Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

    Wietpas pas weer bespreekbaar in september?
    Halve kabinet?
    Ook als de overlast de spuigaten uitloopt, de bewindvoerders, politie en politici de hele boel bedriegen qua cijfers over de werkelijke overlast?
    En dit mag/gebeurt allemaal zonder ingrijpen van iemand (wie dan ook), terwijl de reden waarom die pas er is gekomen compleet faalt?
    Nou breekt m'n klomp......

    Oh ja, wil nog wel ff reageren op boter op je hoofd;
    Ik kom al meer dan 20 jaar niet meer in een shop, dus ik heb absoluut geen boter op m'n hoofd!
    Ik ben totaal onafhankelijk van alles en iedereen.

    En mijn mening, welke die ook mag zijn ( ik heb hier niemand uitgescholden voor dit of dat btw), is mijn mening; ik hoef niet ergens mee in te stemmen of het zelfs maar te begrijpen als het me totaal niet zint!



    Comment


      #32
      Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

      Ugh,

      Snap je punt!
      verder ook geen woord over de pasbezitters want tamme en vooral slaafse mensen schijn je nodig te hebben in een maatschappij.
      Al te goed is andermans gek..

      We staan staan niet alleen aan dezelfde kant, we worden ook nog eens vanuit dezelfde hoek verkracht met als resultaat; de passers en de nietpassers.
      De passers bukken gewillig en de nietpassers lopen liever blokje om..
      Zeg maar; de ene op zn achterkant de ander aan de overkant..

      Als de eerste PAS over de dam is volgen er meer PASSEN gvd
      En pasen is trouwens ook al geweest!

      Smookse en Suc6

      Comment


        #33
        Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

        Wil je een pas, neem er 1 (of 5.... )
        Wil je geen, neem er dan geen 1 (of zelfs geen 5.....)
        Je moet voor jezelf uitmaken wat je neemt of laat, ik beslis zelf ook wel wat ik van die pas vind of van de nemers of laters.

        Comment


          #34
          Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

          Mocht je een wietpas gebruiken en je schuldig voelen, geef dan een eurootje fooi aan een straatdealer. Die jongens doen belangrijk politiek werk.

          Comment


            #35
            Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

            Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
            Wietpas pas weer bespreekbaar in september?
            Halve kabinet?
            Ook als de overlast de spuigaten uitloopt, de bewindvoerders, politie en politici de hele boel bedriegen qua cijfers over de werkelijke overlast?
            En dit mag/gebeurt allemaal zonder ingrijpen van iemand (wie dan ook), terwijl de reden waarom die pas er is gekomen compleet faalt?
            Nou breekt m'n klomp......

            Oh ja, wil nog wel ff reageren op boter op je hoofd;
            Ik kom al meer dan 20 jaar niet meer in een shop, dus ik heb absoluut geen boter op m'n hoofd!
            Ik ben totaal onafhankelijk van alles en iedereen.

            En mijn mening, welke die ook mag zijn ( ik heb hier niemand uitgescholden voor dit of dat btw), is mijn mening; ik hoef niet ergens mee in te stemmen of het zelfs maar te begrijpen als het me totaal niet zint!



            Over de bespreekbaarheid in de eerste/tweede kamer van de pas: Dat meldde de Gelderlander. Ik breng het alleen over hier, ik vermeld zelfs dat het in de Gelderlander stond. Omdat mijn politieke vocabulair niet verder reikt dan 'vind ik kut, vind ik gaaf' noem ik ons demissionair(?) kabinet een half kabinet. Misschien een verkeerde woordkeus, maar ik kan niet alles naar genoegen typen. Wel? Ik heb een totaal gebrek (en geen behoefte, tenzij ik het makkelijk en snel kan lezen) aan verdere kennis over de politieke gang van zaken anders dan ik op goedkope nieuwssites lees. Ik schreeuw graag mee, dat gaat me vaak goed af -ondanks mijn gebrek aan kennis- vind ik zelf.
            Wat vervalsing, fraude, en leugens in de statistiek en berichtgeving betreft: ik vind het ook belachelijk, maar niemand doet er wat aan, behalve erover praten. Er wordt niet ingegrepen en dat is belachelijk. Daar sla je de spijker op zijn kop, en breekt je klomp. Maar meer dan dat, gebeurt er toch niet, hoe graag we ook willen.. Dat weten we -vermoed ik- allebei.
            Dat jij ook totaal onafhankelijk bent, prima. Maar ik snap dan ook niet waar je jezelf druk over maakt met betrekking tot die wietpas anders dan de politieke leugens en het falen van de media. Daar kun je misschien een topic over maken.
            Jouw mening is inderdaad je mening, die mag je hebben en uiten, ik beweer ook niets anders. Maar, met alle respect, hetzelfde geldt voor mij: ik mag mijn (soms ongenuanceerde) mening over meningen en uitspraken hebben, dat ik me verlaag tot dezelfde uitspraken als anderen is misschien wat aan de zwakke kant. Dat moet ik je toegeven. Als je jezelf beledigd of beperkt in het uiten van je mening voelt, (het komt een beetje over alsof je dat gevoel hebt,) begrijp je duidelijk de intentie van mijn bericht niet. Wat jij vindt, bepaal je zelf, niemand hier die ik het tegendeel hoor beweren.

            Nu het triviale aspect, dubbelzinnig als je wilt:
            Ik raad je wel aan (hoeft niet!) om hier eens over na te denken: als iemand nergens mee in hoeft te stemmen of iets niet hoeft te begrijpen als het diegene niet zint, waarom zou ik dat wel hoeven? Een wat betreft de journalisten en politici? Mogen zijn dan ook zomaar schrijven wat zij vinden, en niet begrijpen wat ze niet willen begrijpen?
            Dat is misschien ook voor een ander topic. Maar stof tot nadenken.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #36
              Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

              Ik begrijp dat mensen geinterresseerd zijn in de regelgeving in de praktijk omtrent de wietpas.

              Maar samengevat is het vrijwillig inschrijven voor een wietpas bijzonder onverstandig (zoniet "dom") omdat er _niets_ is vastgelegd over privacy.
              Het is niet nodig om noodgedwongen een wietpas te nemen: er zijn dadelijk weer genoeg straat en huisdealerts.....

              Comment


                #37
                Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                Ik ben geen journalist, politiek is een grote leugen, ben redelijk bedreven in het neerkalken van een stukje tekst met enige kennis van zaken, zei het met een uitgesproken mening welke bijna nooit gewaardeerd wordt; dit ten eerste.

                Dat ik zelfvoorzienend ben, doet geen afbreuk aan het feit dat we hier te maken hebben met een beperking van een regering die van toeten nog blazen weet!
                Ik snap er geen hol van; de zelfverrijking die getolereerd wordt. De beperkingen die de burgers opgelegd worden, het begrip dat je overal voor moet opbrengen.
                Ik begrijp zo langzamerhand helemaal niks meer van deze wereld!

                En als laatste; dat jij mijn schrijven verkeerd interpreteert, daar kan ik niks aan veranderen.
                Jouw visie of gedachte op/over mijn schrijven is jouw goed recht of idee, net hoe je het noemen wilt.
                Maar als ik in de Algemene (On)Zin des levens "spreek" en jij het ziet als een aanval op jouw schrijven, dat vind ik dan jammer!
                Zoals wel vaker gebeurt zit ik qua schrijven op een ander level, welke helaas vaak verkeerd begrepen kan worden. That's live.......
                Wil er verder ook geen woorden meer aan vuil maken, dat is mij de moeite niet waard .

                Comment


                  #38
                  Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                  Ik vraag me af waar de gemiddelde niet-pasbezitter hier zich eigenlijk zorgen over maakt. Ikzelf maak me in ieder geval zorgen over de gemiddelde niet-pasbezitter.
                  En dan de mening dat pas-bezitters dom of wat dan ook zijn.... ik lach me een breuk. Maargoed, iedereen heeft recht op een mening.

                  Comment


                    #39
                    Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                    Jep,

                    Alleen zo een pas is met uitstek gemaakt voor mensen zonder mening!

                    Geen kuddevolk, geen pasje.

                    Comment


                      #40
                      Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                      Vanwaar die behoefte om zo af te geven op pas-bezitters?

                      Comment


                        #41
                        Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                        Ik hou van;
                        creatieve ondernemende mensen met een fock them all mentaliteit zonder daar anderen mee tot last te zijn..
                        Ik walg van;
                        Slaafse tamme nutteloze onderdanige domme niet zelf dadenkend stemvee zonder enig ideaal of in ieder geval bereid zijn daar moeite voor te doen.

                        Vrijheid is een mooi iets, maar wel iets waar keihard voor gevochten is, met ja knikken en buigen geef je je vrijheid enkel weg.

                        Comment


                          #42
                          Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                          Ok, bedankt voor je toelichting. Ik kan je vanaf nu dan ook totaal niet meer serieus nemen.

                          Is er een block of ignore functie op dit forum?

                          Comment


                            #43
                            Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.



                            Smookse en Koopse

                            Comment


                              #44
                              Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                              Eigenlijk kan ik me best iets voorstellen bij het ingenomen standpunt van Stillborn. Voor de goede orde, ik wil niet beweren dat mijn standpunt betrekking heeft op Stillborn. Maar hoeveel lieden hier op dit forum lopen wel niet tegen problemen aan bij het zelf kweken van wiet: je ouders vinden het niet goed, je hebt geen geld om zaden te kopen, je kunt geen stek vinden voor een buitenwiet experiment en ga zo maar door.
                              Dan ben je aangewezen op een pasje om periodiek wat wiet te kopen van je zakgeld of bijverdienste. Maar je hebt ook de keuze: ik schaf me geen pasje aan en zoek een straatdealer of je gaat op je zelf wonen -dan heb je immers als meerderjarige geen last meer van je ouders- en gaat nadien werken voor je geld. Tegenwoordig kom je met 3 krantenwijken best een heel eind. Toen ik op 16 jarige leeftijd zelfstandig ging wonen was ik aangewezen op werk in de havens van Rotterdam en Amsterdam, waar je als classificeerder veel geld kon verdienen, maar wel onder erbarmelijke omstandigheden. Maar ja, destijds was ik een werkstudent, maar wel in het bezit van een auto (een Lelijke Eend weliswaar toen ik 18 werd) en een eigen huurflatje en geen studentenkot.

                              Comment


                                #45
                                Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                                Wat was je eigen mening met betrekking tot piratenverhalen ook alweer Xtreme? :+

                                Comment

                                Bezig...
                                X