Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bad gaan voorkomen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bad gaan voorkomen

    Korting op 420shop
    Hoi
    mij merk sinds ik een tijde gestopt was dat ik wat gevoeler ben voor badgaan als eerst meestal als ik niet zo veel gegeten heb of paar uur niks en als ik dan ga blowen ik wil graag het beste uit me joints halen dus niet bad gaan ben nu 2 keer bad gegaan en dat is niet leuk
    Dus hoe kan ik het beste voorkomen dat ik niet bad ga?

    #2
    ..e81c05eb9de5ab723862b34ee3c44ac9.jpg..
    Ad usum proprium!

    Comment


    • Lovemarijuna
      Lovemarijuna commented
      Editing a comment
      Waarom pesten jullie mij zo? Is gewoon een normale vraag hoor.

    #3
    Ik zou zeggen de kraan niet open draaien, dat uw bad niet gevuld geraakt. Dan kunt ge der ook niet in gaan.

    Comment


      #4
      Wij pesten je niet hoor!

      Maar dit is een forum over mensen die wiet kweken,
      vragen beantwoorden of mensen die vragen stellen wat ze ''niet'' weten.

      Dus alle onzinnige vragen moet je ergens anders zijn.
      Dacht dat je dat inmiddels wel had begrepen...........
      Zo is het en niet andersssssssss

      Groetjes............

      Comment


        #5
        Alle topics waarin je reageert lijken te maken te hebben met drugsproblematiek; alleen blowen, slecht reageren op wiet, teveel blowen..
        Ik weet niet, maar volgens mij is dat een nogal duidelijk signaal: kappen met die shit en een andere hobby zoeken.

        Je gaat bad als je een tijdje niks gegeten hebt, da's nogal normaal. Oplossing? Meer eten. Echt, zo simpel kan het zijn. Maar als ik het zo bekijk, lijkt het me beter om gewoon helemaal te stoppen. Vind iets anders!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #6

          Comment


            #7
            Oorspronkelijk geplaatst door JeffersonAirplane View Post
            .....laten we onze mede-wiet-rokers informeren, ookal zijn ze nog jong of beginners....
            Uh, nee. De minimumleeftijd op dit forum is 18 jaar.
            Bovendien is de oplossing al gegeven: Meer eten of minder roken.

            * het forum is natuurlijk niet alleen voor wietkwekers.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8

              Comment


                #9
                18 Kan je ook als jong beschouwen, ik vind alles onder de 25 nog jong.

                Maar ik snap de reacties wel, ik heb ts ook al eens gevraagd (in een ander topic) of hij niet aan het trollen was.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                  #10
                  Bad gaan?

                  Ik blow al meer als 20 jaar en de eerste keer bad gaan moet nog komen.

                  Wat gebeurt er dan met je?

                  Misselijk, para, of wat moet ik me daarbij voorstellen dan?

                  Comment


                    #11
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #12
                      Afgelopen vrijdag nog gehad, na een hasj joint. Werd misselijk en alles kwam eruit. Daarna was ik weer ok.

                      Waar het aan lag, geen idee, ik denk teveel shag. Maatje had gedraaid, die rookt wel nog tabak, ik ben ermee gestopt.
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment


                        #13
                        Wiet zorgt voor een verhoogde bloeddruk en verlaagde suikerspiegel.
                        Bij mij slaat het soms zelfs op m'n darmen; dan moet ik echt een uurtje gaan liggen, en een keer stevig poepen.

                        Het is zeker normaal om vragen te beantwoorden. Maar als alles te blijken geeft van drugsproblematiek bij jonge mensen, dan ben ik de eerste die z'n bek open trekt. Misschien voor mijn beurt, misschien veeeeel te kort door de bocht. Maar: Ik ga niet doelbewust iemand de pleuris in helpen omdat ik vrede wil en omdat wiet niet zo desastreus op mij werkt. Sommige jonge mensen hebben harde woorden en externe inzichten nodig voordat iets doordringt.
                        De mentale instabiliteit druipt er van af; onzekerheid, niet lekker genieten van een joint, lijkt te blowen 'omdat het moet' (groepsdruk), beginnende tekenen van mentale verslaving. Dat zijn de tekenen die ik hier op papier lees. Dat zijn de recipe for disaster tekenen van een mens dat dreigt bad te gaan on life.
                        Voor heel veel mensen is wiet onschuldig, voor een kleine groep niet. Van de 100 mensen die er van genieten, zijn er 10 die er toch wel schade aan over houden. Misschien emotioneel, misschien psychologisch, misschien zelfs lichamelijk. Als ik dat kan voorkomen door over te komen als een klootzak, dan van harte! Voor de rest is er peace, love and happiness. Maar wel met beleid.

                        Als een jongere mij zou vragen of ik tips had tegen het kotsen na een avond in de kroeg, zou vragen naar 'alleen/eenzaam drinken' en niet eens kan genieten van een glas alcohol, dan zou ik hetzelfde reageren: kappen met die shit, zoek een andere hobby. Je lichaam heeft gesproken, daar zit je de rest van je leven nog in.. Beter ben je daar goed bevriend mee, het best heb je een relatie van geven en nemen, met respect en luisteren naar elkaar. Dat hoef je met geen enkel ander lichaam, alleen met die van jezelf.

                        Dat klinkt heel veroordelend, maar ik wil 't beste voor iedereen. Lovemarijuna lijkt me een toffe peer in de bloei van zijn leven. Ik zou 't echt oprecht kut vinden als hij dalijk met zichzelf in de knoop zit omdat mensen gezegd hebben dat er niks aan de hand was, of dat hij niet zo moet aanstellen. Ik durf zelfs te vermoeden dat een van zijn maatjes al zulke zinnen heeft opgeworpen; in mijn vriendengroep gebeurde hetzelfde, totdat we door kregen dat gewoon niet iedereen blowen leuk vond. Heck, 7 van de 10 zijn helemaal gestopt.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                        • Lovemarijuna
                          Lovemarijuna commented
                          Editing a comment
                          Hey
                          Wil even nog wat dingen hierover zeggen.

                          Het is niet de groepsdruk blow al sinds me 16de
                          Ik ben de gene die meestal met het idee komt om te Blowen
                          En ik voel me eigelijk altijd lekker in me vel als ik blow ik vindt het super lekker om Stoned te zijn.
                          Alleen vorige zaterdag had ik een lege maag en blowde ik net iets te veel
                          Had niet zo veel gegeten en had precies genoeg Voor een Grammetje
                          Dus dacht het zal wel
                          Na en 1ste joint ging alles oke lachen alleen beetje Misselijk dacht het zal wel
                          We draaide een 2de rookte die ging ook wel
                          Toen draaide ik erna meteen een 3de toen gingen we Spelletjes doen rook inhouden en doorgeven uitblazen tot hij weer bij jou is
                          3 x gedaan daarna ging ik bad/Slecht
                          Voor de rest werkt wiet en hasj altijd goed bij mij
                          Alleen die keer niet
                          En een keertje op een Concert maar dat kwam meer omdat ik weinig gegeten had uit me dak ging natuurlijk en veel ging blowen
                          Maar wat je zegt is dus apsoluut niet waar het is juist niet de Groepsdruk maar ik ben het zelf wie zegt kom we gaan naar de Coffeeshop
                          En ben niet verslaafd ofzo
                          Ik vindt het gewoon lekker om stoned te zijn

                        #14
                        Ik kan dat moeilijk beschrijven wat er dan gebeurt. Verkrampt benauwd gevoel. Bijna flauwvallen. Armen en benen die abnormaal zwaar aanvoelen. Niet meer rustig stoned bankzitten maar een level hoger. En dat is echt ni prettig meer. Zijn abnormaal hoge thc %'s. Pak maar is de ko kush van sannie of die herijuana. Volgens mij vooral de zware indica's. Met ne white widow of pp zal het ni snel voorkomen.

                        Comment


                          #15
                          In mijn jonge jaren twee keer goed "bad" gegaan, en dat waren de enige keren wellicht omdat ik pas was begonnen. Een keer een black out in de tram, dat was niet zo raar met mijn wollen trui aan in een warme tram terwijl het zomer was doh
                          Een keer in het parkje, groepje bij elkaar, twee haaltjes, vasthouden en door passen -bam.. begon te trillen en te zweten. Had het gevoel dat ik moest kotsen maar dat gebeurde uiteindelijk niet.

                          Laat je niet opjutten door je mattie's, rook net genoeg totdat je je lekker voelt, meer is niet nodig namelijk. Voorkom bad gaan door goed te eten, niet te grote jointjes draaien, zeker als je nog wat te doen hebt (onrustig?). Niet combineren met alcohol (al-khul)(spirit(us) En lekker luchtig kleden

                          Ach, lang nog niet zo zwaar als wanneer je flink gedronken hebt, toch? En voor mensen die "pro" alcohol zijn en niet uit de hoofdstad komen, ga maar eens een avondje rondlopen op centraal station Amsterdam dan zie je vanzelf wel waar het echte probleem licht...
                          Ad usum proprium!

                          Comment


                          • Lovemarijuna
                            Lovemarijuna commented
                            Editing a comment
                            Hey
                            Ik laat me niet echt opjutten door me Matties
                            Ik ben juist de gene die met het idee komt om te Blowen.
                            En voel me eigelijk altijd goed als ik Geblowt heb
                            Behalve die ene keer
                            Alleen moet ik zeggen sinds ik maandje gestopt was
                            Omdat me tollerantie te hoog was dat ik bijna niet meer stoned werdt
                            Dat ik sinds dien wel wat eerder bad kan gaan als ik Bijvoorbeeld op een lege maag blow of te veel Blow dan ik aan kan

                          • ganjagast
                            ganjagast commented
                            Editing a comment
                            Duidelijk man.. Nog even en dan heb je weer de tolerantie dan gaan je helemaal niet meer badgaan natuurlijk.
                        Bezig...
                        X