Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meerderheid Nederlanders steunt legale marihuana

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #18
        Re: Meerderheid Nederlanders steunt legale marihuana

        @QnQ, ze geven toch aan om steekproeven te nemen van zo'n duizend mensen. Dat is best een representatief resultaat dan.
        Ik doe zelf ook van dat soort onderzoeken op databases en dan zie je echt maar weinig verschil of je nou een kleine selectie neemt of de hele set.

        Al zijn het in dit geval wel alleen mensen met internet. Dan heb je wellicht daardoor een iets specifiekere groep te pakken. Maar goed dat heb je ook als je alleen winkelend publiek interviewt.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #19
          Re: Meerderheid Nederlanders steunt legale marihuana

          @LR2: Ik had dat ook gehoord, dat growshops spullen meegeven op "afbetaling" met de eerste oogst. Ik wilde alleen opmerken dat lenen en terugbetalen met rente vrij normaal is.

          Maar onder bankiers, growshoppers en maffioso heb je altijd volk dat woekerrentes vraagt, of van te voren weet dat je niet kunt betalen en dat ze dus je huis kunnen leegplunderen. Tuig heb je overal. Heb zou me niks verbazen als je dat meer hebt onder bankiers dan onder growshoppers.

          Jammer van al die vergunningen voor een zaadkweek. Ik zou daar ook niet aan meedoen, nee. Voor je het weet ben je meer tijd kwijt aan bureaucratie dan aan je kweek.

          Comment


            #20
            Re: Meerderheid Nederlanders steunt legale marihuana

            Alcohol is ook legaal maar als je het zelf stookt ben je ook de lul als ze je betrappen,dus als ze marihuana gaan legaliseren en je gaat het zelf kweken komt er echt wel weer iets bij kijken waardoor je weer strafbaar bent,ik geloof niet dat wij er als gewone burger de vrijheid in krijgen,mocht het gelegaliseerd worden dan zal het voor de grote bedrijven zijn.

            Comment

            Bezig...
            X