Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Draaicursus voor beginners

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Draaicursus voor beginners

    Jop idd.
    In het begin rolde ik altijd Boombastic zoals ne maat dat noemt (Dikke tip)
    Nu als ik safkes roll met een dunne tip gaat dat vele makkelijker. Plakrand is nooit echt goed geplakt bij mij maar oefening baart kunst

    Peace

    Comment


      #47
      Re: Draaicursus voor beginners

      Tip om een goede tip te hebben.
      Rol je tipje en ga er onder met een vlam. De vlam er niet op, maar eronder en ga wat heen en weer.
      Zo rolt die minder snel terug open en kan je dus er langer rollen en proberen dicht te plakken.

      Greetz,
      zion

      Comment


        #48
        Re: Draaicursus voor beginners

        Oorspronkelijk geplaatst door zion
        Tip om een goede tip te hebben.
        Rol je tipje en ga er onder met een vlam. De vlam er niet op, maar eronder en ga wat heen en weer.
        Zo rolt die minder snel terug open en kan je dus er langer rollen en proberen dicht te plakken.

        Greetz,
        zion
        Word @ Die tip !
        Ik doe het ook altijd.
        *SmokingggGG* !

        I wanna get high... so high!

        Comment


          #49
          Re: Draaicursus voor beginners

          Net weer even geprobeerd, naar jullie tips geluisterd. En serieus de eerste die ik had was al rookbaar nu nog wat meer automatisme er in krijgen, maar het gaat de goeie kant op!

          Comment


            #50
            Re: Draaicursus voor beginners

            http://www.mijnalbum.nl/Foto-T43PB4XB.jpg dit was mijn eerste redelijke, toch wel redelijk goed of niet?

            Comment


              #51
              Re: Draaicursus voor beginners

              Ja dat is redelijk goed. Lekker Boombastic
              Vind je het lekker roken zo?

              Peace

              Comment


                #52
                Re: Draaicursus voor beginners

                @ Dennis:
                Aight, dat is een inderdaad een lovenswaardige prestatie als dat de eerste goeie was.. Smaakte hij ook? (of was het gewoon met tabak een beetje oefenen?)
                Ik heb prefereer ze zelf iets dunner..maar hey zo'n "boombastic" (copyright Smokey) kan ook eens smaken.
                Uit de foto kan ik natuurlijk niet zo goed afleiden, maar was hij lekker strak?

                Dan heb ik nog een algemene tip voor "iedereen".
                Het gaat rond een beginnersfout die ik vaak maakte, ik weet niet of jullie der ooit een probleem mee hebben gehad.. ik heb nooit iemand gekend die die fout ook maakte, maar ik zal het toch maar eens expliceren, want het gaat over het onderdeel van het rollen waar eigenlijk nooit aandacht aan word besteed:

                Op het einde, als de joint "af" is, dan draait bijna iedereen altijd zo'n mooi "toetertje" met het overtollige papier.
                Wel, mijn tip is, dat je bij het draaien van dat "toetertje" moet zorgen dat er niet teveel grote "kreukels" ontstaan in het papier.

                Ik leg het even uit aan de hand van bijgevoegde (willekeurige) foto.
                Het toetertje heb ik aangeduid met de rode pijl.
                De zone waarrond ik het cirkeltje heb getrokken, daar kunnen "kreuken" ontstaan met vrije ruimte en dus lucht in, tijdens het draaien van het toetertje. Dit moet je voorkomen door dat toetertje mooi te draaien, want als er daar zo'n kreuken zijn met lucht in, is er de kans dat bij het aansteken van de joint, de joint helemaal scheef gaat branden doordat deze "kreuken" van het papier veel sneller opbranden.

                Voila. Ik weet niet of het iemand helpt.. maar ge weet nooit.
                Attached Files
                *SmokingggGG* !

                I wanna get high... so high!

                Comment


                  #53
                  Re: Draaicursus voor beginners

                  Foto is een beetje klein.

                  Comment


                    #54
                    Re: Draaicursus voor beginners

                    Een brilleke kopen he Zion .
                    Mooie Avatar btw .

                    Leuke uitleg Noto.
                    Ik verbrand dat deel nooit, ik scheur het eraf.

                    Peace

                    Comment


                      #55
                      Re: Draaicursus voor beginners

                      Ik doe het einde zelfs niet dicht als het eentje is om meteen op te roken.
                      Ik een mooie avatar? Zoja: thanks.
                      Nog een 2de tip voor de tip.
                      Rol heb zo een beetje trechtervormig.
                      Dan is het makkelijker om te rollen en is het overal even strak.

                      Greetz,
                      zion

                      Comment


                        #56
                        Re: Draaicursus voor beginners

                        het zakje is op gegaan. Draaien gaat steeds beter, nog niet perfect maar wel al een stuk minder onhandig en sneller.. Ik ben deze week op brugklaskamp geweest. Kinderen op bed en met leraren joint gerookt tering ik was echt van de kaart voelde echt goed haha! Ik zag in eens 2 konijnen op het gras alleen was een voetbal, en nog een meisje had een lachkick.. Van te voren hadden we wat gedronken, het was goed en hij viel ook lekker. Die vrijdag stond ik op en ik zweefde nog steeds had ik het gevoel. Ik ging naar bed toen het licht werd en werd om half 8 weer wakker dus ja haha

                        Comment


                          #57
                          Re: Draaicursus voor beginners

                          Haha leuke leraren heb jij.
                          Ben blij voor je dat het rollen nu al wat vlotter verloopt.
                          Je zal al snel merken dat je het met erg veel plezier zal doen en het als een kunst zal beschouwen.

                          Greetz,
                          zion

                          Comment


                            #58
                            Re: Draaicursus voor beginners

                            ik rook zelf nog niet zolang weed.(ongeveer 4 maand) en lees net dat er maar 25% weed in een joint in moest daht altijd dat het de helft moest daarom dat ik nooit een voledige alleen op krijg:d zal ook wel komen omdat ik geen gewone roker ben
                            grtz

                            Comment


                              #59
                              Re: Draaicursus voor beginners

                              marlboro of bastos
                              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                              Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #60
                                Re: Draaicursus voor beginners

                                Oorspronkelijk geplaatst door westport
                                marlboro of bastos
                                Uhu... maar wat bedoel je hier precies mee? Lol...

                                Was doodserieus het topic aan het overlezen en dan ineens zo'n antwoord, kon niet anders dan lachen

                                Greetz

                                Comment

                                Bezig...
                                X