Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blijvend raar effect na gebruiken wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blijvend raar effect na gebruiken wiet

    Korting op 420shop

    #2
    Welke trip ?
    Heb je paddestoelen genomen samen met het roken ?

    Als je zo een lang efect ervan hebt en het niet prettig voelt zou ik niet meer roken
    niet iedereen zijn lichaam vind wiet leuk

    Comment


      #3
      Nee dat niet bedoel ook meer een sessie. Maar het lijkt wel sinds ik de dag erna een dubble nespresso heb genomen het effect weer deels terug is en zit er nu nogsteeds mee, heb het hiervoor nooit gehad. Snap er niets van

      Comment


        #4
        Een sessie ?
        Wat rook je dan ( wietsoort indica of sativa)?
        hoeveelheid rook je 2 joints
        of rook je 5 gram weg ?

        Ik zou als je nog wilt blowen eens een halve roken en dan minstens paar uur wachten
        inplaats van flinke hoeveelheden :mrgeen:

        Comment


          #5
          4 hits van een bing, samen 2 gram oid. Was ooit al eens heel stoned kon toen niks meer maar had er ook niks van. Heb maar zon 10 keer wat gerookt tot nu toe. Deze keer was het van zelfkweek hybrid (kera white thunder) maar had hiervoor daar hele leuke ervaring op. Echter sinds die koffie de dag erna voel ik me nog de hele tijd wazig en afwezig. In de ochtend is het even weg maar komt dan snel al weer. Met korte pauzes krijg ik mn normale ik wel even terug maar dat is dan wel weer weg erna. Kan alles doen en autorijden etc etc maar tis gwn dus net alsof ik er niet echt bij ben, ook dat apparte gevoel met kauwen en dingen aanraken is nog aanwezig, ik stress niet ofzo maar wil dit niet blijven houden. Ga zo even naar de huisarts voor de zekerheid

          Comment


            #6
            als je niet veel smoked is een bong best heftig

            als je er dan 2 gram in doet dan ga je flink hard, mogelijk zelfs bad.

            Zou ik persoonlijk in dat geval echt niet doen, zoveel smoken als je zo weinig gewend bent


            huisarts kan niks aan wiet, wat op je endocannabinoide systeem werkt en een huisarts geen invloed op kan hebben, doen. Als het daar door komt, zal naar de huisarts gaan niks uitmaken/doen/helpen.

            Wat jij zelf kan doen is CBD halen, en dat innemen. Dan neemt de werking van THC af. (simpel gezegd)
            Met suiker ook, dus energie drank (ookal ben ik daar niet zo'n voorstander van)

            Comment


              #7
              Nog nooit eerder gehoord dit..

              Geef idd wat meer info zoals Haze smoker al aangaf.
              Voor een beginner die een sterke wietje rookt zal de na effecten best een dag/twee dagen voelbaar zijn. Het stelt echter niet veel voor. Geef het wat tijd en het gaat vanzelf weg. Drink veel water/jus en eet genoeg bittere groenten. Als het wel zo blijft, vreemd, dan zou ik stoppen met roken.
              Ad usum proprium!

              Comment


                #8
                Tja ooit toen ik nog maar net blowde
                kwam ik een week toe met 2 gram
                als je dat dan effe wegrookt zonder veel gewoon te zijn ...

                verder kan er altijd met je wietje gerommeld zijn als het geen eigen kweek is of van onbekende afkomst
                opgeloste suiker word er al eens over gespoten dan ga je
                ook niet echt lekker meer

                Comment


                  #9
                  Het was eigen kweek, deed hiervoor 3 volle vullingen in mijn Pax3 en dan voelde ik mij geweldig, dag erna niets. Maar sinds die bong is het blijvend lijkt wel (kweek was dus kera white thunder). Misschien zit het wel in mn kop hoor maar dan hou ik mezelf wel heel goed voor de gek en zo ken ik mezelf niet want ben niet zo placebo gevoelig. De huisarts vertelde mij dat dit vaker voorkomt en soms wel een week kan aanhouden. Dus ik wacht even af. Zou het zonde vinden niets meer te kunnen roken, het verlicht mijn pijn van mn hernia flink en voel me er erg goed bij. Ben 19 jaar trouwens. Hoop dus maar dat het gewoon veel te veel was en het langzaam verdwijnt. Wie weet heb ik dit niet met edibles, niet teveel natuurlijk maar wie weet. Al ben ik toche rgens bang dta mocht het weggaan ik weer wat gebruik dit weer terugkomt. Ik stress me er niet door, lijkt me geen psychose oid want heb het gewoon zelf door en hoor en zie geen rare dingen. Voel me gewoon zowel lichamelijk en geestelijk nog heel erg afwezig.

                  Comment


                    #10
                    effe flink sporten en zweten en dan vroeg naar bed,en vooral effe geen alcohol of wiet nu.
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                    Comment


                      #11
                      Haze smoker .. toen ik begon deed ik wel 3 weken met 2 gram.
                      Ik denk dat ik momenteel ook niet aan 2 gram per week kom.
                      En als ik dat nu door m'n bong ga zitten zuigen ben ik de rest van de ochtend ook de weg kwijt.

                      Groepsdruk eh ..

                      Leer je grenzen kennen, en respecteer ze.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Hoe is het gegaan? Namen de effecten toch af naarmate de dagen verstreken? Heb je het weer ervaren misschien?

                        Een blijvend effect bij mij dan is FTS.. Dat gaat wellicht niet weg, tenzij ik helemaal stop misschien.
                        Ad usum proprium!

                        Comment


                          #13
                          Nou gelukkig is het helemaal weg! Ik denk dat de combinatie van te veel wiet en die dubbele koffie de dag erna gewoon killing was, was nog 5 dagen high voel me nu weer exact als tevoren niets aan overgehouden dus. Was bang dat het blijvende psychose was oid al hoorde en zag ik geen rare dingen verder. Liefst zou ik vanvond gewoon weer een hitje doen (dit keer EEN ) maar denk dat het slim is dat ik nog heel eventjes wacht?

                          Comment


                          • BackYardPlant
                            BackYardPlant commented
                            Editing a comment
                            als je echt van plan bent nog een keer een hit te doen, is het verstandig in je achterhoofd te houden dat des te langer je wacht, des te beter je tolerantie weer kan herstellen, met als gevolg dat ie, des te langer je wacht, de volgende keer weer even hard kan inklappen (maar als je ipv 2 gram eens 0,2 gram doet (je kan ook proberen wat je merkt bij nog minder), zal het wel een verschilletje maken hoor, en zeer waarschijnlijk wat minder heftig zijn)

                          #14
                          Je zat tegen het randje aan, en nu denk je: laat ik het nog eens proberen? Ben je die 5 dagen al weer vergeten?
                          Wat als de knop in je hersens nu wel om gaat, en je in een psychose belandt? Dan is er geen weg terug.
                          Je lichaam heeft een sein gegeven dat wiet niks voor je is. Als je dat sein negeert, gaat je lichaam straks jou negeren. Ik kan je vertellen; ik heb bad trips gehad op drugs, waarbij ik geen controle meer had over mijn eigen gedachten voor een paar uur. Zo voelt een psychose. Dat kan ik niemand toewensen.
                          Een foutje moet kunnen, moedwillig de grens weer opzoeken is gewoon ronduit achterlijk.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #15
                            Ik ga het ook zeker niet weer opzoeken dat was ook heel de bedoeling niet. Alleen zit ik meer met de vraag, geeft mijn lichaam dan aan dat het niets is voor me en ik er beter maar helemaal mee kan kappen? Want hiervoor met normale hoeveelheden heb ik nooit wat geks ervaren juist integendeel. Het was echt te veel en heb het genomen voor het slapen, vandaar dat ik het ergste punt niet heb meegemaakt en mss die bad trip wel had in mijn slaap oid. LR2, zou jij zeggen dat ii er helemaal niet meer aan moet beginnen dan? Of gewoon nog even een paar weekjes rust en dan met normale hoeveelheden gewoon weer zoals altijd goed ging?

                            Comment

                            Bezig...
                            X