Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blowen maakt media dommer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blowen maakt media dommer

    Korting op 420shop
    Leuk artikel op Dejaap.nl
    http://www.dejaap.nl/column/blowen-maakt-media-dommer

    Blowen maakt media dommer


    Blowen maakt dommer. Het was gisteren all over the place
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Blowen maakt media dommer

    Dat t bullshit is moge duidelijk zijn.
    Ben zelfs overtuigt dat een bepaalde periode in je leven blowen je slimmer maakt, net als paddo's en andere genotsmiddelen die je geest verruimen. En dan heb k t uiteraard niet over stelselmatig gebruik maar over de ervaring op zichzelf.

    Proost

    Comment


      #3
      Re: Blowen maakt media dommer

      kan er niet aan doen maar als blower die dan weliswaar maar een beroeps richting doet, voel ik me toch vaak net een beetje slimmer en verstandiger in vele opzichten dan iemand anders ook al heeft of studeerd die in een hoge richting

      Comment


        #4
        Re: Blowen maakt media dommer

        zonder te blowen snap ik uberhaupt niuks van de media
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Blowen maakt media dommer

          Wie al vroeg blowt, zal ook wel vroeg(er) met alcohol 'beginnen'. Wie zegt dat dat de boosdoener niet is..
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            #6
            Re: Blowen maakt media dommer

            Met datsoort overhaaste conclusies, en ononderbouwde 'feiten' gaan ook media de fout in Rodigan. Je geeft een prachtig voorbeeld..
            Mooi stuk JD! Fijn om te zien dat er kritische denkers zijn.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Blowen maakt media dommer

              Het vervelende is dat nieuwsberichten soms klakkeloos worden overgenomen. De christen-unie smult van zulke berichtgeving
              Kan me nog herinneren dat er ooit een screenshot van jointjedraaien.nl bij een artikel stond dat ging over "scholieren komen gemakkelijk aan drugs via internet".
              Diverse nieuwswebsites hebben de screenshot overgenomen en later het artikel gerectificeerd of zelfs verwijderd (na een "vriendelijk" verzoek van mij).

              Lees ook de comments op dejaap.nl eens door!
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Blowen maakt media dommer

                  Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                  Met datsoort overhaaste conclusies, en ononderbouwde 'feiten' gaan ook media de fout in Rodigan. Je geeft een prachtig voorbeeld..
                  Mooi stuk JD! Fijn om te zien dat er kritische denkers zijn.
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                  Comment


                    #10
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Blowen maakt media dommer

                      Je kennis van statistiek is voortreffelijk! En ik geef je gelijk. De media blijft, tja, de media en hoe meer cannabis in een kwaad daglicht kan gesteld worden, hoe beter zal de regering denken. Wie weet waren er inderdaad meerdere aanwijsbare oorzaken en werden die er voor publicatie gewoon netjes uitgefilterd.

                      Grtz
                      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                      Comment

                      Bezig...
                      X