Verdampen is de boodschap! Analyse.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eclecticon
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 2073

    #241
    Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

    Net 2e lampje. Ik ervaar dan meer en High in m'n hoofd dan een zware bank hang stoned
    Baas in eigen brein.

    Comment

    • Meglow
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2011
      • 1374

      #242
      Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

      ik start met blauw en trek nog ff door op groen... is geloof ik 200°C, mogelijk net ff te heet voor een schone verdamping (??)

      Comment

      • GHF
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2015
        • 116

        #243
        Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

        Ok gisteren dus de Storm ontvangen. Blij verrast dat er standaard blijkbaar een glazen mondstuk bij zit tegenwoordig, dus ik heb er nu 1 reserve.
        De batterij is dezelfde die ik nu al bij enige dampmod's gebruik dus dat zit ook wel goed.

        Eerste ervaring, gemengde gevoelens, mijn keel moest wel even wennen zeg maar.
        Ik ben er ook nog niet helemaal uit of MTL (mond naar long) of DL (direct naar de long) het prettigst is. Kan met dit mondstuk allebei wel.

        Na mijn eerste sessie toch maar even in het boekje bladeren. Ow.... wit is dus niet de laagste stand, rood is laagste..ok ik had in al mijn wijsheid bij de eerste haal besloten dat het andersom was.
        Vandaar dat die eerste haal wat heftig over kwam....

        Nieuwe ronde nieuwe kansen, ik moet duidelijk nog wat avonturieren met welke temperatuur ik het voor mij gewenste effect krijg.
        Het valt me wel op, althans, ik heb de indruk, dat de smaak wel langer in mond blijft zitten.

        Waar ik ook nog even aan moet wennen is dat je wat minder "on demand" kan sucken. Als ie warm is, is ie warm, en moet je volgens mij gewoon ff doorsukken. Af toe een hijs gaat wat lastiger denk ik met een vaporizer.


        Al met al, vooralsnog valt het me zeker niet tegen.

        GHF

        Comment

        • hippiekomeet
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2015
          • 214

          #244
          Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

          Probeer er eens salie of thym in te verdampen.


          Ik heb een vapium van vapor. Ik gebruik het voornamelijk als ik ziek ben. Als john sinussen dicht zitten hysob en eucalyptus echt geweldig spul. Mijn dochter van 2 heeft een verdamper voor olie in haar kamer ik doe er al anderhalf jaar een hysob eucalyptus mengeling in . Sins dien nooit meer ziek geweest ☺





          Ook andere kruiden zoals damiana, munt, kamille


          Je kan zo veel smaakjes zelf samenstellen en mengen.
          Zelfs tabak kan je verdampen, is gezonder als roken





          Handig voor op de werkvloer of familliefeesten ☺

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #245
            Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

            Volcano classic nu op zamnesia aan 341 euro.

            Comment

            • Medical-Spliff
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 2061

              #246
              Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

              effe vragen toch, sta op punt de G pro aan te schaffen daar ik gestopt ben met tabak lol maar zit met de twijfel tusse de g pro en die storm... lees hier tg goede dingen over de storm maar weinig over de g pro of ik kijk er met mijn stoney eyes overkzou zeggen shoot and try to help en alvast thx
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment

              • ergonaut
                Big Bongmaster
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2016
                • 396

                #247
                Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                Gisteren de flowermate hybrid x besteld. Deze zou moeten kruiden, concentraten en eliquids dampen. instelbare temp hebben van 40 tot 260 graden, en in 15 sec opwarmen. komt met de nodig extra's hiervoor inbegrepen. Voor een 140euro. Ben benieuwd word mn eerste vapo. Revieuw/ervaring volgt.
                verslag 1, verslag 2

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #248
                  Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                  Eigenlijk zou je de mogelijkheid moeten hebben om die dingen is te proeven. Leg zo'n keramische kamer naast een convectie en je kiest altijd voor de convectie. Mijn flowermate ligt hier te liggen, zou em is op de marktplaats moeten zwieren. Die doen hun werk zeker, maar de smaak is toch niet echt top.

                  Comment

                  • ergonaut
                    Big Bongmaster
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2016
                    • 396

                    #249
                    Re: Verdampen is de boodschap! Analyse.

                    Hij is vandaag geleverd. De eliquid kant doet perfect wat ie moet doen en geeft giga wolken als je die wilt. De kruidenkant voorlopig enkel getest met een bijgeleverd potje pepermunt. 1haal wat muntsmaak en daarna niks meer. Bediening is vlot en makkelijk. Alle benodigheden komen mee geleverd enkele gaasjes, borsteltje, dabtool, pod voor kruiden en pod voor wax. Subohm clearomizer tank,... Later meer als m ff in gebruik is en ik de werking beter ken.
                    verslag 1, verslag 2

                    Comment

                    • Ikaros5959
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Feb 2013
                      • 130

                      #250
                      Mag of kan je rekening houden met "beste koop" enzovoort bij verschillende growshops?
                      Ken er bitter weinig van doch zou mij ook graag zoiets aanschaffen, wel makkelijk hanteerbaar en zonder ballonnen of zo...
                      Bestaat er een lijst waarbij alle temperaturen staan waarbij bepaalde stoffen zich vrijgeven... THC, CBD....
                      Ik lees hier natuurlijk veel graden en tips, doch is dit ook niet wat afhankelijk van het soort toestel dat je koopt.
                      Zoek iets waar ik jaren mee weg kan zonder problemen...(liefst handig in binnenzak te stoppen ook)

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #251
                        Is ook afhankelijk van het soort toestel en de manier van opwarmen. Ik zou zeggen koop je iets met convectie opwarming ipv conductie. Ik ben zeer tevreden over mijn boundless cfv, alleen gaat die batterij snel leeg.
                        Op youtube heb je de vape critic, zijn handige reviews.

                        Comment

                        • Ronthebudman
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2015
                          • 916

                          #252
                          Vooral eentje nemen die een lange batterijduur heeft. En de temperatuur goed kan vasthouden. Dat is bij veel goedkopere nog wel een probleem.
                          Als ik nu zou moeten kiezen, koos ik absoluut voor de Mighty van Stortz&Bikkel. Kost wat maar dan heb ook wat.
                          Buy best, bleed once.....

                          Grtz, Ron

                          Comment

                          • dr420
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Jan 2017
                            • 46

                            #253
                            @Ikaross5959
                            Ik heb een tijdje een Magic Flight Launch Box gehad. De korte batterij duur viel me erg tegen, en dan zitten er ook nog 2 batterijen bij. De MFLB werkt met conductie, dat betekent dat de wiet verwarmt wordt d.m.v. geleiding. Dit gaat erg ten koste van de smaak.

                            Sinds een maand of wat heb ik een Storm Vaporizer. Deze werkt met convectie, hete lucht verwarmt de wiet. Dat bevalt me echt stukken beter. De temperatuur is op de Storm ook makkelijk in te stellen. Dat in tegen stelling tot de MFLB. Daar moet je door de inhalatie techniek de temperatuur controleren. Ik heb meer dan genoeg aan éen batterij, om een avondje te vaporizen.

                            De Storm is niks te duur, rond de 100 euro heb je er al één. Zou zeggen, zoek eens op wat reviews. Op dit forum staan er ook wel een paar.

                            Dit is de kaart voor de temperaturen:
                            Attached Files
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment

                            • beowulf
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 6495

                              #254
                              Storm heeft een gewone keramische kamer dacht ik, conductie dus ipv convectie. Al zijn de meningen erover wel heel positief.

                              Comment

                              • Ikaros5959
                                Elite Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Feb 2013
                                • 130

                                #255
                                Heb alles gelezen over de Mighty van Storz & Bikkel... en tja, niettegenstaande de vrij dure prijs ben ik wel overtuigd. Hou van kwaliteit als het de naam waard is.
                                Per growshop wel verschillende prijzen 349 tot 319... doch natuurlijk altijd vrij duur.
                                Dank voor alle reacties, ik bestel de Mighty...

                                Comment

                                Bezig...