Draaicursus voor beginners

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Newbienob
    Advanced Stoner
    Member
    • Sep 2010
    • 72

    #121
    Re: Draaicursus voor beginners

    Van de week met de vrouw de woonboulevard opgewest BAH>>

    Maar daar hebben ze wel heeeeeeel veeeel van die kleurenkaartjes (bij de verfafdeling om te kunnen mengen)....
    En daar heb ik nu een stuk of wat(43) van meegenomen om te kunnen 'vergelijken'...
    Maar daar kun je met een schaar zulke mooie tipjes afknipen.
    Misschien een tip voor de klussende blowers onder ons...LOL

    greetz
    Peel me i'm fat free!

    Comment

    • Beschadigde Hersenen
      Senior Stoner
      Member
      • Nov 2010
      • 32

      #122
      Re: Draaicursus voor beginners

      25 procent wiet 75 procent tabak ?!
      Ik hou het bij 80 procent wiet 20 procent tabak..
      Maarja, zo zie je maar weer smaken verschillen, ik draai graag dikke...
      Ik ben nooit sarcastisch..

      Comment

      • 0000
        Senior Stoner
        Member
        • Nov 2010
        • 34

        #123
        Re: Draaicursus voor beginners

        bij mij is het ook zoiets

        Comment

        • PeacefulInhaler
          Advanced Stoner
          • Dec 2010
          • 53

          #124
          Re: Draaicursus voor beginners

          Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
          Beter een kromme die smaakt dan een rechte waarvan je braakt
          Die ga ik ECHT onthouden !!!
          En over een eerste ''kromme'' joint gesproken,
          je zou es moeten weten,
          Maar ik heb ALTIJD een bult erin???
          Echt raar, hij zit ook best los...... oefenen is de enige optie
          neem ik maar aan he

          Comment

          • Geegzor
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Dec 2010
            • 135

            #125
            Re: Draaicursus voor beginners

            Zwangere jonko's kan je voornamelijk voorkomen door de tabak "goed neer te leggen". Voorbereiding is het halve werk.

            Comment

            • pedro
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • Aug 2009
              • 432

              #126
              Re: Draaicursus voor beginners

              Oorspronkelijk geplaatst door L Green

              - Als je (vooral aan het einde van je joint nog) lekker smooth wilt roken, maak dan je tip niet te groot! niet waar, met een korte tip wordt het einde heel warm en moeilijk om in je mond te steken.

              - Ik gebruik ALTIJD Smoking De Luxe, meestal zwart of goud. Andere merken geprobeerd, maar Smoking rolt echt als geen ander. Krijg hem sowieso gratis erbij in de Shop... niet per se waar ik rol bijvoorbeeld veel liever met zwarte rizla's (smaller, dunner, zitten bovendien meer blaadjes in)

              - verder draai ik altijd spiraal-tips; erg simpel en optimale verdeling van oppervlak. Geen troep in je bek dus! ook met een acordeontip kan je een ideale filter maken, dan heb je een mooi roostertje in het midden waar geen vuur door kan vliegen.
              Grtjs,
              The more I see, the less I know, the more I like to let it go

              Comment

              • smektor
                Retired
                • Dec 2010
                • 4

                #127
                Re: Draaicursus voor beginners

                zo handig die tips
                ik heb ook moeite mee :
                het eronder rollen van het vloeitje, dus de ene helft van de vloei onder de andere met de tabak en wiet
                :s dat is kut

                Comment

                • Geegzor
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2010
                  • 135

                  #128
                  Re: Draaicursus voor beginners

                  Ik zorg er eerst voor dat het netjes rond is gerold over de hele joint. Daarna doe ik 1 duim bij het tipje en de andere duim daar niet al te ver vanaf en dan een draaiende beweging maken.
                  Daarna verder omhoogwerken met de 2de duim (de andere laat je bij het tipje). Helaas draaid iedereen weer anders en is er niet echt 1 juiste manier, veel oefenen dus.
                  Wat je wel kan proberen is een vloeitje om een potlood heendraaien om te oefenen.

                  GL & HF!

                  Comment

                  • mink
                    Retired
                    • Jan 2011
                    • 7

                    #129
                    Re: Draaicursus voor beginners

                    awel, ik ga mij dat ook eens leren, dat rollen !
                    hou jullie wel op de hoogte hoe dat loopt.. kga alle mogelijk youtube filmpjes enzo bestuderen


                    edit//
                    tijdens mijn youtube studies kwam ik deze tip tegen,
                    is mss wel handig ^^

                    Last edited by mink; 18 January 2011, 00:00. Reden: nutteloos om 2x na elkaar te posten :)

                    Comment

                    • boogaloo
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jun 2011
                      • 36

                      #130
                      Re: Draaicursus voor beginners

                      voor beginners: koop een pak shag, een pakje tip, en een pakje bigfloeitjes, wat mij hielp is eerst goed alles verspreiden dat er geen "bobbels" in zitten dan draai je hem makkelijker in elkaar, probeer hem met je duim bij de tip de onderkant van de floe in de bovenkant van de floe te rollen, maar let erop dat de rest van je toeter wel goed in verhouding blijft, want het moet geen trompet worden :p succes

                      Comment

                      • Homegrown
                        Retired
                        • Jul 2009
                        • 253

                        #131
                        Re: Draaicursus voor beginners

                        Bij mij heeft hoe ik de mix verspreid meestal geen enkele invloed op de vorm van de joint. Meestal gewoon een perfecte cone. Maar volgens mij die ik iets fout, want hij is meestal los. Ik stamp er dan meestal genoeg in totdat ik een volle strakke gelijkvormige joint heb. Misschien komt het door dat dit korte sigarettenvloeitjes zijn. Ik ben aan het proberen de "echte manier" te leren.

                        Comment

                        • Gehenna
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Sep 2011
                          • 40

                          #132
                          Re: Draaicursus voor beginners

                          Belgam 20, zilver rizla en een filterke van de kaft van de Brico catalogus of van dopkaarten die gratis op de vakbond liggen.
                          En natuurlijk de weed niet vergeten wat wel eens wil gebeuren ...

                          Comment

                          • Icefire
                            Advanced Stoner
                            • Mar 2011
                            • 66

                            #133
                            Re: Draaicursus voor beginners

                            Soms leg ik het op een tijdschrift en meng ik de wiet en tabak eerst goed voordat ik het in me joint schuif. Zo is het goed verdeeld en draai ik hem zo dicht. Beetje aanstappen met sigaret en klaar om te genieten.

                            Comment

                            • wiahsa
                              Retired
                              • Dec 2011
                              • 2

                              #134
                              Re: Draaicursus voor beginners

                              Of je doet het zo.
                              Dit ding is geniaal:

                              Nederlands product ook nog.

                              Comment

                              • HarrieJanssen
                                Retired
                                • Nov 2011
                                • 14

                                #135
                                Re: Draaicursus voor beginners

                                En voor degenen die het echt niet kunnen of simpelweg zich de moeite willen besparen, kan je natuurlijk ook altijd voorgedraaide cones kopen. Je kan ook van die partycones krijgen die zo'n 1,5 keer zo groot zijn als een normale joint!

                                Comment

                                Bezig...