Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tim hofman van BNN begint wietplantage!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

    Ik zag het programma gisteren toevallig voorbij komen op TV. Hij nam toch wel een trekje? Evenals Filemon, die politicus en de beeldschone Playmate Zimra Geurts. Zijn oogst was wel zwaar belabberd inderdaad.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #62
      Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

      Nee hoor, Tim nam geen trekje. Hij pakte de joint wel aan, maar gaf hem direct door. De rest van het gezelschap rookte wel, maar alleen de playmate rookte over haar longen.

      Respect trouwens voor die politicus, die dan wel niet over zijn longen rookte, maar toch maar het ding aanpakte en een rookwolk maakte.

      Comment


        #63
        Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

        Die planten waren nog niet eens klaar... Zag er veel belovend uit in het begin mooie uitleg alles.
        Achteraf hadden ze het wat mij part weg kunnen schrappen.

        Al die comotie voor groen man, man, man waar gaat dit heen?
        Over 20 jaar mag je geen gordijnen meer ophangen anders kunnen ze niet controleren wat je binnen doet.

        Comment


          #64
          Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

          Stelletje op geldgerichte (commercieel) Sjaakies daar bij Bukken & Slikken, in het 1e seizoen hadden ze een toegevoegde waarde; drugs testen.
          Nu is het een talkshow waar het vooral over sex sex sex en nog eens sex gaat en een hoop andere bullshit.

          Liever had ik gezien dat ze verder gingen met dope reviewen, er bestaan immers meer dan honderden soorten drugs.
          Alleen Alexander Shulgin (uitvinder van o.a MDMA) heeft er al rond de 100 uitgevonden.
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment


            #65
            Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

            ja inderdaad dat klopt, het interessante is er een beetje af , vind ikzelf ook jammer

            Comment


              #66
              Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

              Overigens mijd ik doorgaans oppervlakkige programma's.
              Spelletjesshows waarin men het tegen elkaar opneemt, talentenjachten in de meest ruime zin en ook deze crap op NL3.
              Mot er niks van hebben, 't stinkt, indoctrineert en oppervlakkigheid stompt de hersenen af.

              Mijn lifetime missie: mijn kinderen bij de TV vandaan houden, daar zouden meerderen een voorbeeld aan motten nemen
              Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

              Comment


                #67
                Re: tim hofman van BNN begint wietplantage!

                ja ik mijd bijna alle programma's, het enige waar ik naar kijk is discovery channel ofzo,
                ik heb vooral een hekel aan bijvoorbeeld die blonde vrouw die mensen helpt op sbs6 of the voice of holland ,verschrikkelijk

                Comment

                Bezig...
                X