Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe meerjarige wietsoort! Altijd oogsten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe meerjarige wietsoort! Altijd oogsten?

    Korting op 420shop
    de toekomst ???

    http://www.rollingstoned.nl/nieuwe-m...ltijd-oogsten/
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    #2
    http://journal.frontiersin.org/artic....00234/full#h7

    Comment


      #3
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Nieuwe meerjarige wietsoort! Altijd oogsten?

            200.000 heb je wel zo weer terugverdiend als je 'm goed kan klonen of zaden kweken.
            Minder dan 5 planten is geen commercie kweek dus bammm 3 tot 5 planten neerzetten en hele jaar door flink oogsten.

            Comment


              #7
              Re: Nieuwe meerjarige wietsoort! Altijd oogsten?

              Komt ook zo je strot uit constant dezelfde roken.
              Althans hier wel.

              Comment


                #8
                Re: Nieuwe meerjarige wietsoort! Altijd oogsten?

                Dus, als ik het goed begrijp zijn er hier wel tegenstanders van Monsanto, maar hier is niets aan de hand?
                Vanaf mij mogen ze die mannen van Forever Buds gaan droppen in Hiroshima, zodat ze licht gaan geven voor de komende 500 jaar.
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment


                  #9
                  Re: Nieuwe meerjarige wietsoort! Altijd oogsten?

                  Yep hiero weg met zulke graflijers.

                  Comment


                    #10
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Nieuwe meerjarige wietsoort! Altijd oogsten?

                      Jup, maar er is een verschil tussen een onderhoudende markt (zoals de suikerziekte die je aangeeft) en met genetica van planten zitten te klooien zodat gebruikers een onnatuurlijke oogst kunnen hebben.

                      Ze moeten niet alles naar hun hand willen zetten, gebruik van gefeminiseerde zaden is al onnatuurlijk genoeg.
                      En ja daar doe ik aan mee.
                      Net zoals ik (jammer genoeg) ook meedoe aan alles wat slecht is voor deze planeet.

                      Als jij morgen met een alternatief komt hoor ik het graag.
                      Maar bon, los van dit, en aangezien mijn indruk over u toch datgene is van een zeer verstandig man (en met een degelijke zinsbouw, ze zijn mager gezaaid op dit forum).
                      Wat is jou mening er dan over?
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment


                        #12
                        Re: Nieuwe meerjarige wietsoort! Altijd oogsten?

                        Gezien wat Monsanto doet met boeren vind ik ze zeker graflijers.
                        Je kunt ook vooruitgang hebben zonder iedereen tot je slaaf te maken.

                        Comment


                          #13
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: Nieuwe meerjarige wietsoort! Altijd oogsten?

                            Maar ik bedoel BC ook niet LR2.
                            Moet eerst maar eens zien of dit werkt.

                            Comment


                              #15
                              Re: Nieuwe meerjarige wietsoort! Altijd oogsten?

                              ben eigelijk blij dat het niet echt is hoor, ten 1ste zou wiet kweken zijn charme verliezen ten 2de vind ik dat genetisch manipuleren niet hoort. ook zouden "de mens" er weer veel te extreem ingaan en andere genetische manipulatie toepassen om bv thc waarden en hoeveelheid te veranderen waardoor wiet nog meer als iets slecht zou aanzien worden... er begint meer en meer bewustzijn ze komen dat wiet eigelijk maar een simpel plantje is , puur natuur, onschadelijk,... en dan zouden ze er een beetje beginnen mee brielen....

                              en over dat regeneraten, ik doe dit iedere begin van de zomer met mijn binnenkweek. als ik tussen mei en augustus een binnenkweek oogst probeer ik om zoveel mogelijk baladeren aan de plant te laten, is echt raar jobtje hoor, ipv bladeren trimmen zit je daar plukjes van je tak te knippen... dan gewoon buiten zetten en 9 op 10 schieten ze weer in gang en bloeien ze nogmaals in september oktober zou het binnen niet echt doen.. al dat werk en je bent nooit zeker hoe goed hij het zal doen... zet gewoon nieuwe...
                              grtz wullox
                              1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

                              Comment

                              Bezig...
                              X