Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Roosendaal Bergen op Zoom sluiten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshops Roosendaal Bergen op Zoom sluiten

    Korting op 420shop
    Coffeeshops in Roosendaal en Bergen op Zoom moeten de deuren sluiten van de gemeente... Door dat er teveel overlast is van drugstoerisme hebben ze besloten de coffeeshops te gaan sluiten.

    Alle Drugstoeristen komen nu naar Breda, worden daar straks alle coffeeshops gesloten Dit is niet de oplossing van het probleem als je het mij vraagt!

    ( heb dit op het nieuws gehoord en zal vanavond even meer info opzoeken )
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    ik hoorde op het nieuws dat de tijden van de coffee shops in terneuzen gaan veranderen


    dat ze later open gaan en vroeger dicht

    Comment


      #3
      Is dit het begin van het einde ??
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #4
        terug naar de ongecontroleerde straathandel dat was blijkbaar beter,maar goed eerst krijgen andere gemeentes zogenaamde overlast en dan gaat iedere burgemeester zelf het recht in eigen hand nemen.triest

        Comment


          #5
          Ik hoorde net op het (belgische) radionieuws in den auto dat ze 4 coffeeshops zouden sluiten, en die ene man die dat verantwoorde (burgemeester of weet ik veel) zei "weg met het gedoogbeleid."

          Shit.. Jullie zijn geneukt. Maar dat komt door al die drugstoeristen he..
          *SmokingggGG* !

          I wanna get high... so high!

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Een echte schande zo gaan ze de straat criminaliteit promoten pfff foei.
              grtzzz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                Het is nu op het NOS Journaal:
                8 coffeeshops in Roosendaal & Bergen op zoom worden gesloten, inderdaad vanwege overlast van drugstoerisme..
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Dit lijkt mij een hellende plaat! Straks sluit alles in Breda! Damn, zien ze dan niet wat de consequenties zijn? Nou gaat de hele handel onder tafel. Dan kan je het beter via de shop doen, me dunkt.

                  Comment


                    #10
                    that's really fucked he..

                    Ik snap het ook niet..
                    Ik vind het ook wel klote voor de locals daar, dat de Belgische drugstoeristen het eigenlijk verpest hebben voor jullie.
                    Elke week komen er 25000 drugstoeristen, waarvan 22500 Belgische drugstoeristen zijn.

                    Nuja, ik snap niet waarom er dan niet geld word geslagen uit dat drugstoerisme, zoals er toch geld wordt geslagen uit elke vorm van toerisme..

                    oja btw, ze zouden moeten sluiten in een periode van 2 jaar en in afwachting daarvan zou men nog maar 2gram per persoon per dag verkopen.
                    Last edited by Noto; 24 October 2008, 09:21.
                    *SmokingggGG* !

                    I wanna get high... so high!

                    Comment


                      #11
                      Ik kan er best inkomen als je daar woont dat er overlast is, ook van dealers die er munt willen uitslaan om je op straat aan te spreken.
                      De meeste jongeren gaan ook enkel naar een coffeeshop om eentje te blowen en keren terug huiswaarts, dus die 25000 drugstoeristen komen enkel om te blowen.
                      Maar waar gaan al die jongeren binnenkort hun blowtje halen....

                      gooner,

                      Comment


                        #12
                        Hopelijk gaan ze dan ook de growshops niet sluiten, want in dit geval zijn ook de growers bescheten.

                        grtz

                        Comment


                          #13
                          http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=CM2257CR

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X