Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

    Korting op 420shop
    Vandaag ben ik op deze website uitgekomen. Ga zelf maar eens kijken en stem voor!

    https://clicknsign.eu/nl/projects/93...orstel-tekenen

    #2
    Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

    getekend
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

    Comment


      #3
      Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

      Je moet wel veel info doorgeven vindt ik.
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #4
        Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

        klopt, maar ik heb niets te verbergen hoor
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

        Comment


          #5
          Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

          Ik herinner me het de Europese grondwet nog maar al te goed. In Nederland en Frankrijk werd een referendum gehouden waarbij een meerderheid NEE had gestemd.
          Toen hebben ze als nog het verdrag van Lissabon ingevoerd. Ik stem niet meer en teken geen petities meer. Ik ben van mening dat agorisme een betere strategie is.


          401.jpg
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

            Goed zo Ilikebigbuds! tell your friends!

            En voor de admin die van mening is dat agorisme een betere strategie is. Als jij zo graag een vrije samenleving wilt, dan moet ook alles vrij te verkrijgen zijn niet waar? Ahja anders is het geen 'vrije' samenleving meer he een vrije samenleving kan voor iedereen iets anders betekenen. Maar als we het letterlijk nemen (wat de meesten zullen doen) mag de burger doen wat hij of zij wil. Vb: tegen 200 per uur door de stad rijden.

            Comment


              #7
              Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

              Waarom je adres geven? Dat is waardevolle informatie voor een kwaadwillende... adressen van forumleden die wiet kweken
              Een blow in de morgen.....

              Comment


                #8
                Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

                Ik denk dat het gewoon informatie is om te zien of die persoon werkelijk bestaat. Maar dan nog kijk een beetje rond en je ziet en merkt wel op dat deze informatie vertrouwd doorgegeven kan worden.
                Handige tip om dit te ontdekken => kijk bovenaan in de adresbalk. Het is een https site die laatste 'S' staat voor security. Je ziet er ook een soort van hangslot naast.

                Bij de Faq vind je deze vraag en antwoord terug: If I sign a European Citizens’ Initiative, is my identity then protected from disclosure?

                ClicknSign doesn’t incorporate any signature collection software and for that reason doesn’t see itself responsible in case of potential disclosure of an identity of signatories.
                Nevertheless, the EU regulation of the 17th of November 2011 specifies the obligation of the people responsible for personal data processing not to disclose these latter.

                Wat ze hier zeggen is gewoon dat deze website geen software heeft om data, zoals je adres etc, te bewaren. Dus ze kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld in geval deze data naar buiten zou komen.
                Maar in de 2de zin staat het belangrijkste. Er staat dat de algemene wetgeving van de EU zegt dat diegene verantwoordelijk voor de verwerking van deze gegevens VERPLICHT zijn deze gegevens niet bekend te maken.

                Dus gewoon allemaal tekenen en niet zo sceptisch zijn!!

                Comment


                  #9
                  Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

                  Gaat niet gebeuren. De EU doet wat hij wilt, niet wat wij willen. Dat is altijd zo geweest, en zal altijd zo blijven.

                  En over verplichting om gegevens niet openbaar te maken, ach, er zijn genoeg voorbeelden waarbij het tegendeel is gebeurd. Wikileaks staat er vol mee, The pirate bay ook trouwens.
                  Daarnaast is er een verschil tussen openbaar maken en delen met instanties. Binnendeurs mag alles gedeeld worden, en als de EU-politie wilt dat die gegevens afgedragen worden, dan gebeurt dat.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                    Binnendeurs mag alles gedeeld worden
                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Nog eventjes snel voor mensen die niet weten wat expliciet wil zeggen. De consument moet besef hebben van deze clausule en ze aanvaarden of weigeren. Zo'n clausule mag NIET in de algemene voorwaarden staan.

                    Comment


                      #11
                      Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

                      t zal allemaal wel! Ik vond het ook redelijk betrouwbaar lijken. Je kan altijd voor de gek gehouden worden. En ik weet een ding. We worden constant in de maling genomen. Veel beschamende feiten over de overheid en of bedrijven worden door hun lastig gemaakt om uit te lekken aka in de doofpot gestopt. Zeker op dat niveau gebeuren er veel misselijke dingen. Maar het heeft geen zin om een rechtzaak te beginnen tegen de EU of bedrijven als google en apple.

                      Comment


                        #12
                        Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

                        Ik was van plan om ook te stemmen maar toen ze om adress vroegen heb ik het weer weg geklikt

                        Comment


                          #13
                          Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

                          En toch zal ik nooit mijn adres bij zoiets betrekeken, gewoon uit voorzorg. Ook al doet die organisatie er misschien niks mee zoiets vertrouw ik niet, ik heb geen weet wat er daar achter de schermen gebeurd. En eenmaal doorgegeven staat ie wel genoteerd.
                          Grow bitch! Grow!

                          Comment


                            #14
                            Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door 420dude View Post
                            En voor de admin die van mening is dat agorisme een betere strategie is. Als jij zo graag een vrije samenleving wilt, dan moet ook alles vrij te verkrijgen zijn niet waar? Ahja anders is het geen 'vrije' samenleving meer he een vrije samenleving kan voor iedereen iets anders betekenen. Maar als we het letterlijk nemen (wat de meesten zullen doen) mag de burger doen wat hij of zij wil. Vb: tegen 200 per uur door de stad rijden.
                            Nee, als er geen overheidswegen zijn is het geen publiek bezit. De vraag is dan wie is de eigenaar van de weg, die stelt de regels. Stel dat jij als winkelier in die stad collectief de weg bezit met andere winkeliers, zou je dan toestaan dat iemand met die snelheid over jouw eigendom rijdt en je klanten in gevaar brengt?

                            Ik had een mooi stukje getypt maar mijn browser bleef hangen bij het toevoegen van een afbeelding. Ik in plaats van het nog een keer te typen een artikel linken: but-who-will-build-roads


                            310336_421852017873606_697311041_n.jpg581575_10151203562022726_1231907299_n.jpg
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: Petitie door EU voor legalisering cannabis!!

                              Je kan ook altijd een vals adres opgeven he mannen. Ik heb niets te verbergen dus ik heb het juiste doorgegeven, als ze morgen voor mijn deur staan met de vraag of ik wiet kweek dan weet ik ook wel van wie of wat ze dat hebben.

                              Maar denk eens logisch na. Gaat de EU zich echt bezig houden met tijd in een website te steken die een petitie voor de legalisering van wiet start, gewoon om te zien wie voor of tegen is, zodat ze diegenen een bezoekje kunnen brengen in de hoop hen op te pakken?
                              "Ja die meneer heeft voor gestemd, we sturen onmiddellijk 3 combi's eropaf, we hebben zijn adres."

                              Hey freedom of speech he mannen. Op basis van u mening mogen ze je nooit oppakken of een huiszoeking doen

                              Btw weedfan als je voldoende en duidelijk kan aantonen dat jij het juist hebt en zij niet (wat niet al te moeilijk is) kan je perfect een rechtszaak beginnen tegen iedereen. Nooit gehoord van de verschillende rechtszaken tegen facebook ivm schending van de privacy. Om te achterhalen of ze de privacy nu effectief schenden is meer nodig dan alleen een computer en een programmetje.

                              Voor de admin. Je komt nu natuurlijk wel over openbare diensten praten. Die zijn altijd moeilijker. Als ik winkelier zou zijn zeg ik uiteraard nee, iedereen zegt dit niet waar? Maar je moet verder dan dat kijken. Die gast die 200 rijd door jouw straat zegt: het is een vrije samenleving ik doe wat ik wil. Wat ga jij eraan doen? Barelen zetten op de weg en iedereen controleren die erop komt? Dag en nacht? Nee joh, kost teveel tijd en geld. Daarnaast is de weg bijvoorbeeld 20km lang de winkels bezetten maar 5km van de weg. Is slechts die 5km van jou of toch de volledige 20?
                              Of wat als 1 winkel een garage is en die zegt, van mij mogen ze hier wel 200 rijden dan gaan den banden sneller stuk en komen ze er sneller nieuwe kopen. En vlak naast die garage is een luxe juwelier die zegt: op mijn weg mogen alleen limo's en rolls royce rijden. Mensen moeten zien dat dit een luxe winkel is en alleen de rijkste hier komen kopen. En als laatste heb jij zelf een fietsenwinkel en zegt: ik wil dat er helemaal geen auto's rijden op mijn weg. Laat iedereen maar wat gezonder zijn en sport doen en dus met de fiets gaan.

                              Wat ga je doen? De weg in 3 stukken verdelen?
                              Ik dacht het niet

                              Comment

                              Bezig...
                              X