Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Draaicursus voor beginners

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Draaicursus voor beginners

    wat bedoel je met het "erin draaien?"
    *SmokingggGG* !

    I wanna get high... so high!

    Comment


      #17
      Re: Draaicursus voor beginners

      het eronder rollen van het vloeitje, dus de ene helft van de vloei onder de andere met de tabak en wiet

      Comment


        #18
        Re: Draaicursus voor beginners

        practice , practice, practice, makes it perfect..

        - veel van mijn vrienden doen het met hun nagel..


        Ikzelf heb geen nagels.. ik heb er ook een tijdje mee gesukkeld..

        - zorg in het begin gewoon dat het een goed tipje is en dat het blaadje niet te gekreukt is..
        doe het heel voorzichtig..

        en oefen anders eerst is met tabak.. maak eens even tijd en probeert er 15 te rollen (je kan de tabak en het tipje altijd opnieuw gebruiken, alleen de blaadjes ni)
        *SmokingggGG* !

        I wanna get high... so high!

        Comment


          #19
          Re: Draaicursus voor beginners

          Als je leert rollen, doe het dan onmiddellijk met wiet erbij in plaats van enkel met tabak te liggen klooien. Moest je joint dan lukken, heb je tenminste nog iets om op te roken en zo verneuk je niet onnodig je blaadjes. Je kan het beter leren met wiet dan zonder.

          Wel raad ik aan om er een plateau'tje onder te houden of om - zoals de moeders zeggen - met de handjes boven tafel te rollen. Zo kan je blijven proberen en moest het dan die ene keer lukken, zit jij je eerste zelfgerolde joint te roken.

          Greetz

          Comment


            #20
            Re: Draaicursus voor beginners

            Extra tip:

            Als je hem toeplakt, trek dan met je duim aan de onderkant van je blaadje waar je filter zit.
            Als dat vast zit kan je de lijmrand al likken en geleidelijk aan toerollen met je duim dat je blaadje en filter vasthoudt.

            Comment


              #21
              Re: Draaicursus voor beginners

              Ik heb gisteren voor het eerste Smoking Slim blaadjes gebruikt, de gouden versie..
              en ik moet zeggen, de wereld ging voor mij open.. die blaadjes rollen supergoed!

              Ik smoor al 5 jaar, en rol al die tijd mijn joints altijd met ofwel 2 kleine blaadjes ( een L-eke) ofwel met grijze of zwarte rizla blaadjes.. Gisteren hadden ze geen rizla's in de night shop, dus dacht ik, a ik pak smoking slim.. (khoor daar altijd zoveel over op dit en andere fora) en shit.. het rolt gewoon super-easy, en in no-time heb je de perfecte Joint, maar vooral het feit dat het blaadje lekker dun is, maar toch niet direct doordrenkt raakt van teer (zoals rizla zwart) verasste me aangenaam.
              *SmokingggGG* !

              I wanna get high... so high!

              Comment


                #22
                Re: Draaicursus voor beginners

                Die smoking slim zijn ook wel wat breder he...ik vind het ook wel persoonelijk goe bladjes.
                Maar de laatste tijd gebruik ik wel kingsize smoking de luxe vanuit de nachtwinkel. Die zijn ook lekker dun van papier. Gaat wel vlotjes om te roln.
                Keep it Green

                Comment


                  #23
                  Re: Draaicursus voor beginners

                  Het gewone rollen ging niet al te goed, kreukjes, oneffenheden enzo.
                  Maar eens dat ik ben begonnen met inside-out rollen zijn mijn toeten er veel mooier uit en smaken ze ook stukken beter! En het het rollen gaat een pak sneller.
                  http://i37.photobucket.com/albums/e1...len_feiss1.jpg

                  Comment


                    #24
                    Re: Draaicursus voor beginners

                    Tsmaakt zelfs nog beter als ge uw plakrand (de lijm) eraf doet tot aan de filter en enkel daar vastlijmd.

                    Da had een naam hoor, maar ben vergeten hoe die methode noemt.

                    Comment


                      #25
                      Re: Draaicursus voor beginners

                      Bedoel je "hollandaisa roln"...denk dat het dat is

                      Keep it Green

                      Comment


                        #26

                        Comment


                          #27
                          Re: Draaicursus voor beginners

                          hmm ik gebruik altijd grijze rizla blaadjes en belgam 21.

                          meestal snij ik een 3-4mm van het blaadje af (onderste lengte), zo kan ik strakker rollen en heb ik minder papier binnen .
                          >>> LR2 mini-kweekje<<<

                          Comment


                            #28
                            Re: Draaicursus voor beginners

                            Oorspronkelijk geplaatst door Skytje
                            Bedoel je "hollandaisa roln"...denk dat het dat is

                            Neen, dat is binnenstebuiten rollen en het overtollige papier verwijderen, Hollandaise.
                            Joest?

                            Comment


                              #29
                              Re: Draaicursus voor beginners

                              Yes dat was wat ik bedoelde ...
                              Keep it Green

                              Comment


                                #30
                                Re: Draaicursus voor beginners

                                hey mensen goede dag.
                                een stukje van de onderkant afscheuren doe ik ook altijd,ik doe 35% a 40% wiet, en de rest shag of tabak,als je dr te veel shag in doet smaakt het niet meer zo vind ik,maar voor de beginner,gooi er niet te veel in.suc6
                                ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                                Comment

                                Bezig...
                                X