Burgemeesters en shophouders willen afhaalloketten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #1

    Burgemeesters en shophouders willen afhaalloketten

    Korting op 420shop
    ARNHEM - Burgemeesters en coffeeshophouders willen tijdelijke afhaalloketten voor legale softdrugs als hasj en wiet. Nu de coffeeshops dicht zijn door het coronavirus, duiken straathandelaren in het ontstane gat, merkte burgemeester Ahmed Marcouch van Arnhem zondag al. Zowel shophouders als burgemeesters waarschuwen voor grote veiligheidsrisico's.

    Het hele artikel op :
    https://www.omroepgelderland.nl/nieu...n-straathandel
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~
  • ganjagast
    Elite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2016
    • 2881

    #2
    Ja die Jax is een visionair Ben toch wel blij dat ze dat doen voor de consumenten.
    Ad usum proprium!

    Comment


    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      En bovenal de staatskas natuurlijk

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Coffeeshops betalen geen BTW of omzetbelasting, alleen inkomstenbelasting.
  • kroket
    Moderator
    420 MemberLucky MemberModerator
    • Apr 2010
    • 1915

    #3
    Lijkt me een goed plan! Hopelijk volgt de rest van het land dit voorbeeld..
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #4
      Als je diezelfde straatdealers aanhaalt als reden voor legalisatie willen ze niet luisteren, nu ze inkomsten mislopen kan het ineens wel...

      Hoorde vandaag dat er 30 € per gram werd betaald op sommige plaatsen..
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

      • Takketoelli
        Cronic Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jan 2019
        • 3126

        #5
        Ze mogen open voor af te halen
        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment

      • Nederhigh
        Super Grower
        Lucky Member
        • Apr 2012
        • 1834

        #6
        Jaja, ik moet heel eerlijk bekennen dat ik mijn wiet 9/10 keer niet bij de shop haal maar bij een goeie jeugdvriend.

        Die haalt het bij lokale kwekers die ook aan de shops afleveren, en ik mag (omdat goeie vrienden) voor de inkoop prijs mee genieten.

        Ik betaal gemiddeld zo'n 3.50 per gram. Nu ineens 6 euro.

        Andere dealer gaat van 6 naar 8 euro en weer een andere van 6,50 naar 9,50.

        30 euro heb ik nog nergens gezien, maar ik heb ook geen kennis van straatdealers.. Die zitten dan weer wat verder in in de tak van de handel, ik haak wat eerder in .

        Duurder is het in ieder geval wel.

        Disclaimer: - Ik handel zelf nooit in wiet, ook nog nooit gedaan. Maar ik rkijg het wel allemaal mee omdat veel vrienden en kennissen (verder hele vriendelijke mensen) zich er wel mee bezig houden, en ik als blower daarvan mee kan genieten.


        Comment

        • Jura
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2019
          • 818

          #7
          hopelijk komt het terug goed !!!!!!!!!!!!!!

          Comment

          • newhobby
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Nov 2016
            • 327

            #8
            Ik denk dat hasj schaars gaat worden nu Spanje op slot zit... ook Frankrijk gaat waarschijnlijk alles dicht gooien

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Hier in de buurt krijg ja al jaren geen hasj meer uit het buitenland...

            • newhobby
              newhobby commented
              Editing a comment
              Aanvoer vanuit Marokko wordt toch lastiger!
              Het zal idd zijn weg wel vinden maar toch

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Gewoon lekker ouderwets geitenkeutels persen
              Deden die hufters vroegah.
          Bezig...