Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Draaicursus voor beginners

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Draaicursus voor beginners

    ...kan er ooit teveel in zitten?

    Ik vind het wel lekkerder als er meer wiet in zit dan gewoonlijk, maar toch is het verspilling

    Comment


      #32
      Re: Draaicursus voor beginners

      Oorspronkelijk geplaatst door Calypso
      ...kan er ooit teveel in zitten?
      Ja vind ik wel, pure joints branden niet goed , als je de wiet niet goed verkruimeld vallen er ook grote brokken wiet uit...
      Daarom voor mij 60% wiet 40% siggaret
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #33
        Re: Draaicursus voor beginners

        Pure jointjes vind ik ook niet te roken hou er niet zo van om bij iedere hijs een aansteker erbij te houden. Brokjes die eruit vallen zijn ook vervelend daarom draai ik vrijwel nooit met sigaretten, alleen als ik buiten ben met iemand anders dan m'n neven dan moet ik wel met sigaretten draaien, verschrikkelijk vind ik dat Alles is dan zon losse bedoeling, tblijft niet liggen.
        vind het ook niet zo lekker als shag, ookal rook ik wel gewoon sigaretten

        Comment


          #34
          Re: Draaicursus voor beginners

          Het is maar net wat je gewend bent, een tijd terug kocht ik alleen maar sjag, tegenwoordig weer siggaretten vind het toch net wat lekkerder... een vriend van mij rookt liever met sjag omdat hij het beter vind smaken... als hij een hijs van een joint met siggaret neemt krijgt hij kriebel hoest van die scherpe rook. (sjag is over het algemeen iets minder scherp maar heeft wel een doordringendere smaak dan siggaret)
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #35
            Re: Draaicursus voor beginners

            Hallo mensen,

            Ik heb wel eens geblowd maar nu voor het eerst proberen zelf te rollen maar mijn vraag is of je die vloei en tipjes ook in een gewone winkel kunt kopen.

            Comment


              #36
              Re: Draaicursus voor beginners

              In nachtwinkels zijn die te verkrijgen .

              Grtz

              Comment


                #37
                Re: Draaicursus voor beginners

                Oke bedankt, dan zal ik daar binnenkort maar eens kijken
                Moet er alleen nog 1tje zien te vinden en dan het draaien nog maar eens proberen
                En als laatste een vraagje of dit ook leeftijdsgebonden is aangezien ik nog geen 18 ben..

                Comment


                  #38
                  *SmokingggGG* !

                  I wanna get high... so high!

                  Comment


                    #39
                    Re: Draaicursus voor beginners

                    ja ze ....ik kan ze hier zelf verkrijgen in de GB..lol. Maar veel keuze heb je niet.

                    grtz
                    Keep it Green

                    Comment


                      #40
                      Re: Draaicursus voor beginners

                      in m'n krantenwinkel hebben ze me nog nooit gevraagd of ik de korte blaadjes wou
                      heb altijd automatisch de lange meegekregen :p
                      http://i37.photobucket.com/albums/e1...len_feiss1.jpg

                      Comment


                        #41
                        Re: Draaicursus voor beginners

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                        Het is maar net wat je gewend bent, een tijd terug kocht ik alleen maar sjag, tegenwoordig weer siggaretten vind het toch net wat lekkerder... een vriend van mij rookt liever met sjag omdat hij het beter vind smaken... als hij een hijs van een joint met siggaret neemt krijgt hij kriebel hoest van die scherpe rook. (sjag is over het algemeen iets minder scherp maar heeft wel een doordringendere smaak dan siggaret)
                        mijne maat waarme ik altijd smoor is gestopt met roken en nu smore we onze toepe puur :p veel betere smaak en dubbel zo scheef als normaal . en je kunt er maar van blijven trekken , je voelt niets in je keel maar op het einde echt wel de harde smaak

                        Comment


                          #42
                          Re: Draaicursus voor beginners

                          jezus, vandaag voor het eerst zelf geprobeerd het was ellendig, meestal liet ik het mijn broer doen maar toch is het handig als je het zelf kan, morgen weer even proberen, ze zagen er niet uit. Ik kreeg het vloeitje er niet onder met het draaien, maar oefening baart kunst zeggen ze, morgenmiddag vrije middag hopelijk met resultaat, anders maar weer nieuwe vloeitjes kopen...

                          groetee

                          Comment


                            #43
                            Re: Draaicursus voor beginners

                            Heb je mijn handleiding al goed doorgenomen ? en inderdaad oefening baart kunst! De een doet er iets langer over dan de ander.... Koop een hele buil sjag pakje tip en vloei dan kan je genoeg oefenen

                            En het hoeft niet in 1 keer goed te gaan, een kromme joint is er ook een zullen we maar zeggen
                            Als hij maar stevig genoeg is om normaal vast te houden en de tip niet geblokeerd zit!

                            Sucses!
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #44
                              Re: Draaicursus voor beginners

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                              Heb je mijn handleiding al goed doorgenomen ? en inderdaad oefening baart kunst! De een doet er iets langer over dan de ander.... Koop een hele buil sjag pakje tip en vloei dan kan je genoeg oefenen

                              En het hoeft niet in 1 keer goed te gaan, een kromme joint is er ook een zullen we maar zeggen
                              Als hij maar stevig genoeg is om normaal vast te houden en de tip niet geblokeerd zit!

                              Sucses!
                              dat had ik vanmiddag gekocht, maar ik heb ze goed doorgenomen, morgen ga ik weer verder. Van te voren eerst doornemen en dan oefenen, het lijkt wel huiswerk . Ik hoop dat ik het morgenavond fatsoenlijk kan dat er iets van te maken is zodat ik volgende week lekker kan chillen

                              Comment


                                #45
                                Re: Draaicursus voor beginners

                                Als je een goed "tipke" ebt ist altijd al een pak gemakkelijker om hem toe te draaien!
                                *SmokingggGG* !

                                I wanna get high... so high!

                                Comment

                                Bezig...
                                X