Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verdampen is de boodschap! Analyse.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

    Optioneel kan je overigens ook een stekker lamp dimmer gebruiken om de temperatuur te regelen.

    Comment


      #92
      Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

      Wel een grappig idee. Als de tempratuur van die lamp inderdaad in het juiste bereik valt dan moet dat prima werken. Je krijgt alleen niet echt lucht door de wiet heen. Krijg je dan wel alle "goodies" eruit?

      Bij een Volcano zie je die ballon ook vol damp zitten. Dat is ook geen rook.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #93
        Je hebt zeker lucht verplaatsing. Er zit ruimte onder de gaas met wiet. Warme lucht stijgt. Doordat de koude lucht in het glas de warmte onttrekt van de lamp ontstaat er luchtstroming. En je zuigt zelf ook nog een langs de wiet de damp weg. Ik word van een heel klein beetje al knetter dus er komen genoeg stoffen vrij
        Last edited by Dirkkkuit; 10 July 2014, 16:17.

        Comment


          #94
          Using Tapatalk

          Comment


            #95
            Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Ghahaha [ATTACH=CONFIG]233278[/ATTACH]
            Precies ! Je loopt toch gewoon voor gek met zo'n ding in je hoofd.

            Wel goeie review. +1
            Die zou ik nou eens meer willen lezen..
            Dank je. Ik ben nog steeds erg blij met m`n MFLB. Ik heb inmiddels via Massdrop ook een power adapter en nog een tweede launchbox (walnut) bijbesteld. Misschien ook een tip voor mensen die een vaporizer willen aanschaffen maar de betere modellen eigenlijk te duur vinden. De walnut versie is normaal de duurste versie en kostte nu $97.36 inclusief verzenden. Dat is grofweg 68 euro. Je moet alleen even wachten tot het model dat je wilt als drop voorbij komt. Trouwens niet bedoeld als spam en ik heb ook geen aandelen.
            Last edited by luhoe; 11 July 2014, 21:21.
            Autoflowers 2016

            Comment


              #96
              Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

              Heeft iemand ervaring met de vapormax van flowermate?
              Ziet er mooi en compact uit, maar doet ie echt wat ie moet doen?
              Using Tapatalk

              Comment


                #97
                Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                Ik ben nu ook al zo'n 1,5 jaar aan het vaporizeren, mede doordat ik wat last van mijn luchtwegen heb is dat een stuk beter dan het roken van joints. Op dit moment heb ik 3 verschillende vaporizers in huis:
                1. S&B Plenty: een vaporizer met een stekker. Ziet er nogal vreemd uit, het lijkt op een stuk elektrisch gereedschap. Heerlijke vaporizer voor op de bank.
                2. Magic Flight Launch Box: lekkere kleine portable vaporizer, werkt op batterijen. In het begin wat lastig onder de knie te krijgen, omdat je door het inhaleren de temperatuur moet reguleren.
                3. Arizer Solo: portable vaporizer, met ingebouwde accu. Gekocht omdat het met de oplaadbare batterijen van de MFLB toch wat te veel gedoe was.

                De laatste tijd eigenlijk alleen maar met de Solo aan het vaporizeren, omdat die zo lekker handig mee te nemen is. Daarnaast een perfecte temperatuur regeling en heerlijk om te dampen. Daarnaast is er niets lekkerder dan lekker buiten zitten met een vaporizer in de hand

                Comment


                  #98

                  Comment


                    #99

                    Comment


                      Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                      Die aroma's en smaak van de eerste haaltjes is nou toch juist waar je zo je best voor doet tijdens de kweek en het curen?

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                        Ja ik vind dat ook smakkelijk. Ik neem zelfs extra wiet zodat ik meer van de begin dampen heb. Maar merk wel dat andere om mij heen hier van gaan hoesten. Nu moet ik wel zeggen ik heb vooralsnog alleen shop wiet. Waarschijnlijk niet goed gedroogd ofzo. Ik hoop dat mijn oogst goed gaat lukken dan kan ik hiermee mijn ervaringen bijstellen.

                        Comment


                          Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                          Hoesten komt doordat de wiet niet goed gedroogd, gecured of gespoeld is. Daar heb ik met shop wiet inderdaad ook regelmatig last van, maar met mijn eigen wietjes gelukkig niet. Al is het direct na het drogen (nog niet gecured) uiteraard wel nog wat scherper, maar dan zit er ook nog niet veel geur of smaak aan ook.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                            Ik heb vandaag een flowermate v5.0s besteld.
                            Ik ben reuze benieuwd!

                            Ik heb met een plenty mogen spelen en die is heel goed, maar vrij onhandig als je lekker op de bank hangt.

                            Vandaar een mobiel verdampertje.
                            Using Tapatalk

                            Comment


                              Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                              Vraagje
                              Kun je met zo een oplaadbare sigaret of shisha ook een vaperizer maken? Als zo een ding vloeibare dingen kan verbranden
                              waarom dan niet wiet met wat aanpassingen
                              Iemand een idee?

                              Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

                              Comment


                                Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                                Dat heb ik mezelf ook al af gevraagd.
                                Na heel veel zoeken ben ik wat dingen tegengekomen, maar geen echte verdamper.
                                Wel genoeg atomizers die je wiet echt verbranden.
                                Das juist het tegenovergestelde van waarom ik wilde verdampen.
                                google eens naar "yocan" dan zie je wat ik bedoel.
                                Using Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X