Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Draaicursus voor beginners

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Draaicursus voor beginners

    Oorspronkelijk geplaatst door anonieme broodzak View Post
    ik heb nu al verschillende joints zelf gerold maar gaat nog steeds erg moeilijk. Ik zou me gemakkelijkheidshalve een rolmachientje kopen maar werkt dit dan ook beter voor joints?
    De futurola is naar het schijnt makkelijk te gebruiken , een kennis van mij heeft parkinson en gebruikt daarom een futurola , hij maakt er best mooie joints mee . Ik rol vier jaar zelf al dus vind het een beetje onnodig, maar indien je echt niet kan rollen zou ik het zeker aanraden.
    Practice makes perfect dus geduld en blijven oefenen is nogaltijd het beste volgens mij , maar de machientjes werken wel goed.
    grtz, thelos

    Comment


      Re: Draaicursus voor beginners

      ik heb gisteren mijn eerste bob marley jointje gerold.
      gaat heel simpel en mijn jkes zien er veel beter uit.
      as it was in the beginning,
      so shall it be in the end
      -BM-

      Comment


        Re: Draaicursus voor beginners

        Oorspronkelijk geplaatst door anonieme broodzak View Post
        ik heb nu al verschillende joints zelf gerold maar gaat nog steeds erg moeilijk. Ik zou me gemakkelijkheidshalve een rolmachientje kopen maar werkt dit dan ook beter voor joints?

        leer zelf maar rollen je leert het al doende.. je moet het gewoon begrijpen.

        je verdeling moet juist liggen ( als je in het midden veel meer tabak en wiet hebt liggen dan in het begin of aan de tip, ja dan ben je al niet goed bezig)
        rol zeker met roltabak in het begin (of shag zoals jullie het zeggen, ik ben belg vandaar :p ) met "shag" rollen dat gaat makkelijker omdat shag zich veel beter "zet" om het zo te zeggen :p
        als je met sigaretten begint te rollen ja dan voel je dat dat veel minder stevig zit..

        wanneer je bij het "ertussen plooien" wat moeilijkheden ondervindt, zo heb ik het geleerd: rol gewoon rustig en voorzichtig van het tipje naar het begin , dit doe je een aantal keer en wanneer je tevreden bent en denkt dat je wiet en tabak strak genoeg zit, ga je met beiden handen naar het tipje en rol je as het ware het tipje een beetje naar binnen en dan het blaadje erover, en zo ga je dan verder en "schuif" je met je vingers het blaadje er gewoon tussen en aan het uiteinde draai je de joint ng wat naar binnen..

        zo zou het echt wel moeten lukken
        heb het zo altijd gedaan vanaf het begin , en heb eigenlijk nooit een echt slechte joint gerolt!

        grtz

        Comment


          Re: Draaicursus voor beginners

          Ik ben een fan van buiten smoken, en met dit weer is een futurola een reddende engel. door de kou momenteel heeft onze draaier te koude handen om te draaien. Na een paar keer oefenen kan je met zo'n rolmachientje de strakste joints draaien.

          Comment


            Re: Draaicursus voor beginners

            Oorspronkelijk geplaatst door nomiz View Post
            Ik ben een fan van buiten smoken, en met dit weer is een futurola een reddende engel. door de kou momenteel heeft onze draaier te koude handen om te draaien. Na een paar keer oefenen kan je met zo'n rolmachientje de strakste joints draaien.
            rol je joints op voorhand binnen en neem ze mee?

            ben gewoon geen fan van zo'n rolmachientje..is ook gwn een over even brede joint, das ook al minder mooi
            maarja, je hebt natuurlijk wel een punt, op zo'n moment kan het handig zijn

            grtz

            Comment


              Re: Draaicursus voor beginners

              mag ik een kleine uitdaging plaatsen?

              een shotgun, binnestebuiten , met 2 langvloeitjes(in een L)

              kijken of het julie lukt (bij mij eeeecht moeizaam), het is scht moeilijk mr het lukt wel

              maar er een video/foto's van

              ps dokter eerst even uit hoe je dat L-etje plakt , questie inside uit te kunnen draaien met de plakrand

              Comment


                Re: Draaicursus voor beginners

                Oorspronkelijk geplaatst door Dragonov View Post
                mag ik een kleine uitdaging plaatsen?

                een shotgun, binnestebuiten , met 2 langvloeitjes(in een L)

                kijken of het julie lukt (bij mij eeeecht moeizaam), het is scht moeilijk mr het lukt wel

                maar er een video/foto's van

                ps dokter eerst even uit hoe je dat L-etje plakt , questie inside uit te kunnen draaien met de plakrand
                gho ik zou zeggen, gewoon zoals bij een gewone L eraan vastplakken...maakt niet zoveel uit dat dat laatste stukje niet plakt, alsje em goed strak rolt voor de rest , zal dat wel voldoen denk ik

                anders gewoon 2e blaadje nemen, binnestebuite plooien en er gewoon op vastplakken op het andere...

                grtz

                Comment


                  Re: Draaicursus voor beginners

                  ik kan het wel (niet elke keer xD)

                  mr het was eerder een uitdaging voor anderen ,omdat ik het zelf een heele moeilijke vind

                  Comment


                    Re: Draaicursus voor beginners

                    ik ben aan het "leren" rollen, enkel mijn tipje zit altijd te los, tips?

                    Comment


                      Re: Draaicursus voor beginners

                      Proberen de vloei er strak om heen te draaien, je moet zorgen dat er geen speling meer tussen de vloei en het tipje zit.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        Re: Draaicursus voor beginners

                        Stuk vloei om je tip natmaken en drogen met een aansteker vlammetje, de vloei krimpt dan iet en trekt zich strak om je tip.

                        Grtz

                        Comment


                          Re: Draaicursus voor beginners

                          bedankt beiden, strak ertegen, als dat mislukt natmaken en drogen.

                          bedankt

                          Comment


                            Re: Draaicursus voor beginners

                            het kan ook zijn dat je tipjes niet goed zijn gerold, vergelijk eens met een mede-roller om te zien waar de fout zit

                            Comment


                              Last edited by Jelle; 2 June 2010, 19:42.

                              Comment


                                ik ben maar nog het begin...

                                Comment

                                Bezig...
                                X