Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amsterdamse HIV-patiënt mag eigen wiet kweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Amsterdamse HIV-patiënt mag eigen wiet kweken

precies, daarom is het ook een vreemd verhaal. Dit is artikel 1 van de Nederlandse grondwet

----8<-----
    Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
    ----8<-----
    [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

Comment

dat geesteszieke simuleren gaat me goed af,maar hoe doe je dat bij aids? vragen vragen
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Je zou echter wel kunnen bediscussiëren of gezonden mensen niet in een gelijk geval zitten als een HIV-patiënt.
        Het argument "Omdat ik anders mijn medicijnen niet binnen kan houden"
        Kan daarentegen wel ook door gezonde mensen gebruikt worden. Ik slik bijvoorbeeld dagelijks een glas water tegen de uitdroging (meest dodelijke ziekte op aarde), als ik niet elke dag mijn planten water geef, dan zou ik vergeten te drinken. Een jointje veroorzaakt bij mij een droge mond, waardoor ik MOET gaan drinken om het leven draaglijk te houden.

Maar dat ga ik niet toetsen in de rechtbank..
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Zou toch niet met de man in kwestie willen ruilen....
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
            Er zijn gezonde gezinnen met jonge kinderen uit hun huis gezet voor een enkel plantje.
            Ik ben hiervan niet op de hoogte, ik geloof je wel, maar waar kan ik dit terug vinden? Hoezo worden mensen hun gehele huis uitgezet door 1 plant? Klinkt wel als een sterk verhaal. Er zal vast wel iets meer achter zitten.

Comment

Nee hoor, rigide woningbouwcorporaties kunnen dat doen. In huurcontract staat dan opgenomen dat er geen Cannabis gekweekt mag worden op het perceel.
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Woningbouwcorporaties zijn georganiseerde misdaad. Doen al jaren niet meer waar ze ooit voor opgericht zijn: goedkopere woningen voor lagere inkomens realiseren.
                Langharig tuig allemaal....

Comment

Bezig...
                X