Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

    iedereen die zich laat registreren werkt mee aan de grillen van de ministers en is dus dom bezig
    op die manier krijgen ze daar boven in den haag weer hun zin en kunnen ze zeggen: zie je wel, na 'n paar weken hebben ze zich allemaal laten registreren.
    als 1 schaap over de dam is........
    wie helpt er nog meer mee om de ministers 'n goed gevoel te geven aan dit ...........?
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #17
      Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

      Niet iedereen kan thuis zijn eigen wietje kweken en wil jij dan deze mensen voor zien van hun rokertje Angel?
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

        On-topic ; Hoe meer info we krijgen over die weedpas , des te beter het is voor ons !!!????
        Ervaringsdeskundige gooi het er maar bij !!!


        Ajo
        Ventje
        Last edited by ceBep; 10 May 2012, 19:27. Reden: off-topic verwijderd
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #19
          Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

          Mag ik je wel ff attenderen dat je met een inschrijving het mes in de rug van je geliefde plantje zet?
          -
          Walgelijk als je t niet tenminste een paar maanden kan negeren totdat het uiteindelijk een grote grap is gebleken. Met je volle overtuiging nu al het beleid steunen is toonbeeld voor chronisch gebrek aan zelfrespect.

          Sick fucks!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
            Niet iedereen kan thuis zijn eigen wietje kweken en wil jij dan deze mensen voor zien van hun rokertje Angel?
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #21
              Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

              Gedraag je of aanvaard de consequenties!
              Geldt voor iedereen btw.

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                  merk er anders weinig van dat er meer parkeer ruimte is
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #24
                    Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                    Wie zich laat registreren heeft boter op zijn hoofd. Vantevoren was al het duidelijke vermoeden dat je privacy direkt niet meer bestaat en de nieuwsberichten van de laatste dagen liegen er niet om. Je gegevens zijn gewoon onder het kopje drugsgebruiker op te vragen door elke ambtelijke sukkel, ook omdat er nog helemaal geen systeem is voor de registratie. Iedere shop die eraan meewerkt laat de blower en shopper vallen. Ze moeten massaal nee zeggen. Dan maar dicht want met die paar mensen die zich wel laten registreren dekken ze de kosten niet eens meer dus moeten ze toch wel dicht. Dan maar met opgeheven hoofd en wetend dat dit tijdelijk is. Zolang de pas er is is er gedonder... kijk naar Nijmegen, leuk die krijgen nu massaal de Belgen en Duitsers in de weekenden. Overlast alom. Het verschuift zich, het veranderd niets ten goede.
                    De shops moeten gezamelijk met de gemeente in kontakt, de gemeente kan namelijk ook nee zeggen tegen de wietpas!!!!!


                    Bei de wee: je MAG je maar bij 1 shop inschrijven. Je laat wel zien een supergebruiker te zijn door lid te zijn van zoveel shops.
                    Bedenk ook dat shops sancties kunnen bedenken om dit tegen te gaan. Straks ben je al je lidmaatschapjes weer kwijt en sta je
                    op een zwarte lijst. De shopeigenaar gaat namelijk niet het risico aan om door frauderende klantjes in de problemen te komen!!
                    Last edited by cannamarie; 8 May 2012, 12:30.

                    Comment


                      #25
                      Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                      Felicitaties omdat iemand een wietpas heeft gehaald lijken mij nogal overbodig.

                      Je bent vooral oerdom als je een wietpas gaat aanvragen met AL je gegevens: er is _niets_ vastgelegd over de privacy en wie die gegevens mag inzien.

                      Zou maar oppassen...over een paar jaar lukt het je "opeens" niet om een nieuwe baan te vinden of hypotheek te krijgen....
                      Nog even en elke klootzak kan via gekoppelde systemen inzien of jij soms een wietpas hebt (en daarmee een suffe blowende loser....althans in de ogen van menig sukkel en ambtenaar)
                      Ik heb een goede baan en een tof leven: ik kijk wel uit om mij ergens voor te registeren.

                      Ik koop mn wietjes wel op straat in het vervolg hoewel ik dat zwaar a-relaxed vind!

                      Maarja...geen keus.....misschien dat ik een goede thuisdealert kan vinden in mijn woonplaats?


                      Greetz, Florian.

                      Comment


                        #26
                        Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                        Als de mensen een beetje geduld tonen (en zich dus vooral NIET laten registreren want nu denken ze dat die pas wel zin heeft en iedere malloot die zich dus gewoon inschrijft helpt daaraan mee!!!) dan klapt die pas nog voor de andere provincies eraan mee moeten doen. Kijk maar naar de reacties die nu loskomen... en het wordt alleen maar erger. In september nieuwe verkiezingen.... slim stemmen en wie weet draaien ze de boel snel terug want Parijse oorlogsverschijnselen waar het leger bij moet worden ingezet zien we geen van allen echt zitten. In Limburg is de mareschaussee er al bijgeroepen (jaja, Opstelten had toch agentjes genoeg?? De pas zou uiteindelijk voor de politei voor minder werk zorgen dan dat ze nu aan de shops hebben??)


                        *De enige plek waar een jongere geen wiet kan kopen....... de coffeeshop*

                        Comment


                          #27
                          Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                          De wal keert gewoon het schip. Thans hebben ze voor de zuidelijke provincies een blik met 26 marechaussees open getrokken. Kun je nagaan hoeveel van die lieden er nodig zijn in steden als Amsterdam en Rotterdam.

                          Comment


                            #28
                            Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                            Ik herinner me dat er in de industrie in 5-ploegen-dienst wordt gewerkt. Om 24 uur te vullen heb je zowiezo 3 ploegen nodig (8-urige werkdag) maar met weekenden en vakanties kom je op 5 ploegen.

                            Aangenomen dat de politie hetzelfde werkt, heb je 5 fulltime agenten nodig om er 1 op straat te hebben. 26 marechaussees levert dus een militaire macht van 2 of 3 koppels op straat. Dat zet zoden aan de dijk... Net als die 10 extra agenten, die 1 koppel op straat opleveren.

                            Da's geen dweilen met de kraan open; da's een oceaan dweilen met een zakdoek.

                            Comment


                              #29
                              medeblowers te gaan verdelen over stommelingen en slimmerikken gaat me een beetje ver. Ik denk dat de wietpasbezitter ook tegen zou stemmen, maar er noodgedwongenwetsaanpassing (want dat is het) niet terug te draaien is met dit halve kabinet. En dat de wietpas dus pas in september weer bespreekbaar wordt in de kamers. Om tot september iedere week vijftig tot zestig kilometer te rijden (en torenhoge benzine/reiskosten te betalen) voor je wietje, vind ik bewijs van engelengeduld en ronduit domme geldverspilling. Als je dat kunt opbrengen; mad props! Als je dat niet kunt; erg begrijpelijk dat je voor de wietpas kiest, we hebben het niet makkelijk. Ik ben het er niet mee eens, maar begrijp de keuze voor de aanschaf van die pas.

                              Denk even na aan welke kant je staat hier, en welke kant de wietpasbezitter zou kiezen.. Omdat het denken nogal lastig gaat na flink wat straatwiet gerookt te hebben: we staan allemaal aan dezelfde kant. Je hebt boter op je hoofd als je het tegendeel beweert.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                #30
                                Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                                Heel netjes beschreven LR2, duidelijker kan het niet , dus ervaringen met de wietpas knal ze hier neer

                                Ajo
                                Ventje
                                Living in Second live for real

                                Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                                Comment

                                Bezig...
                                X