Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even gestopt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Even gestopt

    Korting op 420shop
    Last edited by Lorenzo32; 18 January 2018, 23:54.

    #2
    Snap er helemaal geen zak van, danwel kom niet door je verhaal. Volgens mij was je laatst de weg al kwijt omdat je maatje stopte met blowen. Nu dit. Zou zeggen ga ff hulp zoeken want met pas 17 en veels te jong om op deze manier je leven te verkutten.

    Comment


    • Lorenzo32
      Lorenzo32 commented
      Editing a comment
      Laat ik zeggen heb de nacht van me leven gehad!
      Geblowt straal bezopen spacecake gegeten.
      Wel erg brak.
      Eigelijk was ik al gestopt maar vannacht was Even een uitzondering.
      Nu weer even 2 weken stoppen met blowen.
      Want ik blow te veel dus voel er bijna niks meer Van.
      Maar gisteren voelde ik er zeker wel wat van.
      Goeie combinatie
      Eerst een wietje roken daarna waren we opeens in Een bar allemaal Bacardi’s aan het drinken straalbezopen met het idee kom we gaan spacecake halen bij coffeeshop boerenjongens
      Daarna vroegen 2 mannen ons een sigaret voor hun hasj
      Eindstand zaten we hasj te smoken en kletsen over alles en nog wat
      Heb in iederval een leuke nacht gehad.
      Last edited by Lorenzo32; 18 January 2018, 17:08.

    #3
    1e kweek - Mohan Ram (Done)
    3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

    Comment


    • Lorenzo32
      Lorenzo32 commented
      Editing a comment
      Normaal hou ik het op een jointje maar was Een erge rare nacht van 1 jointje komen we in Een bar terecht daarna komt de hasjbrownie.
      En komen we op het einde een hasj aan het Roken met 2 mannen die we nauwlijks kennen.

    #4
    Ben zelf ook geen heilige, kunt beter vragen wat ik niet gebruikt heb, maar wil je toch de tip meegeven wat verstandiger met je lichaam te gaan. Tot je 21ste zijn je hersenen volop in ontwikkeling, houd daar rekening mee. Niet om de oude lul uit te hangen maar om jou te beschermen, helaas te vaak mis zien gaan in mijn omgeving.

    De forumregels mbt minderjarigen zijn duidelijk, die heb jij schijnbaar niet (goed) gelezen anders had je in jouw post gelogen over je leeftijd. Mij maakt het niet uit wat jij doet maar het kan dit forum schaden als je hier op het forum als minderjarige verblijft. Wellicht even je post aanpassen..



    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Lorenzo32
      Lorenzo32 commented
      Editing a comment
      Oke is goed en trouwens ben over een maand al 18 dus geen probleem toch?

    #5
    Te laat, die vliegt. Ik ga toch ook effe de ouwe lul uithangen. Neem dat 50/50 van diegenen die op die leeftijd "de wiet al niet meer voelen" eindigen in de bijstand, of erger. Als je een sollicitatiebrief opstelt op dezelfde manier als je nu berichten typt dan neemt geen kat je aan. Er zitten er hier die al jaar en dag smoren en die symptomen niet vertonen. Jij op je 17 wel. Zou daar toch is over nadenken.

    Comment

    Bezig...
    X