Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Draaicursus voor beginners

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Hij antwoord waarschijnlijk welke tabak hij gebruikt... maar daar was al een andere topic voor dacht ik
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door speedy View Post

      Er zijn ook cigarettenhulsen te koop met filter. Met een kleine machine vul je dan de rest van de cigaret met chag en weed. Of haal je hiermee juist een deel van het "effect weg"?
      Als ge dan toch absoluut met zo'n huls wilt roken, moet je een gaatje prikken in die filter in het midden, met een naald of dergelijke.
      Ik heb het al eens gedaan bij gebrek aan blaadjes (vloei) en uit nieuwsgierigheid, maar geef mij maar toch een mooie grote lange smoking slim!
      *SmokingggGG* !

      I wanna get high... so high!

      Comment


        #78
        ik rol het liefst met roltabak ipv tabak van een sigaret en ik duw het filtertje er op het laatst in, ik kon al goed draaien van mijn eigen voor ik ben beginnen roken, gewoon van mijn eigen geleerd, duurde wel even maar het resultaat was er!

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
          Beter een kromme die smaakt dan een rechte waarvan je braakt

          Toen ik begon met blowen rookte ik zowel sjag en sigarret, dit lach eraan wie de joint rolde.
          Toen ik zelf begon met draaien draaide ik ook met sjag, na een tijdje overgestapt op sigarreten...

          Een aantal weken geleden besloot ik weer eens sjag te halen, sindsdien rol ik mijn jointjes weer daarmee
          Bij ons is sjag geen tabak maar een bijnaam voor wiet ^^

          Comment


            #80
            Shag opzichzelf kunnen draaien geeft ook al voordelen met het gevoel hebben van draaien (K)
            Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

            Comment


              #81
              Ik vind het makkelijk om mn jointje precies andersom te draaien als op het plaatje. Tip dus aan de linker kant etc. ik draai met davidoff sigaretten.

              Comment


                #82
                Ik heb veel moeite met het draaien, om het stukje vloei tussen de inhoud en de andere kant van t vloei te krijgen =[
                Als het een beetje lukt, dan vouwt het randje van het vloei( de kant die naar mij toe ligt) dubbel. iemand tips?

                Comment


                  #83
                  @ dc ga gwn pakje roltabbak kopen en rolt da helemaal op achter elkaar ge zult wel mooie toeters kunnen metsen grtz
                  Wil je van Bil bel dan naar GIL

                  Comment


                    #84
                    Ik heb n heel setje bij de hand als ik smoor, is nice
                    Zit egt alles in, kvoeg nog wel eens een fotootje bij!
                    grow da weed, smoke it's buds

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door GrassMan
                      En nog veel makkelijker is dit misschien...

                      Wat ik heb is een rollmate. Dat is een massief soort staafje in de vorm van een joint. Daar draai ik mn vloei omheen en stop ik mn tip in. Dan doe ik sigarettenshag in een doosje en kruimel de wiet daarop. Even schudden en dan kun je soort van scheppen en dan is je J klaar xD
                      Makkelijker dan op dat filmpje met je vingers mengen enzo is maar irritant. Moeilijker dan draaien.. (wat ik nu onderhand begin te leren xD)

                      Comment


                        #86
                        Re: Draaicursus voor beginners

                        thor leert je ook draaien

                        http://media.fukung.net/images/12990/thor.gif

                        grtz

                        Comment


                          #87
                          Re: Draaicursus voor beginners

                          kheb n rollmachientje! Eerst hadk er een van smoking maar die rolde lange rechte sigaretten
                          Nu eentje van Bullet, en die maken echt mooie frietzakken
                          grow da weed, smoke it's buds

                          Comment


                            #88
                            Re: Draaicursus voor beginners

                            Hallo!

                            - ik draai altijd met shag, is makkelijker en minder scherp op te roken (vind ik). Vooral voor beginners zou ik het aanraden, wiet is al scherp genoeg voor tere keeltjes!

                            - Als je (vooral aan het einde van je joint nog) lekker smooth wilt roken, maak dan je tip niet te groot!

                            - Ik gebruik ALTIJD Smoking De Luxe, meestal zwart of goud. Andere merken geprobeerd, maar Smoking rolt echt als geen ander. Krijg hem sowieso gratis erbij in de Shop...

                            - verder draai ik altijd spiraal-tips; erg simpel en optimale verdeling van oppervlak. Geen troep in je bek dus!
                            - Vouw een zo klein mogelijk (minuscuul) randje van de tip dubbel. Rol nu de hele tip superstrak op vanaf het (dubbele) beginnetje. Paar keer stevig heen en weer rollen tussen je vingers; zo blijft ie ook later in opgerolde vorm. Rol hem weer een beetje uit zodat er lucht tussendoor kan. KLAAR!

                            - laatste tip: trek je jointje strak terwijl je hem dicht likt. Zo kan je zelfs lelijke joints nog redelijk strak krijgen.

                            Succes!

                            p.s. ik vond dit ook een gouden tip "Oefening baart kunst dus probeer gewoon wat vaker een joint te draaien"

                            Comment


                              #89

                              Comment


                                #90
                                Re: Draaicursus voor beginners

                                meeste krantenwinkels hebben dit alsook nachtwinkels

                                Comment

                                Bezig...
                                X