Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

    Korting op 420shop
    ..................
    Last edited by Ganjax; 29 April 2013, 06:07.

    #2
    Re: Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

    er duikt dus een kannibalistische hennepvariant op die het specifiek op agenten voorzien heeft. Darwin krijgt van mij een biertje. Maar moet dan wel beloven voortaan van de paddestoelenthee af te blijven.

    zware zaak, dieptriest natuurlijk. Maar waarom wiet nou weer zo prominent genoemd moet worden... hetzemakers
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

      Zo zie je maar: Politie en drugs moet je strikt gescheiden houden. Het is altijd gedonder als ze bij elkaar komen.

      Comment


        #4
        Re: Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

        zo zie je maar, dat het voorbeeld van de wet, KK CORRUPT is!!!

        info willen ze niet vrij willen geven,elke idioot weet wat hier speelt.

        Hok, Exvriend,Exvriendin en der Niewe Vlam.
        de rest is zelf in te vullen

        Comment


          #5
          Re: Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

          Ik stel voor dat de politie een grootschalig intern onderzoek gaat doen naar kwekende/blowende agenten, en dat ze daarmee doorgaan tot iedere agent een derdegraads-verhoor en een huiszoeking heeft gehad.
          (Niet dat dat helpt, of dat ik een agent zijn jointje niet gun... maar als ze zichzelf onderzoeken laten ze ons tenminste met rust.)

          Comment


            #6
            Re: Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

            Als je elke agent laat pissen zal je zien dat Pa niet geheel ongelijk had; "Met tuig vang je tuig"

            Toch blijft het een trieste zaak daar.

            Het is natuurlijk onzin te denken dat 'dienders' (waren ze zich hier maar wat meer van bewust) beter zijn dan wie dan ook.
            Al is er in de selectie van deze lieden wel een voorkeur voor Saksen. Die kunnen over het algemeen goed kruipen voor de vermeende macht.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              Re: Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

              Dood echtpaar Kekerdom had geldproblemenHet dode echtpaar wat gisteren in het huis in het Gelderse Kekerdom werd gevonden, zat in de geldproblemen. Omroep Brabant onthult dat de 50-jarige man en de 47-jarige vrouw vorig jaar uit hun huis is gezet omdat ze de huur niet meer betaalden.
              Volgens Omroep Brabant

              Comment


                #8
                Re: Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

                Deze dorpen (Millingen en Kekerdom) zijn niet zo gek ver hier vandaan. De 'rechercheur' in kwestie was vroeger hoofdagent hier in de regio. Ben benieuwd naar het ware verhaal.

                Het schijnt dat de ex-vriendin en de (nieuwe) vriend heel hard naar het plaats delict zijn gereden een tijd voor het ongeval, waarbij zzij de deuren v/h huis gewoon open gelaten hebben. Dat doe je - naar mijn mening - alleen als je met enorme spoed ergens heen moet. Toen de 3 lijken gevonden waren, dacht ik dat het om een relationeel probleem ging, maar het snelle wegrijden van de ex-vriendin en haar nieuwe vriend doet me denken dat daar een tweede externe partij bij is geweest.. Wie weet horen we het nog.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Re: Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

                  hee weedy hoe heten die agent?

                  Volgens mij zijn we buren!

                  Comment


                    #10
                    Re: Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

                    Wij? Lijkt me stug dat mijn buurman hier op het forum zit haha. Jan Petter luidt zijn naam.
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Re: Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

                      Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                      Ik stel voor dat de politie een grootschalig intern onderzoek gaat doen naar kwekende/blowende agenten, en dat ze daarmee doorgaan tot iedere agent een derdegraads-verhoor en een huiszoeking heeft gehad.
                      (Niet dat dat helpt, of dat ik een agent zijn jointje niet gun... maar als ze zichzelf onderzoeken laten ze ons tenminste met rust.)
                      Resultaat is dat je een politiecorps overhoud op straat die zodra jij lekker met je jointje in het park zit je afgevoerd word naar de bajes zoals een Amerikaanse juut zou doen: Alsof je een enorme crimineel bent. Nee daar worden we vrolijk van.

                      Comment


                        #12
                        Re: Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

                        Ik weet niet of iemand deze zaak nog gevolgd heeft, maar de politie heeft uitgegeven dat Petter (de agent) de dader is van deze daad. De vrouw en haar vriend hadden schotwonden in lichaam en hoofd, en de agent zelf alleen in het hoofd. Het moordwapen, Petter's dienstwapen, had naast zijn hand gelegen bij vondst van de lichamen.
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Re: Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

                          Ooit las ik een interview met een producent van kant- en klare kweekkasten. De producent beweerde dat zelfs politieagenten en leraren deze kasten kochten om hun hypotheek te kunnen betalen. Ik geloofde hem aanvankelijk niet. Wellicht moet ik mijn standpunt herzien.

                          Comment


                            #14
                            Re: Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

                            Als je weet wat een degelijke kweekruimte per jaar op kan brengen, dan vind ik het niet gek dat zelfs agenten eraan beginnen. Ik heb er nooit aan getwijfeld dat ook leraren en agenten meedoen aan de achterdeurvoorziening. Al vind ik het een kwalijke zaak dat de AIVD deze agenten niet in de gaten houdt. Zodra iemand geldproblemen heeft, is het een slecht idee om diegene een dienstwapen + ammonutie mee naar huis te laten nemen. Het is bewezen dat mensen op zulke momenten impulsiever gaan handelen. Ongeacht zijn status, het risico is te groot. Dat blijkt maar weer! Ik vind een dubbele moord door een diender heftiger dan een ruzietje om drugs, om eerlijk te zijn.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #15
                              Re: Hennepkwekerij in huis van dode Nederlandse agent

                              Een vuurwapen is volstrekt ongevaarlijk: alleen het mannetje dat het vuurwapen bezit kan gevaarlijk worden. Als militair droeg ik mijn pistool, een Browning FN 9 mm met gevuld magazijn in een schouderholster onder de linkeroksel. Mijn reserve magazijn zat in mijn linker borstzak. Behoudens op de schietbaan heb ik dit pistool 1 keer gebruikt toen ik een reehinde aanreed: ik heb het gewonde dier door haar kop geschoten en nadien met mijn peloton opgegeten. Ik zou hier hoopjes moeilijkheden door gekregen hebben als ik niet op de stormbaan op de Harskamp geen 10 stuks 9 mm patronen achterover zou hebben gedrukt. Ik kon de mijn patroonhouder dus aanvullen. Ongewenste schietincidenten kwamen hierdoor niet aan het daglicht. Terzijde: mijn manschappen en hulpkader hadden de Uzi als persoonlijk wapen. Zowel het Browning FN pistool als de Uzi gebruikten de zelfde 9 mm kraagminutie. Dus ik kon 10 schietincidenten (altijd onbenulligheden door per ongeluk doorladen en de trekker overhalen) onder het zand vegen.
                              Last edited by Xtreme; 20 September 2012, 14:13.

                              Comment

                              Bezig...
                              X