Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nederland stemt in met legale wietteelt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Als het zover komt wat LR2 zegt, is het dan geen tijd dat blowend- en kwekend Nederland zich gaat organiseren, en via de macht van het aantal, zekerheden gaat afdwingen voor de gewone gebruiker, hobbykweker en shophouder?!
    En verwijs dan maar naar grote broer Yan kees die ze anders ook bij elke gelegenheid de reet uitlikken.

    Comment


      #17
      Waar kan ik die vergunning aanvragen ? Ik heb nog wel wat ruimte thuis. Mooie kamer van 2 bij 2 meter.
      Lets not criticize but legalize

      Comment


        #18
        Hoop dat LR geen gelijk krijgt. Zal dadelijk meteen kijken of ik nog ergens een hooivork heb liggen, just in case
        Ad usum proprium!

        Comment


          #19
          Denk dat het pas groot nieuws is als de thuiskweek gelegaliseerd word tot die tijd zal de regering er alleen maar profijt van hebben.

          Comment


            #20
            Zo gek is het toch niet als thuiskwekers alleen voor eigen gebruik mogen kweken.
            En dus niet. Ook niet soms. Aan shops mogen leveren

            Voor mij zou daar niets geks aan zijn.
            Een thuisteler kweekt tenslotte voor zichzelf. En eventueel voor zijn naasten.

            Comment


              #21
              Voor zover ik gelezen heb blijft de wet die gaat over het telen voor eigen gebruik hetzelfde. Het is de bedoeling dat de grootschalige telers uit het spel worden gezet en dat de cirkel tussen kweek en shop gesloten is. Dus strikte regelgeving voor het kweekproces en de verpakking enz. . Ik dacht ook te lezen dat iedereen een vergunning kan aanvragen bij de gemeente mocht de wet intreden. En inderdaad LR2, kan mij een worst wezen wat er met de shop gebeurt vorig jaar me tweede kweek gehad en ik hoef die zooi van de shop niet meer, en ik geniet nog steeds van mijn eigen kweek. De regering zal best wel een zooitje accijns erop gooien, maar door legaliseren van bedrijfsmatige teelt zal de kweekprijs per gram ook wel flink dalen dus dit zal hierdoor denk ik wel rond dezelfde prijs blijven liggen.

              Toch wel leuk dat een land als Amerika ons heeft ingehaald rondom het hele cannabis gebeuren, terwijl wij bekends staan als "Wiet land".

              Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

              Comment


                #22
                Dat dalen van de prijs vraag ik me oprecht af Exmember41669
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #23
                  Links om of rechts om, J.met de pet zal wel weer de klos wezen. Is nog nooit anders geweest, helaas.

                  Comment


                    #24
                    Helaas is dat juist waar de staat het minst aan verdient LR2 en dus zal waarschijnlijk juist thuisteelt verboden blijven

                    Comment

                    Bezig...
                    X