Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Synthetische wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Synthetische wiet

    Korting op 420shop
    www.legalsmokestore.com wordt een dergelijk middel te koop aangeboden. Het zou 6 maal sterker zijn dan gewone cannabis en in augustus geleverd kunnen worden. Maar nee, inmiddels heeft de firma eieren voor haar geld gekozen vanwege de wettelijke beperkingen, en staat er in gebrekkig Nederlands vermeld: ''Je kunt niet koopt nu''. Ook niet proberen het middel elders te verkrijgen, ga veilig voor the real stuff. We nemen er nog een onschuldig blowtje op. F.W.


    www.drugs-forum.com/spice

    #2
    Re: Synthetische wiet

    Ik ken het wel en ook het stuk beschrijft een bijna typische samenwerking tussen de media en onze overheden.
    Door de extreme populariteit was Spice bijna dagelijks voorpaginanieuws in diverse landen. (Ondanks dat er van het merk Spice 40 miljoen doseringen over de toonbank zijn gegaan zonder noemenswaardige incidenten,)
    Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat ze dit in Rusland na de opkomst van Krokodil nog echt zorgwekkend vinden.
    Last edited by JiMBR0wsKi; 18 April 2014, 20:19.

    Comment


      #3
      Re: Synthetische wiet

      Bron?

      Comment


        #4
        Re: Synthetische wiet

        http://www.cannabis.info/NL/nieuws/5...hetische-wiet/

        http://www.cannabis.info/NL/biblioth...en-nuancering/

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Synthetische wiet

            Designer drugs...

            Comment


              #7
              Re: Synthetische wiet

              Zo, da's een mooie letterbrij. Ik kan dat zo niet lezen heh..
              Ik zie geen einde van zinnen en alinea's ontbreken.

              't Is een beetje cheap om zomaar artikelen te gaan copy-pasten en dan niets aan de opmaak te doen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Synthetische wiet

                als het onduidelijk is ga je toch naar de bron? zo staat het daar ook vermeld en waarom zou ik de opmaak van artikelen veranderen, weet je hoeveel tijd het kost en deze site staat trouwens vol met copy past artikelen, nu zou ik dus ook nog eens decaan nederlands moeten spelen door teksten te veranderen, dan word het straks opgevat als plagiaat!!

                je kan nederlands lezen maar stoort je aan de grammatica en de opmaak, jammer miss is het artikel wel heel erg informatief maar met zo,n instelling lees je idd over alles heen!!!

                Comment


                  #9
                  Re: Synthetische wiet

                  ...waarom zou ik de opmaak van artikelen veranderen...weet je hoeveel tijd het kost...
                  Om te zorgen dat mensen hier op JD ook lezen wat je plaatst ofzo ? Of is dat niet het doel van je bericht ?

                  Bij de artikelen die ik overneem zorg ik wel dat de opmaak goed is en plaats ik de bron.
                  Dat kost even tijd, maar zorgt er voor dat het op een prettige manier leesbaar is.

                  Dan kun je wel overal en in elk topic je kont tegen de krib gooien met al je uitroeptekens, maar je begrijpt dat ik daar alleen maar om kan glimlachen.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Synthetische wiet

                    Het doel van het bericht is info overdragen niet het corrigeren van de tekst.
                    Dat jij de tijd neemt om teksten te corrigeren zodat ze je eigen worden, is jouw zaak maar je moet je eigen bijdrage op deze site niet vergelijken met andere.

                    Het ging mij om de info, als je moeite hebt met het denkbeeldig plaatsen van grammatica regels, kan ik me voorstellen dat het irritant lezen is voor jouw.

                    Ga maar naar de bron, staat ook zo daar. Verander dat dan ook even en het net staat vol met gramattica en spellings fouten als jij je liever bezig houd met het corrigeren in de plaats van het opnemen van de info, is dat idd erg vervelend voor je.

                    dan kun je nu wel zeggen dat ik me kont in de krib gooi maar is het niet zo dat nu alleen jij je stoort? en jij van mij een soort van begrip of excusses verwacht?
                    Je zegt gewoon dingen oftopic om zo je argumenten te bekrachtigen................ jammer had je slimmer in geschat.

                    Bijna onder de zon zo,n drie uur vliegen en genieten maar!!

                    Comment


                      #11
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #12
                        Re: Synthetische wiet

                        Synthetische wiet, heeft niks met wiet te maken.
                        Is gewoon een hard drug, 3 hijsjes is genoeg.
                        Maar ik raad het je af, heb mensen hele rare dingen zien doen op dat spul
                        en dat waren ervaren gebruikers.

                        Comment


                          #13
                          Re: Synthetische wiet

                          jwh 018 ..vieze troep, heeft niks met wiet te maken, althans niet met goede wiet.

                          Comment


                            #14
                            Re: Synthetische wiet

                            is die hofman niet de uitvinder van lsa en van sommige paddo's en nu ook nog eens van synthetische thc ,ja die man heeft nogal gewerkt

                            Comment


                              #15
                              Re: Synthetische wiet

                              Oorspronkelijk geplaatst door misterwinner View Post
                              is die hofman niet de uitvinder van lsa en van sommige paddo's en nu ook nog eens van synthetische thc ,ja die man heeft nogal gewerkt
                              hoffman is uit vinder van lsd , lsa is familie van lsd maar geen zuur .
                              lsa is een zaad + bij die trip ga je zowizo kotsen .
                              heb wel enkele ervaringen en kennis over die dingen .
                              groeten steundje

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              synthetische wiet het woord zegt het zelf al...


                              BUCHT!!!!!



                              even serieus , ik ben hier wel nieuw maar denk dat ik men menig toch wel mag geven.
                              ik denk dat bijna iedereen hier wiet kweekt en dan ook natuurlijk geen nep kak troep waar je van in coma van kunt gaan ofso.
                              ik vind het zeer spijtig dat zeer stomme domme mensen die kak hebben uitgevonden wand er vallen alleen maar doden van en het is en belediging voor de wiet plant op medisch en creatief gebruik .
                              ergste van al je kan die zooi online kopen en in veel landen in gewoon nachtwinkels ofzo.

                              hoop dat je hier nu snel uit samen vat : fock syntetische wiet en rook en lekker topje van en echte plant!!


                              groeten steundje.

                              Comment

                              Bezig...
                              X