Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

    Korting op 420shop
    http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...XND_pU_Kguutug


    http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...es-onvoldoende

    #2
    Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

    Burgemeester Onno Hoes van Maastricht wil af van het verplichte lidmaatschap van coffeeshops. Door de invoering van de wietpas is de overlast van drugsrunners in Maastricht toegenomen.

    Coffeeshops in het zuiden van het land zijn nu besloten clubs om zo een eind te maken aan de komst van grote aantallen drugstoeristen uit het buitenland. Volgens Hoes is dat gelukt en is het belangrijkste doel van de pas bereikt.
    Overlast van toeristen die geld in het laatje brengen, of drugsdealers die geen belasting afdragen.
    Nee de wietpas is geen fiasco...
    Attached Files
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

      Ik vind Hoes niet leugenachtig, maar eerder naief. Veel sceptici zeiden op voorhand: die pas gaat niet lukken. Hoes was er van overtuigd dat het wel een succes zou worden. Welnu, de praktijk heeft uitgewezen, dat de pas een fiasco is. Hoes onderkent dat en komt terug op zijn ingenomen standpunt. Dat is in hem te prijzen: hij geeft toe een fout standpunt te hebben ingenomen. Wees blij dat er zo af en toe ook nog een eerlijk bestuurder ergens aan de touwtjes trekt. Ik vraag me overigens af wanneer ook de buitenlanders weer naar onze shops mogen komen. De straatdealers raken wellicht hun Nederlandse klanten deels kwijt, maar de buitenlanders zijn toch nog steeds op de straatdealers aangewezen. Laten we nu eens stoppen met die flauwekul en teruggaan naar het oude systeem.

      Comment


        #4
        Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

        Nah extreme, dit is geen fout dit is gewoon dwangmatig iets doordrukken tegen beter weten in, en nu t rifaapgeweld opdringeriger wordt is t ineens niet OK meer???

        Zaadvretend varken is het, lynchen graag!

        Comment


          #5
          Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

          Flier, de heer Hoes en de andere lokale bestuurders konden niet meer of minder dan wat hen door Opstelten werd opgelegd. Ieder weldenkend mens wist en weet dat de wietpas niet werkt en nooit zal gaan werken. Al de flauwekul heeft honderden miljoenen gekost. Maar ik blijf er bij: "beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald".
          Last edited by Xtreme; 6 September 2012, 11:31.

          Comment


            #6
            Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

            Het doel is bereikt. De vraag is nu hoe lang dit middel dat doel kan blijven heiligen. Als er 10 agenten extra worden gevraagd lijkt dat nog wel even te duren. Anderzijds wil Hoes ook een versoepeling. Hij sprak zich uitdrukkelijk uit de wietpas te zijn en nu het niet wordt wat hij verwachtte spreekt hij zich niet uitdrukkelijk uit tegen de pas. Maar moet het allemaal net iets anders. Zo lang hij op 2 benen hinkt kan die deur wel even blijven doordraaien.
            Als Hoes zijn zin krijgt zijn er straks 16 agenten bezig om de rotzooi van die pas op te ruimen. En dat terwijl de pas is vervangen door een ID met GBA'tje.
            Als ze menen het goed te zien zijn ze zeer stellig, als het beleid fout loopt gaan ze ineens genuanceerd doen.

            Comment


              #7
              Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

              In de politiek en overigens ook op andere gebieden is het gebruikelijk om de aandrager van onnozele standpunten niet tot het bot af te breken. Dan entameer je een discussie in de zin van: "ik constateer dat u goed hebt nagedacht over de materie". "Maar op grond van voortschrijdend inzicht deel ik uw mening niet". "Vind u het niet de tijd om uw standpunt te heroverwegen". Daardoor bied je je opponent een strategische aftocht zonder gezichtsverlies.

              Comment


                #8
                Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

                Dat is natuurlijk helemaal waar Xtreme. Voor mij is de VVD niet meer een partij die zijn standpunten heroverweegt en daarmee de discussie hervat. Ja nu even ten tijde van verkiezingsstrijd. Sinds daar een leegloop is geweest van de sociaal liberalen staat voor mij vooral hun psychopathie, valsheid, hoon en machtsgeilheid voorop. En dat staat los van de politieke inhoud.
                Dit bericht is daarom een storm in een glas water. Het lijkt mooi zo'n discrepantie binnen de eigen partij. Maar terugdraaien van het gedoogbeleid leidt tot gezichtsverlies van de hele partij. Grote kans dat er 10 agenten bijkomen de pas gehanteerd blijft en Onno weer kan bijdragen aan het succes van de partij.
                Het gaat net zoals bij de verwarring rondom maximale snelheden, de meeste deskundigen pleiten dat dit onveilig is en averechts werkt voor de doorstroom maar het ministerie zegt dat we er gewoon aan moeten wennen en dan is het wel veilig en doorgankelijk??!!
                Doordrukken,doordrukken en na het te hebben geridiculiseerd nog eens doordrukken. Niks discussie entameren. (erg te chique woord trouwens)

                Comment


                  #9
                  Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

                  Typisch VVD. Voor het stemmen zijn ze er voor, na het stemmen zijn ze er tegen.

                  Comment


                    #10
                    Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

                    Ik vind het knap van Hoes dat hij dit toegeeft. Er zijn politici die dat anders aanpakken: doofpot. Dit getuigt van lef, en bovenal eerlijkheid. Maar dat zegt nog niets over zijn partij, welke dat ook mag zijn, interesseert me niet.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

                      Jaja, Om zn relate te redden met dat mediageyle zaadvretertje Alberta Verslinder, 's lands roddelteefje, die kan dat bekrompen imago natuurlijk niet gebruiken in zn reldelsocietygezelschap..

                      Heb niks tegen homo's maar dn dezen kunnen bij mij weinig goeds doen idd, zelfs niet wanneer met de billen bloot..

                      Comment


                        #12
                        Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

                        Wees toch eens blij dat zo'n klein burgermeestertje zich durft af te zetten tegen een landelijk zwaargewicht als Opstelten. Die Hoes steekt wel zijn nek uit, wat trouwens Lonink uit Terneuzen ook doet. Zo ze al ambities hadden om in de landelijke politiek carriere te maken dan hebben ze door hun eerlijkheid deze ambities zelf om zeep geholpen.

                        Comment


                          #13
                          Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

                          Zo ist ook idd.
                          Onno, bedankt!

                          Comment


                            #14
                            Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

                            Bij mij heerst nog steeds de scepsis over enige blijdschap. Ik kan er niks aan doen mijn vertrouwen is nu eenmaal laag. Maar goed we zullen zien wat er uit de "evaluatie" komt. Op een goede afloop dan maar

                            Comment


                              #15
                              Re: Onno Hoes is een leugenachtige draaideurburgemeestert

                              De wal keert nu eenmaal het schip. Zo'n 10 jaar geleden mocht je 30 gram kopen. Heel veel mensen kunnen daar een week of 6 mee uit de voeten. Dus eens in de zes weken richting shop. Maar de hoeveelheid werd ineens teruggedraaid naar 5 gram of 3 gram. Dit houdt in dat je veel vaker richting shop moet met alle -al dien niet terechte- overlast voor de omwonenden. Twintig keer 5 gram ophalen betekent 20 keer een aanrijd- en vertrekmoment. Een keer 100 gram aankopen betekent 1 aanrijd- en vertrekmoment. Ben ik nu zo slim of is de overheid zo dom? Een notoire zuiplap mag toch ook een doos met 12 liter jenever kopen: die hoeft toch ook niet 12 keer richting slijter om 1 liter per keer te kopen?
                              Last edited by Xtreme; 7 September 2012, 12:49.

                              Comment

                              Bezig...
                              X