Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen

    Korting op 420shop
    Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen - http://www.1limburg.nl/l/36250 #1Limburg

    #2
    Re: Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen

    mag hopen dat alle rippers erin stikken dit jaar, hier in de straat zijn 3-9-2016 maandagnacht ook twee tuintjes leeggehaald door EEN paar losers

    wij zouden deze vrouw kunnen helpen genoeg Jd ers in limbabwe die deze vrouw een paar blaadjes ZOU kunnen doneren.

    Comment


      #3
      Re: Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen

      Ben het met nonsense eens! Wat een hufters en misschien kan het forum helpen. Genoeg leden in limburg

      Comment


        #4
        Re: Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen

        Ik ben zelf ook 2 jaar slachtoffer van diefstal geweest. Vorig jaar gelukkig niet en dit je ook nog niet.

        Zelf woon ik een dorp verderop dan deze vrouw en ik heb nog knipafval van vorig jaar liggen. Deze zou ik graag willen schenken als zij dit kan gebruiken om olie van de maken.

        Alleen hoe zou ik in contact met deze vrouw kunnen komen zonder zelf te veel aandacht de kunnen krijgen?...

        Comment


          #5
          Re: Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen

          Zelf denk ik een poging te doen via stichting mediwiet. Wat zeggen jullie hiervan?

          Comment


            #6
            Re: Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen

            Niet echt nieuws volgens mij.
            Er worden heel veel planten uit tuintjes geript, en heel veel van die plantjes werden voor medische doeleinden gekweekt.
            In ieder geval komt wiet een keer niet negatief in het nieuws, da's ook wat.

            Als je die vrouw wil helpen ga je googelen.
            Er is vast wel achter haar naam te komen, dorp weet je, zoek de adres-gegevens en leg contact.
            Ik weet niet of je daar derden bij moet betrekken.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen

              Qnq dat heb ik natuurlijk al geprobeerd maar dit gaf geen uitkomst.

              Een derde inschakelen wil ik ook niet. Dus ik denk dat ik hellaas deze vrouw niet kan helpen..

              Comment


                #8
                Re: Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen

                De 73-jarige Theresa Dennes uit Swalmen is nog boos over de diefstal die onlangs ’s nachts moet hebben plaatsgevonden bij haar huis aan de Rijksweg Noord.

                Die straat is zo'n 600m lang.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen

                  @ jelly zie net qnq zn berichtje, heb u ff terug pb gestuurd met een gevonden naam, adres en gsm via google. Zelfde straat als qnq opgeeft dus zal vast kloppen.
                  Fantastisch dat u eventueel wil helpen trouwens!!
                  verslag 1, verslag 2

                  Comment


                    #10
                    Re: Wietplant van vrouw met maagkanker gestolen

                    Top jongens voor deze info!
                    Ik ga zo het berichtje lezen ergonaut en bedankt voor het mee denken.

                    Comment


                      #11
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      Bezig...
                      X