Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

    Je hebt daarin gelijk Stillborn, soms zou ik moeten bedenken dat ik uit eigen parochie spreek. Heel die wietpas zal me aan de kont roesten. Trouwens, ik kan me nauwelijks voorstellen, waarom er een wietpas nodig zou zijn. In het jaar 1964 -lang geleden nietwaar- kon ik zowel in Antwerpen als in Amsterdam net zoveel wiet of hasj kopen als ik wenste. Als je bereid bent tot kilo-afname kan ik je zo een aantal contacten aandragen. Niet bij mij uiteraard, want ik ben een hobby-buitenkweker. En bij Nederlandse buitenwiet is het thc-gehalte dermate laag, dat je dat met goed fatsoen niet op de markt kunt zetten.
    Last edited by Xtreme; 11 May 2012, 15:48.

    Comment


      #47
      Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

      Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
      Die wietpas is een succes!
      met dit soort mensen wel ja.....

      Schaapie.....schaapie

      Comment


        #48
        Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

        Ach jah, wat een hoop gelul over het feit dat mensen hun mening geven.

        Ik blijf er bij... JE OP DIT MOMENT REGISTREREN IS HET ALLERDOMSTE WAT JE KAN DOEN.

        U staat nu bekend als druggebruiker, dit zal op latere tijdstippen in je leven je duur te staan komen. zie het zoals de zwarte lijst van de nationale bank, eens je er op staat, geraak je er nooit meer af.

        wanneer er volgende week een of andere politieker beslist dat al die geregistreerde druggebruikers minder recht op terugbetaling van ziekenkas hebben omwille van ongezonde gewoontes of zo.

        Bekijk de geschiedenis, en zeg me welke registratie, op eender welke overheidslijst, jou nog geen enkel nadeel heeft bezorgt nadien.

        Morgen een actie van de verkeerspolitie, even je naam door de computer, aha cannabisgebruiker, volledige fouille en bloedafname.

        Geloof me maar als ik zeg dat binnen dit en 2 -3 maand er een centrale databank zal zijn, anders kan de overheid zen eigen beleid niet checken.

        Daar ik niet zo welbespraakt ben als de meeste, heb ik het een en ander uitvergroot. Kwestie van mee te doen met de hoop, sommige vallen op door de mooie woordenschat, sommige met hun iets grovere taal, dit is mijn manier.

        En voor de geregistreerden onder jullie, ik hoop voor jullie dat ik er naast zit.
        Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

        Comment


          #49
          Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

          Koekoe paranoid
          het is natuurlijk beter dat je je niet laat registreren. Beter omdat men dan misschien de wierpas zal herzien. Maar de big brother angst-verhalen errond mmmzzz geen idee wat ik daarvan mmoet denken, en ik denk dus dat je er inderdaad naast zit corsaxx

          Comment


            #50
            Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

            Mischien moet je is wat minder gaan roken Corsaxxx want dit is para gedrag
            God was never on your side..

            Comment


              #51
              Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

              weet zeker dat cortax gelijk heeft de regering heeft laten blijken een heel onbetrouwbare partner te zijn.in amerika krijg je in sommige staaten na een bloedtest geen welfare meer als je wiet of andere drugs gebruikt.en werkeloosheid heeft de toekomst,want de olie raakt een keer op,olie zal maar duurder en duurder worden,schijnt nogal slecht voor de werkgelegenheid te zijn.

              Comment


                #52
                Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                Ik zie weinig para gedrag in corsax verhaal..

                In't begin werden de duitsers ook met bakjes koffie binnengehaald omdat ze ook maar gestuurde jongens waren..
                Al te goed is andermans gek. Verbaas me wel ns over een aantal hersendooie volvertrouwers hier..

                Een voor allen, en allen voor zich.
                Last edited by fl13r3flu1t3r; 17 May 2012, 10:35.

                Comment


                  #53
                  Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                  "Is" eens wat vaker vervangen door "ik vind".

                  Comment


                    #54
                    Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                    Ik vind het hele pasjessysteem 1 groot lachertje! Onderdeel van een overzichtelijk doorzichtig plan.
                    Ieder moet zijn eigen keuzes maken, maar straks niet huilen als hij op de blaren moet zitten. Eigenlijk net zoals met growers, dus wat wil jij, of je ouders liever?

                    Het gaat de werkelijke problematiek ver te boven, want hier word niet de achterdeur aangepakt, maar weer de voordeur. Dit gepaard met prijsstijgingen, kwaliteitsverlies en pasjessystemen, allemaal ten laste v/d gebruikers!
                    Politiek is een slinks spelletje en bepaal zelf welke kikker jij bent!
                    Iedereen kent vast het verhaal nog wel v/d coffeeshop houders die geweigerd werden bij alle grote Nederlandse bankmaatschappijen, omdat ze geregistreerd stonden bij de KVK met hun coffeeshops en banken geen zaken wilden doen met crimineel geld.

                    Het word tijd dat er alternatieven komen. Niet vanuit de politiek, maar vanuit ons alle!! Vroeger werden coffeeshops bevoorraad door kleine, eerlijke kwekers. (H)eerlijke soorten, niet te duur en altijd een divers aanbod. Nu is het juist het tegenovergestelde. Er zou een systeem moeten komen voor de coffeeshop houder en zijn kleine leveranciers.
                    Kunnen we ons allemaal registreren....De ene bij de KVK en de andere bij de coffeeshop.
                    En wie denk jij die dat allemaal in de hand heeft???!!! (Wietpas komt ook aan het woord)



                    Ik ben het volledig het hem eens!

                    Greetz Kitefreak
                    Royal Cheese, 350Ltr organic en 50 ltr fun (open)
                    Blow it and you'll know it!!

                    Comment


                      #55
                      Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                      het word tijd dat jij je ogen eens goed opent want het is gewoon 'n duidelijk aantoonbaar feit wat corsaxxx beschrijft

                      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                      Mischien moet je is wat minder gaan roken Corsaxxx want dit is para gedrag
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #56
                        Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                        Toon het dan aan.

                        Comment


                          #57
                          Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                          Sommige reacties op mijn post, zijn gewoon haha....

                          Blijkbaar zijn er inderdaad nog veel mensen die niet beseffen wat de overheid allemaal van je bijhoud.

                          Ik moet even zien wat ik zeg hier... Wil zeker en vast niemand beledigen, maar heeft al ene van die kwiebusjes eens gelezen wat er staat. Als jij eender welke registratie op een lijst van de overheid kan aantonen zonder dat je er nadien een negatief gevolg aan had, houd ik em toe....

                          Gvd, elke lijst van de overheid zit een nadeel aan, heb lang genoeg voor de overheid gewerkt om te weten hoe het in elkaar zit, ben tot vandaag nog steeds ex beroepsmilitair.

                          Registratie als blower, reinste bull - shit, als je ziet dat grote bedrijven reeds onverwacht je in een potje laten plassen.

                          Toen ik solliciteerde bij Samsung, weigerde ik dit, en werd ineens van de lijst met aanvaardbare kandidaten gehaald en moest geen verdere gesprekken afleggen.
                          Je registreren op die lijst is gewoon....


                          OERDOM!!!!!


                          Dit is de uitslag van zijn persoonlijkheidstest

                          U velt vaak besluiten vanuit uw instinct. Bij beslissingen spelen gevoelens een grotere rol dan verstandelijke overwegingen.

                          U streeft - meer dan de gemiddelde persoon - voortdurend naar vernieuwing en naar de opwinding, die verandering met zich meebrengt. Toch weet u de aangename kanten van routine eveneens te waarderen.

                          U zoekt contact met anderen en wisselt graag van gedachten met mensen. Toch brengt u ook graag tijd alleen door.

                          U verenigt extraverte met introverte kanten.U bent meelevend en let goed op wat andere mensen denken en voelen.

                          U past zich soms aan de verwachtingen van anderen aan, hoewel u weet dat het onmogelijk is om het iedereen naar de zin te maken.

                          U probeert om evenwichtig te reageren.In eerste instantie reageert u vaak heel intensief op emotionele situaties, maar u verwerkt stress verder op een evenwichtige manier. Het kan soms gebeuren dat u overmand wordt door uw gevoelens.

                          Met alleen maar harde feiten kunt u weinig beginnen. U probeert graag mogelijke conclusies uit de feiten te trekken en speculeert graag.

                          U wordt gedreven door een veelvoud aan mogelijkheden en u geniet van een open blik. Door te veel starheid voelt u zich in het nauw gedreven.


                          lijkt me toch niet echt paranoia te zijn....
                          Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                          Comment


                            #58
                            Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                            .....stakker....
                            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                            Comment


                              #59
                              Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                              echt he.... Het is zo eenzaam in men psycho wereldje....
                              Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                              Comment


                                #60
                                Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                                Ik ben het eens met corsaxx

                                Comment

                                Bezig...
                                X