Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

    Oorspronkelijk geplaatst door WeedoHolic View Post
    .....stakker....
    De joden moesten zich ook laten registreren, en een ster dragen.... De vergelijking is momenteel ver weg, maar registratie op de gemeentelijst was de eerste stap destijds.... Dit is het begin, en als mensen na enkele weken al gaan toegeven aan die lijsten, waar gaan we dan naartoe...

    dat beste WeedHolic waren nu eens stakkers.... en de meeste vertellen het niet meer na...

    Alvast mijn excuses aan iedereen die zich persoonlijk geraakt voelt door mijn vergelijking, maar iig gaat ze wel op..
    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

    Comment


      #62
      Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

      Ik denk ook dat het nadelen gaat hebben voor de mensen die lid worden van de coffeeshops
      In mijn ogen zijn de coffeeshops gewoon dicht, je gaat daarnaar toe om een lekker wietje rustig op te roken, zonder een crimineel te zijn als je dat op straat zou doen, niet om daar later nog gekloot me te gaan hebben.

      Comment


        #63
        Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

        Oorspronkelijk geplaatst door Corsaxx View Post
        De joden moesten zich ook laten registreren, en een ster dragen....
        Je bent toch helemaal niet verplicht om je te laten registreren bij een coffeeshop?

        Comment


          #64
          Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

          Stillborn, heb je zelf een shop ofzo??

          T gaat toch om het principe dat je gvd zonder enige bemoeienis van wie dan ook gewoon je jointje moet kunnen mogen roken en kopen.
          Sodeflikker op allen die dit recht proberen te praten, het is gewoon van de zotte!

          Door te registreren steunje het beleid en bende dus gewoon een niet levensvatbare stakker.
          En dat is geen mening, dat is een feit gebaseerd op de onschuld van het plantje.
          Dat ze het kuddevolk een vreselijk oor aan moge naaien voor het NSB gedrag jegens de groene onschuld.

          Wiet rocks nu eenmaal, moet het alleen wel willen zien.

          Comment


            #65
            Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

            Persoonlijke beledigingen dragen niet bij aan het onderwerp. Dus: via PM graag. =]

            Comment


              #66
              Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

              Jij voelt je snel beledigt

              Comment


                #67
                Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil!!!!!!!!!!

                Laat de dommen dom blijven zei meneer pastoor en hij liet de offerschaal rond gaan.....

                I rest my case....
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                Comment


                  #68
                  Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                  Niet alleen dom, maar ook nog schijndood dus..

                  Comment


                    #69
                    Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                    Gewoon bij Mo kopen, recht tegenover de koffiesjop.
                    Hij staat klaar om iedereen op te vangen die zich niet wil laten registreren.
                    Trouwens Mo heeft ook speed, slechts 4 euro de gram.
                    Weet niet wat erin zit maar het is goedkoper dan wiet.

                    OT:
                    Jezelf bij een CS laten registreren is gewoon dom.
                    Last edited by misto; 17 May 2012, 13:07.
                    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                    Comment


                      #70
                      Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Stillborn View Post
                      Persoonlijke beledigingen dragen niet bij aan het onderwerp. Dus: via PM graag. =]

                      Persoonlijke beledigingen worden niet getolereerd, ook niet via PM.
                      Word je beledigd, maak er een melding van. Ga niet zelf lopen kutten o.i.d.
                      En nee, ik ga er niet in lopen censureren uit mezelf, je zoekt het maar uit, maar wel netjes graag!

                      Comment


                        #71
                        Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Corsaxx View Post
                        De joden moesten zich ook laten registreren, en een ster dragen.... De vergelijking is momenteel ver weg, maar registratie op de gemeentelijst was de eerste stap destijds.... Dit is het begin, en als mensen na enkele weken al gaan toegeven aan die lijsten, waar gaan we dan naartoe...



                        dat beste WeedHolic waren nu eens stakkers.... en de meeste vertellen het niet meer na...

                        Alvast mijn excuses aan iedereen die zich persoonlijk geraakt voelt door mijn vergelijking, maar iig gaat ze wel op..

                        Comment


                          #72
                          Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                          Het is niet de behoefte om af te geven op pas-bezitters. Het gaat erom dat ze meewerken aan een systeem waarvan nog helemaal niet duidelijk is wat ermee gaat gebeuren. Het is inmiddels algemeen bekend dat er bij de shops nog steeds geen goed en vooral veilig systeem is, hoe snel de gegevens in een algemene databank zitten en hoe snel de ziektekostenverzekeraar zijn info krijgt. Door zich te laten registreren geven ze de politiek het idee dat het wel gaat werken. Maar een coffeeshop kan niet open blijven met maar 100 leden. Die sluit toch wel want die draait geen omzet meer. Is het niet meteen dan is dat wel over 3 maanden. Geef nu meteen aan dat iedereen nee zegt, (87% zegt nee) en dan weet de politiek meteen dat ze een probleem hebben.


                          NB de wet zegt dat je maar lid mag zijn van 1 shop, dus hoe iemand kan zeggen dat een club eigen regels kan hanteren is mij een raadsel. Die club kan niet om de wet heen. Wel geeft dit duidelijk aan dat er met die registratie nog niet goed is nagedacht want hoe controleer je of iemand al lid is van een andere club? Dan moet het toch ergens allemaal door iemand in 1 overzicht gedaan worden....en moet je ergens een database in en dus alweer een bewijs dat je privacy niet gegarandeerd is!!!

                          Comment


                            #73
                            Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                            Kom maar op met die wietpas !! mijn weegschaal en gripzakjes liggen al klaar
                            sigpic

                            Comment


                              #74
                              Re: Hobbit in Weert compenseert gemaakte kosten wietpas.

                              Hoorde gisteren dat een GBA uittreksel niet meer verplicht is bij registratie.

                              Comment


                                #75
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X