Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verdampen is de boodschap! Analyse.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

    hahaha, filmpje doet zin krijgen verdorrrie
    al een poosje ah overwegen om de investering te doen,moet er maar eens van komen!
    nowadays people know the price of everything but value nothing

    Comment


      #32
      Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

      Oorspronkelijk geplaatst door Vaporizer Robby View Post
      Afgelopen jaar heb ik mijn Vaporizer op mijn twee vrienden uitgeprobeerd.
      De resultaten heb ik vastgelegd op video. Binnen een half uur waren ze stoned en
      stopten niet meer met lachen......kijk en geniet, wat een Vaporizer met je doet....

      ik vraag me af welk soortje je daarin gedaan hebt

      Comment


        #33
        Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

        Heb juist men vaporizer aangekregen nu wil weer lukken da ding werkt dus niet
        De mooie ledlampjes die werken natuurlijk wel
        wil weer lukken iemand ervaring met een fuzion vaporizer ???
        krijg da ding niet opgewarmd denk da ik mij toch beter een duurder model had aangeschaft

        Comment


          #34
          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          hoe gebruik je deze?

          Comment


            #35
            Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

            Ik heb laatst gesmoked met de vaporizer van een maat van mij, hij heeft een "Magic-Flight Launch Box" (die schrikbarend duur is als je kijkt dat het een houte doosje is met een stukje metaal en een glas staafje.).
            Heerlijk was dat, maar alleen de eerste en tweede puff de rest smaakte naar popcorn! Niet heel erg opzich, maar ik heb liever de wietsmaak. Hebben jullie hier ook last van of doen wij gewoon iets verkeerd?

            Comment


              #36
              Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

              De eerste paar hits zijn altijd het lekkerst, en na een tijdje als hij gaat smaken naar popcorn of soms pinda achtige smaak dan is je wiet gewoon "op" dan valt er niets te verdampen. Wat bij de magic flight wel wil helpen is dat je gewoon ff je shit moet husselen, door elkaar schudden en dan gaat het wel weer.

              Comment


                #37
                Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                vond hier pas een handige en onopvallende vaporizer, als ik geld genoeg had zou ik hem gelijk kopen. Leek me een erg vet ding om te gebruiken!

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                vond hier pas een handige en onopvallende vaporizer, als ik geld genoeg had zou ik hem gelijk kopen. Leek me een erg vet ding om te gebruiken! Heb zelf trouwens nog nooit een vaporizer gebruikt, wel erg benieuwd naar i.v.m. gezondheid.

                Comment


                  #38
                  Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                  De-verdamper. Ik heb hem zelf nu 4 jaar en nog geen moment spijt gehad.
                  Ok hij is duur (350-400) maar zijn geld meer dan waard!!
                  Dit is ook voor je gezondheid beter he, en wat is die je waard?

                  Ze hebben nu zelfs een modd dat je er olie mee kan roken.
                  Hij blijft mijn nr 1

                  Gr

                  Comment


                    #39
                    Verdampen is de boodschap! Analyse.

                    Hi 115 je moet is reviews opzoeken over verschillende portable vapes man, ik heb niets anders gedaan voor ik er 1 kocht... Toen ook verschillende recencies gelezen en die puffit kwam er niet zo best uit... Wel een doordacht ding die niet opvalt dat is een feit ik heb een walkie talkie valt ook niet op hoor hehehe grtzz

                    Comment


                      #40
                      Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                      Heb een arizer solo.

                      mobile message

                      Comment


                        #41
                        Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                        Oh thx man, zal straks het internet even af surfen. Dit was dan ook de eerste en tot nu toe de enigste portable vaporizer die ik zelf had gezien, vondt het idee wel vet. Mag ik vragen hoeveel je ongeveer voor die walkie talkie heb betaald? Die PUFit stond volgensmij voor bijna 150,- euro op de site.

                        Comment


                          #42
                          Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                          Heb mezelf recent een portable vaporizrr aangeschaft na veel opzoekinswerk en gebruikersreviews gelezen te hebben....

                          Beste op de markt momenteel: de arizer solo en de allerbeste de pax bloom. Deze laatste is enkel in de vs te verkrijgen helaas.


                          Heb dan zelf voor de arizer gekozen en na 1 week gebruik moet ik zeggen dat dit een toptoestel is.

                          Maar het vervangt voor mij toch niet volledig mijn stickie. Totaal andere ervaring. Zachter. Meer smaak. Dat wel.

                          mobile message

                          Comment


                            #43
                            Verdampen is de boodschap! Analyse.

                            115: ik heb er 200 voor betaald , is een da vinci en ben er erg tevreden over!!
                            Die pax by ploom zoals hierboven aangegeven heb ik sterk op getwijfeld, maar heb veel gelezen over het mondstuk die blijft vastzitten, dus zo goed zijn ze niet

                            Comment


                              #44
                              Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                              Is dit niks?



                              Kost een drol (70) en lijkt mij effe doorhebben maar goed apparaatje.. zit te denken hem zelf ook te halen voor onderweg

                              De Alivi8 Vaporizer is een hoge kwaliteits draagbare vaporizer die gebruik maakt van een vlam als warmtebron. De Alivi8 is erg compact en daardoor zeer geschikt om overal mee naartoe te nemen. Het opwarmen duurt slechts enkele seconden.

                              Het unieke doolhof-achtige filtratiesysteem zorgt voor optimale koeling van de damp. De damp blijft hierdoor aangenaam van temperatuur.
                              Gebruik van de Alivi8 Vaporizer v2


                              Garantie/Recensies:

                              Garantie

                              De garantie voor deze vaporizer is: 2 jaar. Als je vaporizer binnen deze termijn beschadigd raakt wordt hij kosteloos gerepareerd of vervangen.

                              Beoordelingen

                              Schrijf een review

                              2013-02-01 Wes


                              Great little vape, takes a little getting used to but once mastered it really performs well, great tasting vapour, highly reccomended.
                              2012-12-13 Alex


                              When you got the right way to use, its perfekt.... in winter a perfect handwarmer
                              2012-06-28 Sky I


                              No good air flow, easy to burn you'r fingers & easy to "burn" instead of vaporizing, can much better. <----- idiot

                              Comment


                                #45
                                Verdampen is de boodschap! Analyse.

                                Hmmm volgens mij ga je meer verbranden op verdampen als je een aansteker moet gebruiken?? Lees je eerst maar eens goed in overal, want in de meeste gevallen koop je een goedkoop ding die je dan na een paar maand toch terug vervangt door je joint terug, of een duurdere...check vapecritic ff in google

                                Comment

                                Bezig...
                                X