (en andere oud stammen) vernietigde zodat zij "geschiedenis" naar hun hand konden neerpennen?
            Dat is geen vraag, dat is een feit!
            En van die kalender is ook waar, maar niet alleen de mayas, maar ook de egyptenaren, chinezen en nog een aantal volkeren hadden zeer de gedetailleerde sterrenkalenders (vergeet bv stonehenge ook niet). Welliswaar niet zo gedetailleerd als de Mayas, maar de mayas hebben voorouders die wel wat verder teruggrijpen dan tweeduizend jaar geleden en die hadden ook al een zeer uitgebreidde interesse in zonne- en sterrencyclussen. Het grappige is dat binnen vier jaar de kalender van de mayas gedaan is. Wat dan eh? Misschien eens tijd voor de apocalyps .
            nja maakt ni uit kga nog wa leren, mss dat ik straks nog wel ff wa kom zevere, hum, filosoferen
            peace

            Comment


              #21
              Re: Wetenschap & Discussie

              Jup, school is een belangrijk punt voor hogere machten! Get them while they're young, you can teach them anything!
              We don't need no education!
              We don't need no thought control!


              Er was een wetenschapper en die heeft de I Ching omgezet in een tijdlijn.
              En het was zo af te lezen via een grafiek waar het romeins leger viel, waar de nieuwe wereld werd ontdekt, ... Ook op die tijdlijn stopt het in 2012. Onderaan in het filmpje krijg je er gedetailleerdere uitleg over.

              Maar het kaart opnieuw aan dat 2012 een wereldwijd verspreid fenomeen is waarop we onze ogen mogen werpen.
              Ook de Maya's voorspelde de komst van de blanke op de exacte dag van hun aankomst.
              Omtrent 2012 zou volgens -de meest logische- interpretatie een ontmoeting komen met "the dark rift". Waarop vele een alignment verstaan met het zwart gat in het midden van onze melkweg.

              Nasa waarschuwt voor maar liefst DERTIG TOT VIJFTIG PROCENT

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Na hun kalender komt de volledige vijfde dimensie. En wij kunnen jullie zeggen dat hun kalender niet stopt in 2012, dat is een idee van jullie. Weet dat er nog ontdekkingen gedaan zullen worden die de Maya-kalender aanvullen waar jullie nu niet aan toe zijn. Maar de kalender gaat verder dan 2012, alleen is er dan een andere telling. Dan zijn er andere berekeningen en dan zal de Maya-kalender weer volledig kloppen.



                  Een andere telling zegt men, dus de kalender blijft hetzelfde? Ik dacht het niet!

                  En waarom kan dat niet? Omdat de kalender gebasseerd is op circulaire bewegingen in onze melkweg. Dit hebben ze tot op de minuut kunnen uitrekenen!
                  Zij zagen hoogstwaarschijnlijk iets aankomen (the dark rift) waarna de circulaire bewegingen in onze melkweg niet meer zullen kloppen.
                  Of het nu een wenteling van de noordkapen is dat ons ruimtelijk zicht omdraait.
                  Of het nu de golfstroom is die poleshift... We don't know till then!

                  Die kalender is dus niet meer even accuraat na 2012.
                  Dit is Baktun 13 (hou in gedachte dat maya's altijd in twaalftallen werkte en houdt in gedachte dat 13 een ongeluksnummer is), tijd van ontwaken.
                  Er is geen 14e baktun!

                  Moest zij herbeginnen:
                  Dus gaat ze terug naar 1 tot 13 waar ze opnieuw de komst van de blanke voorspellen?
                  En ga maar oneindig door.

                  Natuurlijk is het niet gezegd dat wij doodgaan, maar ik denk dat er iets zal gebeuren op een galactische schaal waarop de tijdmeting niet meer hetzelfde is, als nu/toen.
                  Welke Maya beschaving gaat die berekeningen aanpassen???

                  Comment


                    #24
                    Nibiru (ook wel Niburu) is een woord dat komt uit het Akkadisch en betekent "doorwaadbare plaats", "plaats van overgang" of "Veerboot".

                    Comment


                      #25
                      Re: Wetenschap & Discussie

                      Ik sta heel uw tekst straks of morgen verder te woord vriendschap. Heb nu niet de geest om dat te lezen zoals het er staat, heb een carlsbergske op

                      Het is niet gezegd dat de Maya kalender verder kan functioneren na 2012 omdat niemand weet wat komen zal.
                      Maar in mijn begrip stopt deze met reden, omdat de circulaire bewegingen niet maar zullen kloppen.

                      Een alignment (met een gat) kan jets afstoten met de grote van de aarde zelf, daarbovenop kan het atmosferen van planeten rukken.

                      Nasa heeft dit onlangs nog kunnen waarnemen en heb ik gepost in "space the final frontier"

                      Baktun 13 is ontwaken, ... men zou menen dat er 19 baktuns zijn.. maar daar ben ik met eigen ogen nog niet op gebotst. Voor mijn parten is er geen 14e en geen nieuwe cyclus.
                      Zelfs ons begrip op de maya kalender teert op "logisch" gokken.

                      Later meer.

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Re: Wetenschap & Discussie

                          Neen, de gaten op zich vormen geen direct gevaar.
                          De jets echter wel vriendschap. Enfin, zal u dat morgen allemaal wel uitleggen

                          Ik ga uit van 2 alignments: met ons zwart gat in de melkweg.
                          Met Sagitarrius A (steenbok). Deze is relatief dichtbij hoor.

                          Sagitarrius A was en is nog steeds een eigen stelsel dat kapot gerukt wordt door onze melkweg.
                          Leg u da morgen wel wa uit, ben al op weg naar promille 1 LOL

                          Laters

                          Comment


                            #28
                            Re: Wetenschap & Discussie

                            Sagittarius A is zo'n 170 lichtjaar van de aarde verwijderd (is dus vrij dichtbij). Maar een jet kan niet sneller dan lichtsnelheid gaan dus we zouden dus minstens 170 jaar tijd hebben om het te zien aankomen. Ok dat klopt niet echt, want als het de lichtsnelheid heeft dan is het hier vanaf dat we het kunnen zien. Maar ik heb begrepen dat jets trager gaan dan de lichtsnelheid en dat er tal van fenomen aan vooraf gaan dus men zou het kunnen dedecteren voor die hier is (al is het maar een jaar op voorrand).
                            We zullen wel zien.
                            peace
                            ps: laat het u smaken

                            Comment


                              #29
                              Re: Wetenschap & Discussie

                              Niks kan sneller dan het licht toch? Of heb ik weer niet opgelet in de klas?

                              Comment


                                #30
                                Re: Wetenschap & Discussie

                                Enkel licht kan sneller dan licht gaan
                                Echt waar, men is er in geslaagd licht sneller te laten gaan, wel maar heel kort en nogal triviaal (een bekke me valsspelen denk'k).
                                Maar men is er ook al in geslaagd licht te vertragen en Einstein beweerde dat het mogelijk is dat er deeltjes zijn die sneller dan het licht gaan, dit is echter nooit bewezen. Dus laten we er vanuit gaan dat niets sneller kan gaan dan het licht.
                                peace

                                Comment

                                Bezig...
                                X